მასწავლებლის სახელი, გვარი, პირადი ნომერი: მაია ჩხიკვაძე,
საგანი : ფიზიკა
სწავლების საფეხური/ კლასი: საბაზო
საფეხური, IX-კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა: 4
გაკვეთილის თემა: ენერგიის მუდმივობის კანონი
გაკვეთილის მიზანი: მოსწავლეს შეუძლია ენერგიის მუდმივობის კანონის
გააზრება. კითხვა-პასუხის გზით ფორმულის გამოყვანა.
გაკვეთილი ხელს შეუწყობს მოსწავლეებში ანალიზის უნარის
განვითარებას.
მოსწავლე 5 ღია და დახურული შეკითხვიდან სწორად პასუხობს,
3-ს 60%.
N
|
აქტივობის
აღწერა
|
გამოყენებული
მეთოდი/მეთოდები
|
კლასის
ორგანიზების
ფორმა/ფორმები
|
სასწავლო
რესურსები
|
დრო(წთ)
|
1
|
შესავალი, გამოწვევა
|
ვერბალური
|
მთელი
კლასი
|
სქემა.
სახელმძღვანელო,საპრეზენტაციო
პროგრამა pover pointi
|
5
|
2
|
სასწავლო
გაჩერებები
გაჩერება 1.
ამცანის ამოხსნა
გაჩერება 2.
სურათის ანალიზი
|
ვერბალური, სივრცითი ინტელექტი
კითხვა-პასუხი, ვერბალური,
ვიზუალური სწავლის სტილი
|
ინდივიდუალური
წყვილი
|
სახელმძღვანელო, ისტ-ი,
ფიზიკის
სახელმძღვანელო მე-9--ე კლ.
სურ.2. ავტ.ქ.ტატიშვილი.
|
8
5
|
3
|
გაჩერება 3.
ვირტუალური ლაბორატორია
|
სივრცითი ინტელექტი, აუდიო-
ვიზუალური სწავლის სტილი
|
ინდივიდუალური, წყვილი
|
ფიზიკის ვირტუალური ლაბორატორია
|
12
|
4
|
გაჩერება 4.
გასასვლელი ბილეთი
|
წერითი მეთოდი
|
ინდივიდუალური
|
ბარათები
|
10
|
5
|
შეფასება,
ურთიერთშეფასება
|
ვერბალური
|
ინდივიდუალური/წყვილი
|
შეფასების
რუბრიკები
|
5
|
გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები:
მიმართულება: მეცნიერული კვლევა-ძიება
კვლ.IX.1.
მოსწავლეს შეუძლია განსაზღვროს კვლევის საგანი
და კვლევის ეტაპები.
შედეგი თვალსაჩინოა , თუ მოსწავლე:
·
აყალიბებს კვლევის მიზანს;
·
გამოთქვამს მსაზრებას/ ვარაუდს;
·
არჩევს მონაცემების მოპოვების გზებს (მაგ., ცდით, საველე
სამუშაოს ჩატარებით, გამოოკითხვით, საკითხის ირგვლივ ლიტერატურის მოძიებით);
·
განარჩევს მოცემული ამოცანისთვის მუდმივ და ცვლად (დამოუკიდებელ,დამოკიდებულ)
პარამეტრებს;
·
განსაზღვრავს კვლევითი აქტივობების თანმიმდევრობას;
·
არჩევს სათანადო ხელსაწყოებს/აღჭურვილობას/ინსტრუმენტებს;
·
არჩევს მნაცემების აღრიცხვის ფორმებს(ცხრილები,გრაფიკები,სიები,
ფოტოები, ჩანაწერები
კვლ. IX. 4.მოსწავლეს შეუძლია მონაცემთა ანალიზი და შეფასება.
შედეგი თვალსაჩინოა თუ მოსწავლე:
·
იყენებს
დიაგრამებს,ცხრილებს და გრაფიკებს მონაცემებს
ან ცვლადებს შორის დამოკიდებულების
აღსაწერად;
·
აანალიზებს მონაცემებს და გამოაქვს დასკვნები;
·
ადარებს დასკვნებს გათქმულ ვარაუდს.
მიმართულება: ფიზიკური მოვლენები
ფიზ.IX.7.
მოსწავლეს შეუძლია მექანიკური
მუშაობისა და ენერგიის შესახებ მსჯელობა.
