суббота, 28 декабря 2019 г.

ეკოკლუბის აქტივობები



1.      შესავალი/  პრეზენტაცია  ეკოკლუბის მისიის, გეგმის წარდგენა.                              ეკოკლუბის კურატორი: მაია ჩხიკვაძე.   დაბლაციხის საჯარო სკლის ფიზიკა-მათემატიკის მასწავლებელი.                                                                              მასწავლებელმა მოსწავლეებს გააცნო ეკოკლუბის მისია და მოსწავლეთა ჩაართულობით ერთობლივად შეიმუშავეს  გეგმა.                                        გამოყენებული აქტივობები: კითხვა-პასუხი, დიალოგი, მინი-ლექცია.

2. შესავალი, წიგნის განხილვა „რა არის რა“/თემა:   „ცოდნა და მეცნიერება“;
წიგნის განხილვა/„რა არის რა“,თემა:  „მეცნიერება და თანამშრომლობა“ ;
მოსწავლეებმა  მოცემული თემები განიხილეს შემდეგი აქტივობებით: ჯგუფური მუშაობით და ჯიქსო მეთოდის გამოყენებით:
4. შესავალი, ეკოკლუბის მორიგი სხდომა. პრეზენტაცია ჩვენი სოფლის და სკოლის ეკოლოგიური პრობლემები. სოფლის ადგილობრივი თვითმართველობის ჩართულობა;
მოსწავლეებმა სკოლის ეკოლოგიური პრობლემები გააცნეს სოფლის დეპუტატს:

გამოყეNებული აქტივობები:  ინფორმაციის მოძიება, კითხვა-პასუხი, დიალოგი
5. შესავალი,პროექტის დაგეგმვა „ჩვენი სოფლის მდინარე, ადვოკატირება“;
პრობლემის დადგენის შემდეგ, მოსწავლეებმა გუნდის კურატორთან ერთად შეიმუშავეს პროექტი:“ჩვენი სოფლის მდინარე“
---------------  ინფორმაციის მოძიება, კითხვა-პასუხი, მდინარის რუკის შედგენა, საუბარი;
6. პრეზენტაცია-„ჩვენი სოფლის მდინარე“ /თვითმართველობის ჩართულობა/
-------------პრეზენტაციები:
7. დისკუსია - ბავშვის უფლებათა 24 მუხლისა და საქართველოს კონსტიტუციის 37 მუხლის განხილვა;/მშობლების, მასწავლებლების, თვითმართველობის წარმომადგენლების,XII-კლ -ის    მოსწავლეების ჩართულობით;
------------------ჯგუფური მუშაობა, კითხვა-პასუხი, დისკუსია;
8. ექსპერიმენტის განხილვა, სასმელი წყლის ლაბორატორიული ანალიზი;
-------------------- ინფორმაციის მოძიება,  საბუნებისმეტყველო მეცნიერებათა საფუძვლებისა და  ისტ-ის გამოყენება, საუბარი, კითხვა-პასუხი;

9.  წიგნის განხილვა,“ რა არის რა „   თემა : „ნორჩი მკვლევარები“
------------ მინი ლექცია, კითხვა-პასუხი;
10. წიგნის  განხილვა, იაკობ გოგებაშვილის „საგანძური“ თემა: „ბუნების მოვლენანი“
მოსწავლეები გაეცნენ ი.გოგებაშვილის „საგანძურის“ მიხედვით :ბუნების მოვლენებს.
--------------- ინფორმაციის მოძიება,კითხვა-პასუხი;
11. შესავალი/ პრეზენტაცია :რა არის ეკოსისტემა?ეკოსისტემები
-----------მინი ლექცია, კითხვა-პასუხი;
12. შესავალი/რეზენტაცია : გამზომი ხელსაწყოები და მეცნიერება:  ისტ-ის გამოყენება,  მოდელებისა  და  მანიპულატივების დამზადება ;
მოსწავლეებმა განიხილეს ელექტროძრავების მოდელის სქემა, დაამზადეს ნივთიერებათა აგრეგატული მდგომარეობის მოდელი(მანიპულატივი);
-------კითხვა-პასუხი;
13. შესავალი/ გონებრივი იერიში, თემა: გლობალური დათბობა;
-------ინფორმაციის მოძიება, კითხვა-პასუხი,პროექტზე მუშაობა: „სითბური ძრავები და გარემო“ , ჯგუფური სამუშაო;
14. ვირტუალური ლაბორატორია, სიმულაცია: სათბურის ეფექტი-ს  განხილვა;
----------კითხვა-პასუხი, მინი ლექცია;
      15. შესავალი, ფილმის ჩვენება/განხილვა(გარემოს დაცვის საკითხებზე) რა იყო მათთვის მნიშვნელოვანი, რა მოეწონათ? როგორი ემოცია  ჰქონდათ ფილმის ყურების შემდეგ?
------------ისტ-ის გამოყენება, ფილმი: ნერგების  განხილვა, კითხვა-პასუხი;

