1.
შესავალი/
პრეზენტაცია ეკოკლუბის მისიის,
გეგმის წარდგენა. ეკოკლუბის კურატორი: მაია ჩხიკვაძე. დაბლაციხის საჯარო სკლის ფიზიკა-მათემატიკის მასწავლებელი. მასწავლებელმა მოსწავლეებს გააცნო ეკოკლუბის მისია და მოსწავლეთა
ჩაართულობით ერთობლივად შეიმუშავეს გეგმა.
გამოყენებული აქტივობები: კითხვა-პასუხი, დიალოგი, მინი-ლექცია.
2.
შესავალი, წიგნის განხილვა „რა არის რა“/თემა:
„ცოდნა და მეცნიერება“;
წიგნის განხილვა/„რა არის რა“,თემა:
„მეცნიერება და თანამშრომლობა“ ;
მოსწავლეებმა მოცემული თემები
განიხილეს შემდეგი აქტივობებით: ჯგუფური მუშაობით და ჯიქსო მეთოდის გამოყენებით:
4.
შესავალი, ეკოკლუბის მორიგი სხდომა. პრეზენტაცია ჩვენი სოფლის და სკოლის
ეკოლოგიური პრობლემები. სოფლის ადგილობრივი თვითმართველობის ჩართულობა;
მოსწავლეებმა სკოლის ეკოლოგიური პრობლემები გააცნეს სოფლის დეპუტატს:
გამოყეNებული აქტივობები:
ინფორმაციის მოძიება, კითხვა-პასუხი, დიალოგი
5.
შესავალი,პროექტის დაგეგმვა „ჩვენი სოფლის მდინარე, ადვოკატირება“;
პრობლემის დადგენის შემდეგ, მოსწავლეებმა გუნდის კურატორთან ერთად
შეიმუშავეს პროექტი:“ჩვენი სოფლის მდინარე“
--------------- ინფორმაციის
მოძიება, კითხვა-პასუხი, მდინარის რუკის შედგენა, საუბარი;
6.
პრეზენტაცია-„ჩვენი სოფლის მდინარე“ /თვითმართველობის ჩართულობა/
-------------პრეზენტაციები:
7.
დისკუსია - ბავშვის უფლებათა 24 მუხლისა და საქართველოს კონსტიტუციის 37 მუხლის
განხილვა;/მშობლების, მასწავლებლების, თვითმართველობის წარმომადგენლების,XII-კლ -ის მოსწავლეების ჩართულობით;
------------------ჯგუფური მუშაობა, კითხვა-პასუხი, დისკუსია;
8. ექსპერიმენტის განხილვა, სასმელი წყლის ლაბორატორიული ანალიზი;
-------------------- ინფორმაციის მოძიება, საბუნებისმეტყველო მეცნიერებათა საფუძვლებისა
და ისტ-ის გამოყენება, საუბარი,
კითხვა-პასუხი;
9. წიგნის განხილვა,“ რა არის
რა „ თემა : „ნორჩი მკვლევარები“
------------ მინი ლექცია, კითხვა-პასუხი;
10.
წიგნის განხილვა, იაკობ გოგებაშვილის
„საგანძური“ თემა: „ბუნების მოვლენანი“
მოსწავლეები გაეცნენ ი.გოგებაშვილის „საგანძურის“ მიხედვით :ბუნების
მოვლენებს.
--------------- ინფორმაციის მოძიება,კითხვა-პასუხი;
11.
შესავალი/ პრეზენტაცია :რა არის ეკოსისტემა?ეკოსისტემები
-----------მინი ლექცია, კითხვა-პასუხი;
12.
შესავალი/რეზენტაცია : გამზომი ხელსაწყოები და მეცნიერება: ისტ-ის გამოყენება, მოდელებისა
და მანიპულატივების დამზადება ;
მოსწავლეებმა განიხილეს ელექტროძრავების მოდელის სქემა, დაამზადეს ნივთიერებათა
აგრეგატული მდგომარეობის მოდელი(მანიპულატივი);
-------კითხვა-პასუხი;
13.