შედეგი თვალსაჩინოა , თუ მოსწავლე:
მარტივი ცდების
საშუალებით აკვირდება კინეტიკური და პოტენციური ენერგიების ერთიდან მეორეში გადასვლას, გამოიტანს შესაბამის
დასკვნებს და რაოდენობრივად გამოსახავს პროცესს.
შეფასება:
განმავითარებელი და განმსაზღვრელი შეფასება
შეფასების კრიტერიუმები
|
საშუალოზე დაბალი
1ქ
|
საშუალო
2ქ
|
კარგი
3ქ
|
ძალიან
კარგი
4ქ
|
ამოცანის ამოხსნის გზით
მოსწავლეს
გამოყავს ენერგიის მუდმივობის კანონის ფორმულა,
ამყარებს დამოკიდებულებას მაქსიმალურ კინეტიკურ ენერგიასა და მაქსიმალურ
პოტენციურ ენერგიას შორის
|
ზოგჯერ
|
ძირითადად
|
ხშირად
|
ყოველთვის
|
მოსწავლეს შეუძლია ენერგიის მუდმივობის კანონის გააზრება, ფორმულის ადექვატური გამოყენება
|
5 ღია და დახურული შეკითხვიდან მხოლოდ 2-ს ასრულებს სწორად
|
5 ღია და დახურული შეკითხვიდან 3-ს ასრულებს სწორად
|
5 ღია და დახურული შეკითხვიდან
4-ს ასრულებს სწორად
|
5 ღია და დახურული შეკითხვიდან
5-ს ასრულებს სწორად
|
მასწავლებლის სახელი, გვარი, პირადი ნომერი: მაია ჩხიკვაძე, 46001005496
საგანი : ფიზიკა
სწავლების საფეხური/ კლასი: საბაზო
საფეხური, IX-კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა: 4
გაკვეთილის თემა: ენერგიის მუდმივობის კანონი
გაკვეთილის მიზანი: მოსწავლეს შეუძლია ენერგიის მუდმივობის კანონის
გააზრება. კითხვა-პასუხის გზით ფორმულის გამოყვანა.
გაკვეთილი ხელს შეუწყობს მოსწავლეებში ანალიზის უნარის
განვითარებას.
მოსწავლე 5 ღია და დახურული შეკითხვიდან სწორად პასუხობს,
3-ს 60%.
N
|
აქტივობის
აღწერა
|
გამოყენებული
მეთოდი/მეთოდები
|
კლასის
ორგანიზების
ფორმა/ფორმები
|
სასწავლო
რესურსები
|
დრო(წთ)
|
1
|
შესავალი, გამოწვევა
|
ვერბალური
|
მთელი
კლასი
|
სქემა.
სახელმძღვანელო,საპრეზენტაციო
პროგრამა pover pointi
|
5
|
2
|
სასწავლო
გაჩერებები
გაჩერება 1.
ამცანის ამოხსნა
გაჩერება 2.
სურათის ანალიზი
|
ვერბალური, სივრცითი ინტელექტი
კითხვა-პასუხი, ვერბალური,
ვიზუალური სწავლის სტილი
|
ინდივიდუალური
წყვილი
|
სახელმძღვანელო, ისტ-ი,
ფიზიკის
სახელმძღვანელო მე-9--ე კლ.
სურ.2. ავტ.ქ.ტატიშვილი.
|
8
5
|
3
|
გაჩერება 3.
ვირტუალური ლაბორატორია
|
სივრცითი ინტელექტი, აუდიო-
ვიზუალური სწავლის სტილი
|
ინდივიდუალური, წყვილი
|
ფიზიკის ვირტუალური ლაბორატორია
|
12
|
4
|
გაჩერება 4.
გასასვლელი ბილეთი
|
წერითი მეთოდი
|
ინდივიდუალური
|
ბარათები
|
10
|
5
|
შეფასება,
ურთიერთშეფასება
|
ვერბალური
|
ინდივიდუალური/წყვილი
|
შეფასების
რუბრიკები
|
5
|
გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები:
მიმართულება: მეცნიერული კვლევა-ძიება
კვლ.IX.1.
მოსწავლეს შეუძლია განსაზღვროს კვლევის საგანი
და კვლევის ეტაპები.