16. წიგნის განხილვა, ნიკო კეცხოველის  ნაწარმოების მიხედვით.ტურისტული რუკის შედგენა( გურიის რეგიონის) და საქართველოს სატყეო პორტალზე მონიშვნა;
მოსწავლეებმა გაეცნენ ნ. კეცხოველის სახელმძღვანელოს :მეეცხრე მთაც გადავიარე;
----------ინფორმაციის მოძიება, კითხვა-პასუხი;
17. ტურისტული/ლაშქრობა: „ ნიკო კეცხოველის კვალდაკვალ“
მარშუტი:ხიდისთავი(ნ. დუმბაძის სახლ-მუზეუმი)ნაბეღლავის ქარხანა,  ბახმარო;
მოსწავლეებმა ისტ-ის დახმარებით გაიარეს მარშუტი:ხიდისთავი, ნაბეღლავი, ბახმარო;
--------ისტ-ის გამოყენენბა;

18. აქტივობა-აქციის მოწყობა: სკოლის მიმდებარე ტერიტორიის დასუფთავება;
 ნერგების დარგვა, პლაკატების დამზადება;
---------დასუფთავების აქცია, ნერგების დარგვა;
19.  ეკოვიქტრინის ჩატარება. მოსწავლეთა ჩართულობით;
მოსწავლეებმა განიხილეს სახელმძღვანელო, „ჩემი მიზნების წიგნი“: გაეცნენ მდგრადი განვითარების 17 მიზანს;
ჯგუფური მუშაობა,ეკოვიქტორინა;
20.  პრეზენტაცია/ ბუკლეტის დამზადება.
         -პრეზენტაცია;
1.      შესავალი/  პრეზენტაცია  ეკოკლუბის მისიის, გეგმის წარდგენა.                                                                                                                                    ეკოკლუბის მისიის გაცნობა და მოსწავლეთა ჩაართულობით ერთობლივად   გეგმის შემუშავება.                                                                                         გამოყენებული აქტივობები: კითხვა-პასუხი, დიალოგი, მინი-ლექცია.

2. შესავალი, წიგნის განხილვა „რა არის რა“/თემა:   „ცოდნა და მეცნიერება“;
წიგნის განხილვა/„რა არის რა“,თემა:  „მეცნიერება და თანამშრომლობა“ ;
მოსწავლეებმა  მოცემული თემები განიხილეს შემდეგი აქტივობებით: ჯგუფური მუშაობით და ჯიქსო მეთოდის გამოყენებით:
4. შესავალი, ეკოკლუბის მორიგი სხდომა.                                                                            პრეზენტაცია ჩვენი სოფლის და სკოლის ეკოლოგიური პრობლემები. სოფლის ადგილობრივი თვითმართველობის ჩართულობა;
მოსწავლეებმა სკოლის ეკოლოგიური პრობლემები გააცნეს სოფლის დეპუტატს:

გამოყენებული აქტივობები:  ინფორმაციის მოძიება, კითხვა-პასუხი, დიალოგი
5. შესავალი,პროექტის დაგეგმვა „ჩვენი სოფლის მდინარე, ადვოკატირება“;
პრობლემის დადგენის შემდეგ, მოსწავლეებმა გუნდის კურატორთან ერთად შეიმუშავეს პროექტი:“ჩვენი სოფლის მდინარე“
--- ინფორმაციის მოძიება, კითხვა-პასუხი, მდინარის რუკის შედგენა, საუბარი;
6. პრეზენტაცია-„ჩვენი სოფლის მდინარე“ /თვითმართველობის ჩართულობა/
--პრეზენტაციები:
7. დისკუსია - ბავშვის უფლებათა 24 მუხლისა და საქართველოს კონსტიტუციის 37 მუხლის განხილვა;/მშობლების, მასწავლებლების, თვითმართველობის წარმომადგენლების,XII-კლ -ის    მოსწავლეების ჩართულობით;
--ჯგუფური მუშაობა, კითხვა-პასუხი, დისკუსია;
8. ექსპერიმენტის განხილვა, სასმელი წყლის ლაბორატორიული ანალიზი;
-- ინფორმაციის მოძიება,  საბუნებისმეტყველო მეცნიერებათა საფუძვლებისა და  ისტ-ის გამოყენება, საუბარი, კითხვა-პასუხი;

9.  წიგნის განხილვა,“ რა არის რა „   თემა : „ნორჩი მკვლევარები“
-- მინი ლექცია, კითხვა-პასუხი;
10. წიგნის  განხილვა, იაკობ გოგებაშვილის „საგანძური“ თემა: „ბუნების მოვლენანი“
მოსწავლეები გაეცნენ ი.გოგებაშვილის „საგანძურის“ მიხედვით :ბუნების მოვლენებს.
-- ინფორმაციის მოძიება,კითხვა-პასუხი;
11. შესავალი/ პრეზენტაცია :რა არის ეკოსისტემა?ეკოსისტემები
-----------მინი ლექცია, კითხვა-პასუხი;
12. შესავალი/რეზენტაცია : გამზომი ხელსაწყოები და მეცნიერება:  ისტ-ის გამოყენება,  მოდელებისა  და  მანიპულატივების დამზადება ;
მოსწავლეებმა განიხილეს ელექტროძრავების მოდელის სქემა, დაამზადეს ნივთიერებათა აგრეგატული მდგომარეობის მოდელი(მანიპულატივი);
-------კითხვა-პასუხი;
13. შესავალი/ გონებრივი იერიში, თემა: გლობალური დათბობა;
-------ინფორმაციის მოძიება, კითხვა-პასუხი,პროექტზე მუშაობა: „სითბური ძრავები და გარემო“ , ჯგუფური სამუშაო;
14. ვირტუალური ლაბორატორია, სიმულაცია: სათბურის ეფექტი-ს  განხილვა;
---კითხვა-პასუხი, მინი ლექცია;
      15. შესავალი, ფილმის ჩვენება/განხილვა(გარემოს დაცვის საკითხებზე) რა იყო მათთვის მნიშვნელოვანი, რა მოეწონათ? როგორი ემოცია  ჰქონდათ ფილმის ყურების შემდეგ?
--ისტ-ის გამოყენება, ფილმის  განხილვა, კითხვა-პასუხი;

16. წიგნის განხილვა, ნიკო კეცხოველის  ნაწარმოების მიხედვით.ტურისტული რუკის შედგენა( გურიის რეგიონის) და საქართველოს სატყეო პორტალზე მონიშვნა;
მოსწავლეებმა გაეცნენ ნ. კეცხოველის სახელმძღვანელოს :მეეცხრე მთაც გადავიარე;
---ინფორმაციის მოძიება, კითხვა-პასუხი;
17. ტურისტული/ლაშქრობა: „ ნიკო კეცხოველის კვალდაკვალ“
მარშუტი:ხიდისთავი(ნ. დუმბაძის სახლ-მუზეუმი)ნაბეღლავის ქარხანა,  ბახმარო;
მოსწავლეებმა ისტ-ის დახმარებით გაიარეს მარშუტი:ხიდისთავი, ნაბეღლავი, ბახმარო;
--ისტ-ის გამოყენენბა;

18. აქტივობა-აქციის მოწყობა: სკოლის მიმდებარე ტერიტორიის დასუფთავება;
 ნერგების დარგვა, პლაკატების დამზადება;
--დასუფთავების აქცია, ნერგების დარგვა;
19.  ეკოვიქტრინის ჩატარება. მოსწავლეთა ჩართულობით;
მოსწავლეებმა განიხილეს სახელმძღვანელო, „ჩემი მიზნების წიგნი“: გაეცნენ მდგრადი განვითარების 17 მიზანს;
--ჯგუფური მუშაობა,ეკოვიქტორინა;
20.  პრეზენტაცია/ ბუკლეტის დამზადება.
         --პრეზენტაცია;
1.      შესავალი/  პრეზენტაცია  ეკოკლუბის მისიის, გეგმის წარდგენა.                                             მასწავლებელმა მოსწავლეებს გააცნო ეკოკლუბის მისია და მოსწავლეთა ჩაართულობით ერთობლივად შეიმუშავეს  გეგმა.                                        გამოყენებული აქტივობები: კითხვა-პასუხი, დიალოგი, მინი-ლექცია.