შესავალი/ გონებრივი იერიში, თემა: გლობალური დათბობა;
-------ინფორმაციის მოძიება, კითხვა-პასუხი,პროექტზე მუშაობა:
„სითბური ძრავები და გარემო“ , ჯგუფური სამუშაო;
14. ვირტუალური
ლაბორატორია, სიმულაცია: სათბურის ეფექტი-ს
განხილვა;
----------კითხვა-პასუხი, მინი ლექცია;
15. შესავალი, ფილმის
ჩვენება/განხილვა(გარემოს დაცვის საკითხებზე) რა იყო მათთვის მნიშვნელოვანი, რა
მოეწონათ? როგორი ემოცია ჰქონდათ ფილმის
ყურების შემდეგ?
------------ისტ-ის
გამოყენება, ფილმი: ნერგების განხილვა,
კითხვა-პასუხი;
16. წიგნის განხილვა, ნიკო კეცხოველის ნაწარმოების მიხედვით.ტურისტული რუკის შედგენა(
გურიის რეგიონის) და საქართველოს სატყეო პორტალზე მონიშვნა;
მოსწავლეებმა გაეცნენ ნ. კეცხოველის სახელმძღვანელოს :მეეცხრე მთაც
გადავიარე;
----------ინფორმაციის მოძიება, კითხვა-პასუხი;
17. ტურისტული/ლაშქრობა: „ ნიკო კეცხოველის კვალდაკვალ“
მარშუტი:ხიდისთავი(ნ. დუმბაძის სახლ-მუზეუმი)ნაბეღლავის ქარხანა, ბახმარო;
მოსწავლეებმა ისტ-ის დახმარებით გაიარეს მარშუტი:ხიდისთავი,
ნაბეღლავი, ბახმარო;
--------ისტ-ის გამოყენენბა;
18. აქტივობა-აქციის მოწყობა: სკოლის მიმდებარე ტერიტორიის
დასუფთავება;
ნერგების დარგვა, პლაკატების
დამზადება;
---------დასუფთავების აქცია, ნერგების დარგვა;
19. ეკოვიქტრინის ჩატარება.
მოსწავლეთა ჩართულობით;
მოსწავლეებმა განიხილეს სახელმძღვანელო, „ჩემი მიზნების წიგნი“:
გაეცნენ მდგრადი განვითარების 17 მიზანს;
ჯგუფური მუშაობა,ეკოვიქტორინა;
20. პრეზენტაცია/ ბუკლეტის
დამზადება.
-პრეზენტაცია;
1.
შესავალი/
პრეზენტაცია ეკოკლუბის მისიის,
გეგმის წარდგენა.
ეკოკლუბის მისიის გაცნობა და მოსწავლეთა
ჩაართულობით ერთობლივად გეგმის შემუშავება. გამოყენებული აქტივობები: კითხვა-პასუხი, დიალოგი, მინი-ლექცია.
2.
შესავალი, წიგნის განხილვა „რა არის რა“/თემა:
„ცოდნა და მეცნიერება“;
წიგნის განხილვა/„რა არის რა“,თემა:
„მეცნიერება და თანამშრომლობა“ ;
მოსწავლეებმა მოცემული თემები
განიხილეს შემდეგი აქტივობებით: ჯგუფური მუშაობით და ჯიქსო მეთოდის გამოყენებით:
4.
შესავალი, ეკოკლუბის მორიგი სხდომა. პრეზენტაცია ჩვენი სოფლის და სკოლის
ეკოლოგიური პრობლემები. სოფლის ადგილობრივი თვითმართველობის ჩართულობა;
მოსწავლეებმა სკოლის ეკოლოგიური პრობლემები გააცნეს სოფლის დეპუტატს:
გამოყენებული აქტივობები:
ინფორმაციის მოძიება, კითხვა-პასუხი, დიალოგი
5.
შესავალი,პროექტის დაგეგმვა „ჩვენი სოფლის მდინარე, ადვოკატირება“;
პრობლემის დადგენის შემდეგ, მოსწავლეებმა გუნდის კურატორთან ერთად
შეიმუშავეს პროექტი:“ჩვენი სოფლის მდინარე“
--- ინფორმაციის
მოძიება, კითხვა-პასუხი, მდინარის რუკის შედგენა, საუბარი;
6.
პრეზენტაცია-„ჩვენი სოფლის მდინარე“ /თვითმართველობის ჩართულობა/
--პრეზენტაციები:
7.