შედეგი თვალსაჩინოა , თუ მოსწავლე:
·
აყალიბებს კვლევის მიზანს;
·
გამოთქვამს მსაზრებას/ ვარაუდს;
·
არჩევს მონაცემების მოპოვების გზებს (მაგ., ცდით, საველე
სამუშაოს ჩატარებით, გამოოკითხვით, საკითხის ირგვლივ ლიტერატურის მოძიებით);
·
განარჩევს მოცემული ამოცანისთვის მუდმივ და ცვლად (დამოუკიდებელ,დამოკიდებულ)
პარამეტრებს;
·
განსაზღვრავს კვლევითი აქტივობების თანმიმდევრობას;
·
არჩევს სათანადო ხელსაწყოებს/აღჭურვილობას/ინსტრუმენტებს;
·
არჩევს მნაცემების აღრიცხვის ფორმებს(ცხრილები,გრაფიკები,სიები,
ფოტოები, ჩანაწერები
კვლ. IX. 4.მოსწავლეს შეუძლია მონაცემთა ანალიზი და შეფასება.
შედეგი თვალსაჩინოა თუ მოსწავლე:
·
იყენებს
დიაგრამებს,ცხრილებს და გრაფიკებს მონაცემებს
ან ცვლადებს შორის დამოკიდებულების
აღსაწერად;
·
აანალიზებს მონაცემებს და გამოაქვს დასკვნები;
·
ადარებს დასკვნებს გათქმულ ვარაუდს.
მიმართულება: ფიზიკური მოვლენები
ფიზ.IX.7.
მოსწავლეს შეუძლია მექანიკური
მუშაობისა და ენერგიის შესახებ მსჯელობა.
შედეგი თვალსაჩინოა , თუ მოსწავლე:
მარტივი ცდების
საშუალებით აკვირდება კინეტიკური და პოტენციური ენერგიების ერთიდან მეორეში გადასვლას, გამოიტანს შესაბამის
დასკვნებს და რაოდენობრივად გამოსახავს პროცესს.
შეფასება:
განმავითარებელი და განმსაზღვრელი შეფასება
შეფასების კრიტერიუმები
|
საშუალოზე დაბალი
1ქ
|
საშუალო
2ქ
|
კარგი
3ქ
|
ძალიან
კარგი
4ქ
|
ამოცანის ამოხსნის გზით
მოსწავლეს
გამოყავს ენერგიის მუდმივობის კანონის ფორმულა,
ამყარებს დამოკიდებულებას მაქსიმალურ კინეტიკურ ენერგიასა და მაქსიმალურ
პოტენციურ ენერგიას შორის
|
ზოგჯერ
|
ძირითადად
|
ხშირად
|
ყოველთვის
|
მოსწავლეს შეუძლია ენერგიის მუდმივობის კანონის გააზრება, ფორმულის ადექვატური გამოყენება
|
5 ღია და დახურული შეკითხვიდან მხოლოდ 2-ს ასრულებს სწორად
|
5 ღია და დახურული შეკითხვიდან 3-ს ასრულებს სწორად
|
5 ღია და დახურული შეკითხვიდან
4-ს ასრულებს სწორად
|
5 ღია და დახურული შეკითხვიდან
5-ს ასრულებს სწორად
|
მასწავლებლის სახელი, გვარი, პირადი ნომერი: მაია ჩხიკვაძე, 46001005496
საგანი : ფიზიკა
სწავლების საფეხური/ კლასი: საბაზო
საფეხური, IX-კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა: 4
გაკვეთილის თემა: ენერგიის მუდმივობის კანონი
გაკვეთილის მიზანი: მოსწავლეს შეუძლია ენერგიის მუდმივობის კანონის
გააზრება. კითხვა-პასუხის გზით ფორმულის გამოყვანა.
გაკვეთილი ხელს შეუწყობს მოსწავლეებში ანალიზის უნარის
განვითარებას.
მოსწავლე 5 ღია და დახურული შეკითხვიდან სწორად პასუხობს,
3-ს 60%.
N
|
აქტივობის
აღწერა
|
გამოყენებული
მეთოდი/მეთოდები
|
კლასის
ორგანიზების
ფორმა/ფორმები
|
სასწავლო
რესურსები
|
დრო(წთ)
|
1
|
შესავალი, გამოწვევა
|
ვერბალური
|
მთელი
კლასი
|
სქემა.
სახელმძღვანელო,საპრეზენტაციო
პროგრამა pover pointi
|
5
|
2
|
სასწავლო
გაჩერებები
გაჩერება 1.
ამცანის ამოხსნა
გაჩერება 2.