2. შესავალი, წიგნის განხილვა „რა არის რა“/თემა:   „ცოდნა და მეცნიერება“;
წიგნის განხილვა/„რა არის რა“,თემა:  „მეცნიერება და თანამშრომლობა“ ;
მოსწავლეებმა  მოცემული თემები განიხილეს შემდეგი აქტივობებით: ჯგუფური მუშაობით და ჯიქსო მეთოდის გამოყენებით:
4. შესავალი, ეკოკლუბის მორიგი სხდომა. პრეზენტაცია ჩვენი სოფლის და სკოლის ეკოლოგიური პრობლემები. სოფლის ადგილობრივი თვითმართველობის ჩართულობა;
მოსწავლეებმა სკოლის ეკოლოგიური პრობლემები გააცნეს სოფლის დეპუტატს:

გამოყეNებული აქტივობები:  ინფორმაციის მოძიება, კითხვა-პასუხი, დიალოგი
5. შესავალი,პროექტის დაგეგმვა „ჩვენი სოფლის მდინარე, ადვოკატირება“;
პრობლემის დადგენის შემდეგ, მოსწავლეებმა გუნდის კურატორთან ერთად შეიმუშავეს პროექტი:“ჩვენი სოფლის მდინარე“
---------------  ინფორმაციის მოძიება, კითხვა-პასუხი, მდინარის რუკის შედგენა, საუბარი;
6. პრეზენტაცია-„ჩვენი სოფლის მდინარე“ /თვითმართველობის ჩართულობა/
-------------პრეზენტაციები:
7. დისკუსია - ბავშვის უფლებათა 24 მუხლისა და საქართველოს კონსტიტუციის 37 მუხლის განხილვა;/მშობლების, მასწავლებლების, თვითმართველობის წარმომადგენლების,XII-კლ -ის    მოსწავლეების ჩართულობით;
------------------ჯგუფური მუშაობა, კითხვა-პასუხი, დისკუსია;
8. ექსპერიმენტის განხილვა, სასმელი წყლის ლაბორატორიული ანალიზი;
-------------------- ინფორმაციის მოძიება,  საბუნებისმეტყველო მეცნიერებათა საფუძვლებისა და  ისტ-ის გამოყენება, საუბარი, კითხვა-პასუხი;

9.  წიგნის განხილვა,“ რა არის რა „   თემა : „ნორჩი მკვლევარები“
------------ მინი ლექცია, კითხვა-პასუხი;
10. წიგნის  განხილვა, იაკობ გოგებაშვილის „საგანძური“ თემა: „ბუნების მოვლენანი“
მოსწავლეები გაეცნენ ი.გოგებაშვილის „საგანძურის“ მიხედვით :ბუნების მოვლენებს.
--------------- ინფორმაციის მოძიება,კითხვა-პასუხი;
11. შესავალი/ პრეზენტაცია :რა არის ეკოსისტემა?ეკოსისტემები
-----------მინი ლექცია, კითხვა-პასუხი;
12. შესავალი/რეზენტაცია : გამზომი ხელსაწყოები და მეცნიერება:  ისტ-ის გამოყენება,  მოდელებისა  და  მანიპულატივების დამზადება ;
მოსწავლეებმა განიხილეს ელექტროძრავების მოდელის სქემა, დაამზადეს ნივთიერებათა აგრეგატული მდგომარეობის მოდელი(მანიპულატივი);
-------კითხვა-პასუხი;
13. შესავალი/ გონებრივი იერიში, თემა: გლობალური დათბობა;
-------ინფორმაციის მოძიება, კითხვა-პასუხი,პროექტზე მუშაობა: „სითბური ძრავები და გარემო“ , ჯგუფური სამუშაო;
14. ვირტუალური ლაბორატორია, სიმულაცია: სათბურის ეფექტი-ს  განხილვა;
----------კითხვა-პასუხი, მინი ლექცია;
      15. შესავალი, ფილმის ჩვენება/განხილვა(გარემოს დაცვის საკითხებზე) რა იყო მათთვის მნიშვნელოვანი, რა მოეწონათ? როგორი ემოცია  ჰქონდათ ფილმის ყურების შემდეგ?
------------ისტ-ის გამოყენება, ფილმი: ნერგების  განხილვა, კითხვა-პასუხი;