დისკუსია - ბავშვის უფლებათა 24 მუხლისა და საქართველოს კონსტიტუციის 37 მუხლის
განხილვა;/მშობლების, მასწავლებლების, თვითმართველობის წარმომადგენლების,XII-კლ -ის მოსწავლეების ჩართულობით;
--ჯგუფური მუშაობა, კითხვა-პასუხი, დისკუსია;
8. ექსპერიმენტის განხილვა, სასმელი წყლის ლაბორატორიული ანალიზი;
-- ინფორმაციის მოძიება, საბუნებისმეტყველო მეცნიერებათა საფუძვლებისა
და ისტ-ის გამოყენება, საუბარი,
კითხვა-პასუხი;
9. წიგნის განხილვა,“ რა არის
რა „ თემა : „ნორჩი მკვლევარები“
-- მინი ლექცია, კითხვა-პასუხი;
10.
წიგნის განხილვა, იაკობ გოგებაშვილის
„საგანძური“ თემა: „ბუნების მოვლენანი“
მოსწავლეები გაეცნენ ი.გოგებაშვილის „საგანძურის“ მიხედვით :ბუნების
მოვლენებს.
-- ინფორმაციის მოძიება,კითხვა-პასუხი;
11.
შესავალი/ პრეზენტაცია :რა არის ეკოსისტემა?ეკოსისტემები
-----------მინი ლექცია, კითხვა-პასუხი;
12.
შესავალი/რეზენტაცია : გამზომი ხელსაწყოები და მეცნიერება: ისტ-ის გამოყენება, მოდელებისა
და მანიპულატივების დამზადება ;
მოსწავლეებმა განიხილეს ელექტროძრავების მოდელის სქემა, დაამზადეს ნივთიერებათა
აგრეგატული მდგომარეობის მოდელი(მანიპულატივი);
-------კითხვა-პასუხი;
13.
შესავალი/ გონებრივი იერიში, თემა: გლობალური დათბობა;
-------ინფორმაციის მოძიება, კითხვა-პასუხი,პროექტზე მუშაობა:
„სითბური ძრავები და გარემო“ , ჯგუფური სამუშაო;
14. ვირტუალური
ლაბორატორია, სიმულაცია: სათბურის ეფექტი-ს
განხილვა;
---კითხვა-პასუხი, მინი ლექცია;
15. შესავალი, ფილმის
ჩვენება/განხილვა(გარემოს დაცვის საკითხებზე) რა იყო მათთვის მნიშვნელოვანი, რა
მოეწონათ? როგორი ემოცია ჰქონდათ ფილმის
ყურების შემდეგ?
--ისტ-ის
გამოყენება, ფილმის განხილვა,
კითხვა-პასუხი;
16. წიგნის განხილვა, ნიკო კეცხოველის ნაწარმოების მიხედვით.ტურისტული რუკის შედგენა(
გურიის რეგიონის) და საქართველოს სატყეო პორტალზე მონიშვნა;
მოსწავლეებმა გაეცნენ ნ. კეცხოველის სახელმძღვანელოს :მეეცხრე მთაც
გადავიარე;
---ინფორმაციის მოძიება, კითხვა-პასუხი;
17. ტურისტული/ლაშქრობა: „ ნიკო კეცხოველის კვალდაკვალ“
მარშუტი:ხიდისთავი(ნ. დუმბაძის სახლ-მუზეუმი)ნაბეღლავის ქარხანა, ბახმარო;
მოსწავლეებმა ისტ-ის დახმარებით გაიარეს მარშუტი:ხიდისთავი,
ნაბეღლავი, ბახმარო;
--ისტ-ის გამოყენენბა;
18. აქტივობა-აქციის მოწყობა: სკოლის მიმდებარე ტერიტორიის
დასუფთავება;
ნერგების დარგვა, პლაკატების
დამზადება;
--დასუფთავების აქცია, ნერგების დარგვა;
19. ეკოვიქტრინის ჩატარება.
მოსწავლეთა ჩართულობით;
მოსწავლეებმა განიხილეს სახელმძღვანელო, „ჩემი მიზნების წიგნი“:
გაეცნენ მდგრადი განვითარების 17 მიზანს;
--ჯგუფური მუშაობა,ეკოვიქტორინა;
20. პრეზენტაცია/ ბუკლეტის
დამზადება.
--პრეზენტაცია;
1.