სურათის ანალიზი
|
ვერბალური, სივრცითი ინტელექტი
კითხვა-პასუხი, ვერბალური,
ვიზუალური სწავლის სტილი
|
ინდივიდუალური
წყვილი
|
სახელმძღვანელო, ისტ-ი,
ფიზიკის
სახელმძღვანელო მე-9--ე კლ.
სურ.2. ავტ.ქ.ტატიშვილი.
|
8
5
|
3
|
გაჩერება 3.
ვირტუალური ლაბორატორია
|
სივრცითი ინტელექტი, აუდიო-
ვიზუალური სწავლის სტილი
|
ინდივიდუალური, წყვილი
|
ფიზიკის ვირტუალური ლაბორატორია
|
12
|
4
|
გაჩერება 4.
გასასვლელი ბილეთი
|
წერითი მეთოდი
|
ინდივიდუალური
|
ბარათები
|
10
|
5
|
შეფასება,
ურთიერთშეფასება
|
ვერბალური
|
ინდივიდუალური/წყვილი
|
შეფასების
რუბრიკები
|
5
|
გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები:
მიმართულება: მეცნიერული კვლევა-ძიება
კვლ.IX.1.
მოსწავლეს შეუძლია განსაზღვროს კვლევის საგანი
და კვლევის ეტაპები.
შედეგი თვალსაჩინოა , თუ მოსწავლე:
·
აყალიბებს კვლევის მიზანს;
·
გამოთქვამს მსაზრებას/ ვარაუდს;
·
არჩევს მონაცემების მოპოვების გზებს (მაგ., ცდით, საველე
სამუშაოს ჩატარებით, გამოოკითხვით, საკითხის ირგვლივ ლიტერატურის მოძიებით);
·
განარჩევს მოცემული ამოცანისთვის მუდმივ და ცვლად (დამოუკიდებელ,დამოკიდებულ)
პარამეტრებს;
·
განსაზღვრავს კვლევითი აქტივობების თანმიმდევრობას;
·
არჩევს სათანადო ხელსაწყოებს/აღჭურვილობას/ინსტრუმენტებს;
·
არჩევს მნაცემების აღრიცხვის ფორმებს(ცხრილები,გრაფიკები,სიები,
ფოტოები, ჩანაწერები
კვლ. IX. 4.მოსწავლეს შეუძლია მონაცემთა ანალიზი და შეფასება.
შედეგი თვალსაჩინოა თუ მოსწავლე:
·
იყენებს
დიაგრამებს,ცხრილებს და გრაფიკებს მონაცემებს
ან ცვლადებს შორის დამოკიდებულების
აღსაწერად;
·
აანალიზებს მონაცემებს და გამოაქვს დასკვნები;
·
ადარებს დასკვნებს გათქმულ ვარაუდს.
მიმართულება: ფიზიკური მოვლენები
ფიზ.IX.7.
მოსწავლეს შეუძლია მექანიკური
მუშაობისა და ენერგიის შესახებ მსჯელობა.
შედეგი თვალსაჩინოა , თუ მოსწავლე:
მარტივი ცდების
საშუალებით აკვირდება კინეტიკური და პოტენციური ენერგიების ერთიდან მეორეში გადასვლას, გამოიტანს შესაბამის
დასკვნებს და რაოდენობრივად გამოსახავს პროცესს.
შეფასება:
განმავითარებელი და განმსაზღვრელი შეფასება
შეფასების კრიტერიუმები
|
საშუალოზე დაბალი
1ქ
|
საშუალო
2ქ
|
კარგი
3ქ
|
ძალიან
კარგი
4ქ
|
ამოცანის ამოხსნის გზით
მოსწავლეს
გამოყავს ენერგიის მუდმივობის კანონის ფორმულა,
ამყარებს დამოკიდებულებას მაქსიმალურ კინეტიკურ ენერგიასა და მაქსიმალურ
პოტენციურ ენერგიას შორის
|
ზოგჯერ
|
ძირითადად
|
ხშირად
|
ყოველთვის
|
მოსწავლეს შეუძლია ენერგიის მუდმივობის კანონის გააზრება, ფორმულის ადექვატური გამოყენება
|
5 ღია და დახურული შეკითხვიდან მხოლოდ 2-ს ასრულებს სწორად
|
5 ღია და დახურული შეკითხვიდან 3-ს ასრულებს სწორად
|
5 ღია და დახურული შეკითხვიდან
4-ს ასრულებს სწორად
|
5 ღია და დახურული შეკითხვიდან
5-ს ასრულებს სწორად
|
მასწავლებლის სახელი, გვარი, პირადი ნომერი: მაია ჩხიკვაძე, 46001005496
საგანი : ფიზიკა
სწავლების საფეხური/ კლასი: საბაზო
საფეხური, IX-კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა: 4
გაკვეთილის თემა: ენერგიის მუდმივობის კანონი
გაკვეთილის მიზანი: მოსწავლეს შეუძლია ენერგიის მუდმივობის კანონის
გააზრება. კითხვა-პასუხის გზით ფორმულის გამოყვანა.