16. წიგნის განხილვა, ნიკო კეცხოველის  ნაწარმოების მიხედვით.ტურისტული რუკის შედგენა( გურიის რეგიონის) და საქართველოს სატყეო პორტალზე მონიშვნა;
მოსწავლეებმა გაეცნენ ნ. კეცხოველის სახელმძღვანელოს :მეეცხრე მთაც გადავიარე;
----------ინფორმაციის მოძიება, კითხვა-პასუხი;
17. ტურისტული/ლაშქრობა: „ ნიკო კეცხოველის კვალდაკვალ“
მარშუტი:ხიდისთავი(ნ. დუმბაძის სახლ-მუზეუმი)ნაბეღლავის ქარხანა,  ბახმარო;
მოსწავლეებმა ისტ-ის დახმარებით გაიარეს მარშუტი:ხიდისთავი, ნაბეღლავი, ბახმარო;
--------ისტ-ის გამოყენენბა;

18. აქტივობა-აქციის მოწყობა: სკოლის მიმდებარე ტერიტორიის დასუფთავება;
 ნერგების დარგვა, პლაკატების დამზადება;
---------დასუფთავების აქცია, ნერგების დარგვა;
19.  ეკოვიქტრინის ჩატარება. მოსწავლეთა ჩართულობით;
მოსწავლეებმა განიხილეს სახელმძღვანელო, „ჩემი მიზნების წიგნი“: გაეცნენ მდგრადი განვითარების 17 მიზანს;
------------ჯგუფური მუშაობა,ეკოვიქტორინა;
20.  პრეზენტაცია/ ბუკლეტის დამზადება.
         ------------პრეზენტაცია;
1.      შესავალი/  პრეზენტაცია  ეკოკლუბის მისიის, გეგმის წარდგენა.                                             მასწავლებელმა მოსწავლეებს გააცნო ეკოკლუბის მისია და მოსწავლეთა ჩაართულობით ერთობლივად შეიმუშავეს  გეგმა.                                        გამოყენებული აქტივობები: კითხვა-პასუხი, დიალოგი, მინი-ლექცია.

2. შესავალი, წიგნის განხილვა „რა არის რა“/თემა:   „ცოდნა და მეცნიერება“;
წიგნის განხილვა/„რა არის რა“,თემა:  „მეცნიერება და თანამშრომლობა“ ;
მოსწავლეებმა  მოცემული თემები განიხილეს შემდეგი აქტივობებით: ჯგუფური მუშაობით და ჯიქსო მეთოდის გამოყენებით:
4. შესავალი, ეკოკლუბის მორიგი სხდომა. პრეზენტაცია ჩვენი სოფლის და სკოლის ეკოლოგიური პრობლემები. სოფლის ადგილობრივი თვითმართველობის ჩართულობა;
მოსწავლეებმა სკოლის ეკოლოგიური პრობლემები გააცნეს სოფლის დეპუტატს:

გამოყეNებული აქტივობები:  ინფორმაციის მოძიება, კითხვა-პასუხი, დიალოგი
5. შესავალი,პროექტის დაგეგმვა „ჩვენი სოფლის მდინარე, ადვოკატირება“;
პრობლემის დადგენის შემდეგ, მოსწავლეებმა გუნდის კურატორთან ერთად შეიმუშავეს პროექტი:“ჩვენი სოფლის მდინარე“
---------------  ინფორმაციის მოძიება, კითხვა-პასუხი, მდინარის რუკის შედგენა, საუბარი;
6. პრეზენტაცია-„ჩვენი სოფლის მდინარე“ /თვითმართველობის ჩართულობა/
-------------პრეზენტაციები:
7. დისკუსია - ბავშვის უფლებათა 24 მუხლისა და საქართველოს კონსტიტუციის 37 მუხლის განხილვა;/მშობლების, მასწავლებლების, თვითმართველობის წარმომადგენლების,XII-კლ -ის    მოსწავლეების ჩართულობით;
------------------ჯგუფური მუშაობა, კითხვა-პასუხი, დისკუსია;
8. ექსპერიმენტის განხილვა, სასმელი წყლის ლაბორატორიული ანალიზი;
-------------------- ინფორმაციის მოძიება,  საბუნებისმეტყველო მეცნიერებათა საფუძვლებისა და  ისტ-ის გამოყენება, საუბარი, კითხვა-პასუხი;