შესავალი/
პრეზენტაცია ეკოკლუბის მისიის,
გეგმის წარდგენა.
მასწავლებელმა მოსწავლეებს გააცნო ეკოკლუბის მისია და მოსწავლეთა
ჩაართულობით ერთობლივად შეიმუშავეს გეგმა.
გამოყენებული აქტივობები: კითხვა-პასუხი, დიალოგი, მინი-ლექცია.
2.
შესავალი, წიგნის განხილვა „რა არის რა“/თემა:
„ცოდნა და მეცნიერება“;
წიგნის განხილვა/„რა არის რა“,თემა:
„მეცნიერება და თანამშრომლობა“ ;
მოსწავლეებმა მოცემული თემები
განიხილეს შემდეგი აქტივობებით: ჯგუფური მუშაობით და ჯიქსო მეთოდის გამოყენებით:
4.
შესავალი, ეკოკლუბის მორიგი სხდომა. პრეზენტაცია ჩვენი სოფლის და სკოლის
ეკოლოგიური პრობლემები. სოფლის ადგილობრივი თვითმართველობის ჩართულობა;
მოსწავლეებმა სკოლის ეკოლოგიური პრობლემები გააცნეს სოფლის დეპუტატს:
გამოყეNებული აქტივობები:
ინფორმაციის მოძიება, კითხვა-პასუხი, დიალოგი
5.
შესავალი,პროექტის დაგეგმვა „ჩვენი სოფლის მდინარე, ადვოკატირება“;
პრობლემის დადგენის შემდეგ, მოსწავლეებმა გუნდის კურატორთან ერთად
შეიმუშავეს პროექტი:“ჩვენი სოფლის მდინარე“
--------------- ინფორმაციის
მოძიება, კითხვა-პასუხი, მდინარის რუკის შედგენა, საუბარი;
6.
პრეზენტაცია-„ჩვენი სოფლის მდინარე“ /თვითმართველობის ჩართულობა/
-------------პრეზენტაციები:
7.
დისკუსია - ბავშვის უფლებათა 24 მუხლისა და საქართველოს კონსტიტუციის 37 მუხლის
განხილვა;/მშობლების, მასწავლებლების, თვითმართველობის წარმომადგენლების,XII-კლ -ის მოსწავლეების ჩართულობით;
------------------ჯგუფური მუშაობა, კითხვა-პასუხი, დისკუსია;
8. ექსპერიმენტის განხილვა, სასმელი წყლის ლაბორატორიული ანალიზი;
-------------------- ინფორმაციის მოძიება, საბუნებისმეტყველო მეცნიერებათა საფუძვლებისა
და ისტ-ის გამოყენება, საუბარი,
კითხვა-პასუხი;
9. წიგნის განხილვა,“ რა არის
რა „ თემა : „ნორჩი მკვლევარები“
------------ მინი ლექცია, კითხვა-პასუხი;
10.
წიგნის განხილვა, იაკობ გოგებაშვილის
„საგანძური“ თემა: „ბუნების მოვლენანი“
მოსწავლეები გაეცნენ ი.გოგებაშვილის „საგანძურის“ მიხედვით :ბუნების
მოვლენებს.
--------------- ინფორმაციის მოძიება,კითხვა-პასუხი;
11.
შესავალი/ პრეზენტაცია :რა არის ეკოსისტემა?ეკოსისტემები
-----------მინი ლექცია, კითხვა-პასუხი;
12.
შესავალი/რეზენტაცია : გამზომი ხელსაწყოები და მეცნიერება: ისტ-ის გამოყენება, მოდელებისა
და მანიპულატივების დამზადება ;
მოსწავლეებმა განიხილეს ელექტროძრავების მოდელის სქემა, დაამზადეს ნივთიერებათა
აგრეგატული მდგომარეობის მოდელი(მანიპულატივი);
-------კითხვა-პასუხი;
13.
შესავალი/ გონებრივი იერიში, თემა: გლობალური დათბობა;
-------ინფორმაციის მოძიება, კითხვა-პასუხი,პროექტზე მუშაობა:
„სითბური ძრავები და გარემო“ , ჯგუფური სამუშაო;
14. ვირტუალური
ლაბორატორია, სიმულაცია: სათბურის ეფექტი-ს
განხილვა;
----------კითხვა-პასუხი, მინი ლექცია;
15. შესავალი, ფილმის
ჩვენება/განხილვა(გარემოს დაცვის საკითხებზე) რა იყო მათთვის მნიშვნელოვანი, რა
მოეწონათ? როგორი ემოცია ჰქონდათ ფილმის
ყურების შემდეგ?