გაკვეთილი ხელს შეუწყობს მოსწავლეებში ანალიზის უნარის
განვითარებას.
მოსწავლე 5 ღია და დახურული შეკითხვიდან სწორად პასუხობს,
3-ს 60%.
N
|
აქტივობის
აღწერა
|
გამოყენებული
მეთოდი/მეთოდები
|
კლასის
ორგანიზების
ფორმა/ფორმები
|
სასწავლო
რესურსები
|
დრო(წთ)
|
1
|
შესავალი, გამოწვევა
|
ვერბალური
|
მთელი
კლასი
|
სქემა.
სახელმძღვანელო,საპრეზენტაციო
პროგრამა pover pointi
|
5
|
2
|
სასწავლო
გაჩერებები
გაჩერება 1.
ამცანის ამოხსნა
გაჩერება 2.
სურათის ანალიზი
|
ვერბალური, სივრცითი ინტელექტი
კითხვა-პასუხი, ვერბალური,
ვიზუალური სწავლის სტილი
|
ინდივიდუალური
წყვილი
|
სახელმძღვანელო, ისტ-ი,
ფიზიკის
სახელმძღვანელო მე-9--ე კლ.
სურ.2. ავტ.ქ.ტატიშვილი.
|
8
5
|
3
|
გაჩერება 3.
ვირტუალური ლაბორატორია
|
სივრცითი ინტელექტი, აუდიო-
ვიზუალური სწავლის სტილი
|
ინდივიდუალური, წყვილი
|
ფიზიკის ვირტუალური ლაბორატორია
|
12
|
4
|
გაჩერება 4.
გასასვლელი ბილეთი
|
წერითი მეთოდი
|
ინდივიდუალური
|
ბარათები
|
10
|
5
|
შეფასება,
ურთიერთშეფასება
|
ვერბალური
|
ინდივიდუალური/წყვილი
|
შეფასების
რუბრიკები
|
5
|
გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები:
მიმართულება: მეცნიერული კვლევა-ძიება
კვლ.IX.1.
მოსწავლეს შეუძლია განსაზღვროს კვლევის საგანი
და კვლევის ეტაპები.
შედეგი თვალსაჩინოა , თუ მოსწავლე:
·
აყალიბებს კვლევის მიზანს;
·
გამოთქვამს მსაზრებას/ ვარაუდს;
·
არჩევს მონაცემების მოპოვების გზებს (მაგ., ცდით, საველე
სამუშაოს ჩატარებით, გამოოკითხვით, საკითხის ირგვლივ ლიტერატურის მოძიებით);
·
განარჩევს მოცემული ამოცანისთვის მუდმივ და ცვლად (დამოუკიდებელ,დამოკიდებულ)
პარამეტრებს;
·
განსაზღვრავს კვლევითი აქტივობების თანმიმდევრობას;
·
არჩევს სათანადო ხელსაწყოებს/აღჭურვილობას/ინსტრუმენტებს;
·
არჩევს მნაცემების აღრიცხვის ფორმებს(ცხრილები,გრაფიკები,სიები,
ფოტოები, ჩანაწერები
კვლ. IX. 4.მოსწავლეს შეუძლია მონაცემთა ანალიზი და შეფასება.
შედეგი თვალსაჩინოა თუ მოსწავლე:
·
იყენებს
დიაგრამებს,ცხრილებს და გრაფიკებს მონაცემებს
ან ცვლადებს შორის დამოკიდებულების
აღსაწერად;
·
აანალიზებს მონაცემებს და გამოაქვს დასკვნები;
·
ადარებს დასკვნებს გათქმულ ვარაუდს.
მიმართულება: ფიზიკური მოვლენები
ფიზ.IX.7.
მოსწავლეს შეუძლია მექანიკური
მუშაობისა და ენერგიის შესახებ მსჯელობა.