9.  წიგნის განხილვა,“ რა არის რა „   თემა : „ნორჩი მკვლევარები“
------------ მინი ლექცია, კითხვა-პასუხი;
10. წიგნის  განხილვა, იაკობ გოგებაშვილის „საგანძური“ თემა: „ბუნების მოვლენანი“
მოსწავლეები გაეცნენ ი.გოგებაშვილის „საგანძურის“ მიხედვით :ბუნების მოვლენებს.
--------------- ინფორმაციის მოძიება,კითხვა-პასუხი;
11. შესავალი/ პრეზენტაცია :რა არის ეკოსისტემა?ეკოსისტემები
-----------მინი ლექცია, კითხვა-პასუხი;
12. შესავალი/რეზენტაცია : გამზომი ხელსაწყოები და მეცნიერება:  ისტ-ის გამოყენება,  მოდელებისა  და  მანიპულატივების დამზადება ;
მოსწავლეებმა განიხილეს ელექტროძრავების მოდელის სქემა, დაამზადეს ნივთიერებათა აგრეგატული მდგომარეობის მოდელი(მანიპულატივი);
-------კითხვა-პასუხი;
13. შესავალი/ გონებრივი იერიში, თემა: გლობალური დათბობა;
-------ინფორმაციის მოძიება, კითხვა-პასუხი,პროექტზე მუშაობა: „სითბური ძრავები და გარემო“ , ჯგუფური სამუშაო;
14. ვირტუალური ლაბორატორია, სიმულაცია: სათბურის ეფექტი-ს  განხილვა;
----------კითხვა-პასუხი, მინი ლექცია;
      15. შესავალი, ფილმის ჩვენება/განხილვა(გარემოს დაცვის საკითხებზე) რა იყო მათთვის მნიშვნელოვანი, რა მოეწონათ? როგორი ემოცია  ჰქონდათ ფილმის ყურების შემდეგ?
------------ისტ-ის გამოყენება, ფილმი: ნერგების  განხილვა, კითხვა-პასუხი;

16. წიგნის განხილვა, ნიკო კეცხოველის  ნაწარმოების მიხედვით.ტურისტული რუკის შედგენა( გურიის რეგიონის) და საქართველოს სატყეო პორტალზე მონიშვნა;
მოსწავლეებმა გაეცნენ ნ. კეცხოველის სახელმძღვანელოს :მეეცხრე მთაც გადავიარე;
----------ინფორმაციის მოძიება, კითხვა-პასუხი;
17. ტურისტული/ლაშქრობა: „ ნიკო კეცხოველის კვალდაკვალ“
მარშუტი:ხიდისთავი(ნ. დუმბაძის სახლ-მუზეუმი)ნაბეღლავის ქარხანა,  ბახმარო;
მოსწავლეებმა ისტ-ის დახმარებით გაიარეს მარშუტი:ხიდისთავი, ნაბეღლავი, ბახმარო;
--------ისტ-ის გამოყენება;

18. აქტივობა-აქციის მოწყობა: სკოლის მიმდებარე ტერიტორიის დასუფთავება;
 ნერგების დარგვა, პლაკატების დამზადება;
---------დასუფთავების აქცია, ნერგების დარგვა;
19.  ეკოვიქტრინის ჩატარება. მოსწავლეთა ჩართულობით;
მოსწავლეებმა განიხილეს სახელმძღვანელო, „ჩემი მიზნების წიგნი“: გაეცნენ მდგრადი განვითარების 17 მიზანს;
------------ჯგუფური მუშაობა,ეკოვიქტორინა;
20.  პრეზენტაცია/ ბუკლეტის დამზადება.
         ------------პრეზენტაცია;

Комментариев нет:

Отправить комментарий