------------ისტ-ის
გამოყენება, ფილმი: ნერგების განხილვა,
კითხვა-პასუხი;
16. წიგნის განხილვა, ნიკო კეცხოველის ნაწარმოების მიხედვით.ტურისტული რუკის შედგენა(
გურიის რეგიონის) და საქართველოს სატყეო პორტალზე მონიშვნა;
მოსწავლეებმა გაეცნენ ნ. კეცხოველის სახელმძღვანელოს :მეეცხრე მთაც
გადავიარე;
----------ინფორმაციის მოძიება, კითხვა-პასუხი;
17. ტურისტული/ლაშქრობა: „ ნიკო კეცხოველის კვალდაკვალ“
მარშუტი:ხიდისთავი(ნ. დუმბაძის სახლ-მუზეუმი)ნაბეღლავის ქარხანა, ბახმარო;
მოსწავლეებმა ისტ-ის დახმარებით გაიარეს მარშუტი:ხიდისთავი,
ნაბეღლავი, ბახმარო;
--------ისტ-ის გამოყენენბა;
18. აქტივობა-აქციის მოწყობა: სკოლის მიმდებარე ტერიტორიის
დასუფთავება;
ნერგების დარგვა, პლაკატების
დამზადება;
---------დასუფთავების აქცია, ნერგების დარგვა;
19. ეკოვიქტრინის ჩატარება.
მოსწავლეთა ჩართულობით;
მოსწავლეებმა განიხილეს სახელმძღვანელო, „ჩემი მიზნების წიგნი“:
გაეცნენ მდგრადი განვითარების 17 მიზანს;
------------ჯგუფური მუშაობა,ეკოვიქტორინა;
20. პრეზენტაცია/ ბუკლეტის
დამზადება.
------------პრეზენტაცია;
1.
შესავალი/
პრეზენტაცია ეკოკლუბის მისიის,
გეგმის წარდგენა.
მასწავლებელმა მოსწავლეებს გააცნო ეკოკლუბის მისია და მოსწავლეთა
ჩაართულობით ერთობლივად შეიმუშავეს გეგმა.
გამოყენებული აქტივობები: კითხვა-პასუხი, დიალოგი, მინი-ლექცია.
2.
შესავალი, წიგნის განხილვა „რა არის რა“/თემა:
„ცოდნა და მეცნიერება“;
წიგნის განხილვა/„რა არის რა“,თემა:
„მეცნიერება და თანამშრომლობა“ ;
მოსწავლეებმა მოცემული თემები
განიხილეს შემდეგი აქტივობებით: ჯგუფური მუშაობით და ჯიქსო მეთოდის გამოყენებით:
4.
შესავალი, ეკოკლუბის მორიგი სხდომა. პრეზენტაცია ჩვენი სოფლის და სკოლის
ეკოლოგიური პრობლემები. სოფლის ადგილობრივი თვითმართველობის ჩართულობა;
მოსწავლეებმა სკოლის ეკოლოგიური პრობლემები გააცნეს სოფლის დეპუტატს:
გამოყეNებული აქტივობები:
ინფორმაციის მოძიება, კითხვა-პასუხი, დიალოგი
5.
შესავალი,პროექტის დაგეგმვა „ჩვენი სოფლის მდინარე, ადვოკატირება“;
პრობლემის დადგენის შემდეგ, მოსწავლეებმა გუნდის კურატორთან ერთად
შეიმუშავეს პროექტი:“ჩვენი სოფლის მდინარე“
--------------- ინფორმაციის
მოძიება, კითხვა-პასუხი, მდინარის რუკის შედგენა, საუბარი;
6.
პრეზენტაცია-„ჩვენი სოფლის მდინარე“ /თვითმართველობის ჩართულობა/
-------------პრეზენტაციები:
7.