შედეგი თვალსაჩინოა , თუ მოსწავლე:
მარტივი ცდების
საშუალებით აკვირდება კინეტიკური და პოტენციური ენერგიების ერთიდან მეორეში გადასვლას, გამოიტანს შესაბამის
დასკვნებს და რაოდენობრივად გამოსახავს პროცესს.
შეფასება:
განმავითარებელი და განმსაზღვრელი შეფასება
შეფასების კრიტერიუმები
|
საშუალოზე დაბალი
1ქ
|
საშუალო
2ქ
|
კარგი
3ქ
|
ძალიან
კარგი
4ქ
|
ამოცანის ამოხსნის გზით
მოსწავლეს
გამოყავს ენერგიის მუდმივობის კანონის ფორმულა,
ამყარებს დამოკიდებულებას მაქსიმალურ კინეტიკურ ენერგიასა და მაქსიმალურ
პოტენციურ ენერგიას შორის
|
ზოგჯერ
|
ძირითადად
|
ხშირად
|
ყოველთვის
|
მოსწავლეს შეუძლია ენერგიის მუდმივობის კანონის გააზრება, ფორმულის ადექვატური გამოყენება
|
5 ღია და დახურული შეკითხვიდან მხოლოდ 2-ს ასრულებს სწორად
|
5 ღია და დახურული შეკითხვიდან 3-ს ასრულებს სწორად
|
5 ღია და დახურული შეკითხვიდან
4-ს ასრულებს სწორად
|
5 ღია და დახურული შეკითხვიდან
5-ს ასრულებს სწორად
|
მასწავლებლის სახელი, გვარი, პირადი ნომერი: მაია ჩხიკვაძე, 46001005496
საგანი : ფიზიკა
სწავლების საფეხური/ კლასი: საბაზო
საფეხური, IX-კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა: 4
გაკვეთილის თემა: ენერგიის მუდმივობის კანონი
გაკვეთილის მიზანი: მოსწავლეს შეუძლია ენერგიის მუდმივობის კანონის
გააზრება. კითხვა-პასუხის გზით ფორმულის გამოყვანა.
გაკვეთილი ხელს შეუწყობს მოსწავლეებში ანალიზის უნარის
განვითარებას.
მოსწავლე 5 ღია და დახურული შეკითხვიდან სწორად პასუხობს,
3-ს 60%.
N
|
აქტივობის
აღწერა
|
გამოყენებული
მეთოდი/მეთოდები
|
კლასის
ორგანიზების
ფორმა/ფორმები
|
სასწავლო
რესურსები
|
დრო(წთ)
|
1
|
შესავალი, გამოწვევა
|
ვერბალური
|
მთელი
კლასი
|
სქემა.
სახელმძღვანელო,საპრეზენტაციო
პროგრამა pover pointi
|
5
|
2
|
სასწავლო
გაჩერებები
გაჩერება 1.
ამცანის ამოხსნა
გაჩერება 2.
სურათის ანალიზი
|
ვერბალური, სივრცითი ინტელექტი
კითხვა-პასუხი, ვერბალური,
ვიზუალური სწავლის სტილი
|
ინდივიდუალური
წყვილი
|
სახელმძღვანელო, ისტ-ი,
ფიზიკის
სახელმძღვანელო მე-9--ე კლ.
სურ.2. ავტ.ქ.ტატიშვილი.
|
8
5
|
3
|
გაჩერება 3.
ვირტუალური ლაბორატორია
|
სივრცითი ინტელექტი, აუდიო-
ვიზუალური სწავლის სტილი
|
ინდივიდუალური, წყვილი
|
ფიზიკის ვირტუალური ლაბორატორია
|
12
|
4
|
გაჩერება 4.
გასასვლელი ბილეთი
|
წერითი მეთოდი
|
ინდივიდუალური
|
ბარათები
|
10
|
5
|
შეფასება,
ურთიერთშეფასება
|
ვერბალური
|
ინდივიდუალური/წყვილი
|
შეფასების
რუბრიკები
|
5
|
გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები:
მიმართულება: მეცნიერული კვლევა-ძიება
კვლ.IX.1.
მოსწავლეს შეუძლია განსაზღვროს კვლევის საგანი
და კვლევის ეტაპები.
