четверг, 27 июня 2019 г.


სასკოლო აქტივობების ხელშეწყობის“ პროგრამის ფარგლებში დაფინანსებული წრეების/პროექტების პროგრამული ანგარიში


  1. ზოგადი ინფორმაცია

1
დაფინანსების მიმღები საჯარო სკოლა

სსიპ ჩოხატაურის მუნიციპალიტეტის სოფელ დაბლაციხის საჯარო სკოლა
2
დაფინანსების მიმღები საჯარო სკოლის დირექტორი
(სახელი, გვარი,  ტელ. ელ. ფოსტა)
ლიანა გიორგაძე დირექტორის მ/შ , 599625323
3
მიმართულება:
ქვემიმართულება (წრეების შემთხვევაში):
დაფინანსებული პროექტის სახელწოდება (არსებობის შემთხვევაში):

,,ჩვენ   ეკოკლუბელები   ვართ’’
4
წრის/პროექტის ფარგლებში ფაქტიურად ჩატარებული საათების რაოდენობა
20
5
ჩართული მოსწავლეების რაოდენობა
11
6
წრის/პროექტის ფარგლებში სამინისტროსგან მიღებული თანხის ოდენობა:
(დაფინანსების ხელშეკრულებით/ბრძანებით განსაზღვრული)
400
7
წრის/პროექტის ფარგლებში საანგარიშო პერიოდისთვის მიღებული დაფინანსებიდან გაწეული ხარჯი:
400
8
წრის/პროექტის ფარგლებში აუთვისებელი ფულის ნაშთი (ლარი) (არსებობის შემთხვევაში)

0


  1. წრის/პროექტის შესრულების ანგარიში

ა) წრის/პროექტით განსაზღვრული ამოცანების შესრულება

განხორციელებული ძირითადი აქტივობები
ძირითადი აქტივობის შესრულების მოკლე აღწერა

განხორციელებული აქტივობით მიღებული კონკრეტული შედეგი
1.
კითხვა-პასუხი, დიალოგი,დისკუსია
მოსწავლეები  ეკოკლუბის სხდომებზე, კლუბის კურატორთან ერთად, კითხვა-პასუხის გზით ადგენდნენ ეკოლოგიურ პრობლემებს, მსჯელობენ სხვადასხვა საკითხებზე. მაგალითად  გაეროს მდგრადი განვითარების მიზნებზე, და სხვა...
მოსწავლეები გაეცნენ მდგრადი განვითარების 17 მიზანს
2.
ინფორმაციის მოძიება, გაზიარება
მოსწავლეები მოიძევენ ინფორმაციას,ენციკლოობე-დიების, ისტ-ის დახმარებით. ინფორმაციის გამოქვეყნება ხდება საქართველოს სატყეო პორტალზე.“ ეკოლოგების გუნდი,  ჩართული არის კონკურსში„ნიკო კეცხოველის სასკოლო პრემია 2019“
მოსწავლეები გაეცნენ საყმაწვილო ენციკლობედიებს,
3.
პრეზენტაცია
მოსწავლეები, გუნდები, ეკოკლუბის სხდომებზე ახდენდნენ მოძიებული ინფორმაციის პრეზენტაციას
პრეზენტაციის უნარ-ჩვევების განვითარება
4.
პროექტი
მოსწავლეებმა განახორციელეს ორი სასწავლო პროექტი:1) „ჩვენი სოფლის მდინარე“ და „სითბური ძრავები და გარემო“  შეადგინეს სოფლის მდინარის შენაკადთა რუკა, ასევე განიხილეს შიგაწვის ძრავების გარემოზე უარყოფითი ზემოქმედების შედეგები და ელექტროძრავების მოდელი. ჩაატარეს დასუფთავებისა და გამწვანების აქციები, ეკოვიქტორინა და სხვა.
თანამშრომლობის უნარ-ჩვევების განვითარება
და ა. შ.




ბ) წრის/პროექტის განხორციელებაში ჩართული პირები

სახელი, გვარი
სკოლაში დაკავებული პოზიცია
წრის/პროექტის ფარგლებში შესრულებული სამუშაოს მოკლე აღწერა
შრომითი ხელშეკრულების N, თარიღი
გაცემული ანაზღაურების ჯამური ოდენობა/ლარი
1
მაია ჩხიკვაძე
მასწავლებელი
პროექტის   განხორციელება,
სათანადო    აქტივობებით

# 32, 20 ნოემბერი 2017წ.
200
2
მარინა მამალაძე
საქმისმწარმოებელი
დაეხმაროს პროექტის განმხორციელებელ მასწავლებელს.  
# 32, 20 ნოემბერი 2017წ.
200

გ) წრის/პროექტის ფარგლებში შესყიდული რესურსები

რესურსის დასახელება
რაოდენობა
სულ ღირებულება (ლარი)
რესურსებზე დახარჯული ჯამური თანხა
რესურსებითვის მიღებული თანხის აუთვისებელი ნაწილი
1





2



3



და ა. შ.




დ) შენიშვნა -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
   

სკოლის დირექტორის ხელმოწერა და ბეჭედი:  
________________________________________
წრის/პროექტის ხელმძღვანელი მასწავლებლის ხელმოწერა:
____მაია  ჩხიკვაძე_____________________________________


ანგარიშის შევსების თარიღი:
_________________________________________




Комментариев нет:

Отправить комментарий