დისკუსია - ბავშვის უფლებათა 24 მუხლისა და საქართველოს კონსტიტუციის 37 მუხლის
განხილვა;/მშობლების, მასწავლებლების, თვითმართველობის წარმომადგენლების,XII-კლ -ის მოსწავლეების ჩართულობით;
------------------ჯგუფური მუშაობა, კითხვა-პასუხი, დისკუსია;
8. ექსპერიმენტის განხილვა, სასმელი წყლის ლაბორატორიული ანალიზი;
-------------------- ინფორმაციის მოძიება, საბუნებისმეტყველო მეცნიერებათა საფუძვლებისა
და ისტ-ის გამოყენება, საუბარი,
კითხვა-პასუხი;
9. წიგნის განხილვა,“ რა არის
რა „ თემა : „ნორჩი მკვლევარები“
------------ მინი ლექცია, კითხვა-პასუხი;
10.
წიგნის განხილვა, იაკობ გოგებაშვილის
„საგანძური“ თემა: „ბუნების მოვლენანი“
მოსწავლეები გაეცნენ ი.გოგებაშვილის „საგანძურის“ მიხედვით :ბუნების
მოვლენებს.
--------------- ინფორმაციის მოძიება,კითხვა-პასუხი;
11.
შესავალი/ პრეზენტაცია :რა არის ეკოსისტემა?ეკოსისტემები
-----------მინი ლექცია, კითხვა-პასუხი;
12.
შესავალი/რეზენტაცია : გამზომი ხელსაწყოები და მეცნიერება: ისტ-ის გამოყენება, მოდელებისა
და მანიპულატივების დამზადება ;
მოსწავლეებმა განიხილეს ელექტროძრავების მოდელის სქემა, დაამზადეს ნივთიერებათა
აგრეგატული მდგომარეობის მოდელი(მანიპულატივი);
-------კითხვა-პასუხი;
13.
შესავალი/ გონებრივი იერიში, თემა: გლობალური დათბობა;
-------ინფორმაციის მოძიება, კითხვა-პასუხი,პროექტზე მუშაობა:
„სითბური ძრავები და გარემო“ , ჯგუფური სამუშაო;
14. ვირტუალური
ლაბორატორია, სიმულაცია: სათბურის ეფექტი-ს
განხილვა;
----------კითხვა-პასუხი, მინი ლექცია;
15. შესავალი, ფილმის
ჩვენება/განხილვა(გარემოს დაცვის საკითხებზე) რა იყო მათთვის მნიშვნელოვანი, რა
მოეწონათ? როგორი ემოცია ჰქონდათ ფილმის
ყურების შემდეგ?
------------ისტ-ის
გამოყენება, ფილმი: ნერგების განხილვა,
კითხვა-პასუხი;
16. წიგნის განხილვა, ნიკო კეცხოველის ნაწარმოების მიხედვით.ტურისტული რუკის შედგენა(
გურიის რეგიონის) და საქართველოს სატყეო პორტალზე მონიშვნა;
მოსწავლეებმა გაეცნენ ნ. კეცხოველის სახელმძღვანელოს :მეეცხრე მთაც
გადავიარე;
----------ინფორმაციის მოძიება, კითხვა-პასუხი;
17. ტურისტული/ლაშქრობა: „ ნიკო კეცხოველის კვალდაკვალ“
მარშუტი:ხიდისთავი(ნ. დუმბაძის სახლ-მუზეუმი)ნაბეღლავის ქარხანა, ბახმარო;
მოსწავლეებმა ისტ-ის დახმარებით გაიარეს მარშუტი:ხიდისთავი,
ნაბეღლავი, ბახმარო;
--------ისტ-ის გამოყენება;
18. აქტივობა-აქციის მოწყობა: სკოლის მიმდებარე ტერიტორიის
დასუფთავება;
ნერგების დარგვა, პლაკატების
დამზადება;
---------დასუფთავების აქცია, ნერგების დარგვა;
19. ეკოვიქტრინის ჩატარება.
მოსწავლეთა ჩართულობით;
მოსწავლეებმა განიხილეს სახელმძღვანელო, „ჩემი მიზნების წიგნი“:
გაეცნენ მდგრადი განვითარების 17 მიზანს;
------------ჯგუფური მუშაობა,ეკოვიქტორინა;
20. პრეზენტაცია/ ბუკლეტის
დამზადება.
------------პრეზენტაცია;
Комментариев нет:
Отправить комментарий