შედეგი თვალსაჩინოა , თუ მოსწავლე:
·
აყალიბებს კვლევის მიზანს;
·
გამოთქვამს მსაზრებას/ ვარაუდს;
·
არჩევს მონაცემების მოპოვების გზებს (მაგ., ცდით, საველე
სამუშაოს ჩატარებით, გამოოკითხვით, საკითხის ირგვლივ ლიტერატურის მოძიებით);
·
განარჩევს მოცემული ამოცანისთვის მუდმივ და ცვლად (დამოუკიდებელ,დამოკიდებულ)
პარამეტრებს;
·
განსაზღვრავს კვლევითი აქტივობების თანმიმდევრობას;
·
არჩევს სათანადო ხელსაწყოებს/აღჭურვილობას/ინსტრუმენტებს;
·
არჩევს მნაცემების აღრიცხვის ფორმებს(ცხრილები,გრაფიკები,სიები,
ფოტოები, ჩანაწერები
კვლ. IX. 4.მოსწავლეს შეუძლია მონაცემთა ანალიზი და შეფასება.
შედეგი თვალსაჩინოა თუ მოსწავლე:
·
იყენებს
დიაგრამებს,ცხრილებს და გრაფიკებს მონაცემებს
ან ცვლადებს შორის დამოკიდებულების
აღსაწერად;
·
აანალიზებს მონაცემებს და გამოაქვს დასკვნები;
·
ადარებს დასკვნებს გათქმულ ვარაუდს.
მიმართულება: ფიზიკური მოვლენები
ფიზ.IX.7.
მოსწავლეს შეუძლია მექანიკური
მუშაობისა და ენერგიის შესახებ მსჯელობა.
შედეგი თვალსაჩინოა , თუ მოსწავლე:
მარტივი ცდების
საშუალებით აკვირდება კინეტიკური და პოტენციური ენერგიების ერთიდან მეორეში გადასვლას, გამოიტანს შესაბამის
დასკვნებს და რაოდენობრივად გამოსახავს პროცესს.
შეფასება:
განმავითარებელი და განმსაზღვრელი შეფასება
შეფასების კრიტერიუმები
|
საშუალოზე დაბალი
1ქ
|
საშუალო
2ქ
|
კარგი
3ქ
|
ძალიან
კარგი
4ქ
|
ამოცანის ამოხსნის გზით
მოსწავლეს
გამოყავს ენერგიის მუდმივობის კანონის ფორმულა,
ამყარებს დამოკიდებულებას მაქსიმალურ კინეტიკურ ენერგიასა და მაქსიმალურ
პოტენციურ ენერგიას შორის
|
ზოგჯერ
|
ძირითადად
|
ხშირად
|
ყოველთვის
|
მოსწავლეს შეუძლია ენერგიის მუდმივობის კანონის გააზრება, ფორმულის ადექვატური გამოყენება
|
5 ღია და დახურული შეკითხვიდან მხოლოდ 2-ს ასრულებს სწორად
|
5 ღია და დახურული შეკითხვიდან 3-ს ასრულებს სწორად
|
5 ღია და დახურული შეკითხვიდან
4-ს ასრულებს სწორად
|
5 ღია და დახურული შეკითხვიდან
5-ს ასრულებს სწორად
|
მასწავლებლის სახელი, გვარი, პირადი ნომერი: მაია ჩხიკვაძე, 46001005496
საგანი : ფიზიკა
სწავლების საფეხური/ კლასი: საბაზო
საფეხური, IX-კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა: 4
გაკვეთილის თემა: ენერგიის მუდმივობის კანონი
გაკვეთილის მიზანი: მოსწავლეს შეუძლია ენერგიის მუდმივობის კანონის
გააზრება. კითხვა-პასუხის გზით ფორმულის გამოყვანა.
გაკვეთილი ხელს შეუწყობს მოსწავლეებში ანალიზის უნარის
განვითარებას.
მოსწავლე 5 ღია და დახურული შეკითხვიდან სწორად პასუხობს,
3-ს 60%.
N
|
აქტივობის
აღწერა
|
გამოყენებული
მეთოდი/მეთოდები
|
კლასის
ორგანიზების
ფორმა/ფორმები
|
სასწავლო
რესურსები
|
დრო(წთ)
|
1
|
შესავალი, გამოწვევა
|
ვერბალური
|
მთელი
კლასი
|
სქემა.
სახელმძღვანელო,საპრეზენტაციო
პროგრამა pover pointi
|
5
|
2
|
სასწავლო
გაჩერებები
გაჩერება 1.
ამცანის ამოხსნა
გაჩერება 2.
სურათის ანალიზი
|
ვერბალური, სივრცითი ინტელექტი
კითხვა-პასუხი, ვერბალური,
ვიზუალური სწავლის სტილი
|
ინდივიდუალური
წყვილი
|
სახელმძღვანელო, ისტ-ი,
ფიზიკის
სახელმძღვანელო მე-9--ე კლ.
სურ.2. ავტ.ქ.ტატიშვილი.
|
8
5
|
3
|
გაჩერება 3.
ვირტუალური ლაბორატორია
|
სივრცითი ინტელექტი, აუდიო-
ვიზუალური სწავლის სტილი
|
ინდივიდუალური, წყვილი
|
ფიზიკის ვირტუალური ლაბორატორია
|
12
|
4
|
გაჩერება 4.
გასასვლელი ბილეთი
|
წერითი მეთოდი
|
ინდივიდუალური
|
ბარათები
|
10
|
5
|
შეფასება,
ურთიერთშეფასება
|
ვერბალური
|
ინდივიდუალური/წყვილი
|
შეფასების
რუბრიკები
|
5
|
გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები:
მიმართულება: მეცნიერული კვლევა-ძიება
კვლ.IX.1.
მოსწავლეს შეუძლია განსაზღვროს კვლევის საგანი
და კვლევის ეტაპები.
შედეგი თვალსაჩინოა , თუ მოსწავლე:
·
აყალიბებს კვლევის მიზანს;
·
გამოთქვამს მსაზრებას/ ვარაუდს;
·
არჩევს მონაცემების მოპოვების გზებს (მაგ., ცდით, საველე
სამუშაოს ჩატარებით, გამოოკითხვით, საკითხის ირგვლივ ლიტერატურის მოძიებით);
·
განარჩევს მოცემული ამოცანისთვის მუდმივ და ცვლად (დამოუკიდებელ,დამოკიდებულ)
პარამეტრებს;
·
განსაზღვრავს კვლევითი აქტივობების თანმიმდევრობას;
·
არჩევს სათანადო ხელსაწყოებს/აღჭურვილობას/ინსტრუმენტებს;
·
არჩევს მნაცემების აღრიცხვის ფორმებს(ცხრილები,გრაფიკები,სიები,
ფოტოები, ჩანაწერები
კვლ. IX. 4.მოსწავლეს შეუძლია მონაცემთა ანალიზი და შეფასება.
შედეგი თვალსაჩინოა თუ მოსწავლე:
·
იყენებს
დიაგრამებს,ცხრილებს და გრაფიკებს მონაცემებს
ან ცვლადებს შორის დამოკიდებულების
აღსაწერად;
·
აანალიზებს მონაცემებს და გამოაქვს დასკვნები;
·
ადარებს დასკვნებს გათქმულ ვარაუდს.
მიმართულება: ფიზიკური მოვლენები
ფიზ.IX.7.
მოსწავლეს შეუძლია მექანიკური
მუშაობისა და ენერგიის შესახებ მსჯელობა.
შედეგი თვალსაჩინოა , თუ მოსწავლე:
მარტივი ცდების
საშუალებით აკვირდება კინეტიკური და პოტენციური ენერგიების ერთიდან მეორეში გადასვლას, გამოიტანს შესაბამის
დასკვნებს და რაოდენობრივად გამოსახავს პროცესს.
შეფასება:
განმავითარებელი და განმსაზღვრელი შეფასება
შეფასების კრიტერიუმები
|
საშუალოზე დაბალი
1ქ
|
საშუალო
2ქ
|
კარგი
3ქ
|
ძალიან
კარგი
4ქ
|
ამოცანის ამოხსნის გზით
მოსწავლეს
გამოყავს ენერგიის მუდმივობის კანონის ფორმულა,
ამყარებს დამოკიდებულებას მაქსიმალურ კინეტიკურ ენერგიასა და მაქსიმალურ
პოტენციურ ენერგიას შორის
|
ზოგჯერ
|
ძირითადად
|
ხშირად
|
ყოველთვის
|
მოსწავლეს შეუძლია ენერგიის მუდმივობის კანონის გააზრება, ფორმულის ადექვატური გამოყენება
|
5 ღია და დახურული შეკითხვიდან მხოლოდ 2-ს ასრულებს სწორად
|
5 ღია და დახურული შეკითხვიდან 3-ს ასრულებს სწორად
|
5 ღია და დახურული შეკითხვიდან
4-ს ასრულებს სწორად
|
5 ღია და დახურული შეკითხვიდან
5-ს ასრულებს სწორად
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий