მასწავლებლის სახელი, გვარი, პირადი ნომერი:  მაია ჩხიკვაძე,  
საგანი  : ფიზიკა
სწავლების საფეხური/ კლასი:  საბაზო
საფეხური,        IX-კლასი            
მოსწავლეთა რაოდენობა: 4
გაკვეთილის თემა: ენერგიის მუდმივობის კანონი
გაკვეთილის მიზანი:   მოსწავლეს შეუძლია ენერგიის მუდმივობის კანონის
გააზრება. კითხვა-პასუხის გზით ფორმულის გამოყვანა. 
გაკვეთილი ხელს შეუწყობს მოსწავლეებში ანალიზის უნარის
განვითარებას.
მოსწავლე 5 ღია და დახურული შეკითხვიდან სწორად პასუხობს,
3-ს  60%.
| 
N | 
აქტივობის  
აღწერა | 
გამოყენებული 
მეთოდი/მეთოდები | 
კლასის 
ორგანიზების 
ფორმა/ფორმები | 
სასწავლო 
რესურსები | 
დრო(წთ) | 
| 
1 | 
შესავალი, გამოწვევა | 
ვერბალური | 
მთელი 
კლასი | 
სქემა. 
სახელმძღვანელო,საპრეზენტაციო
  პროგრამა pover pointi | 
5 | 
| 
2 | 
სასწავლო 
გაჩერებები 
 გაჩერება 1. 
ამცანის ამოხსნა 
გაჩერება 2. 
სურათის ანალიზი  | 
ვერბალური, სივრცითი ინტელექტი 
კითხვა-პასუხი, ვერბალური, 
ვიზუალური სწავლის სტილი | 
ინდივიდუალური 
წყვილი | 
სახელმძღვანელო, ისტ-ი, 
ფიზიკის 
სახელმძღვანელო მე-9--ე კლ.                    
სურ.2. ავტ.ქ.ტატიშვილი. | 
8 
5 | 
| 
3 | 
გაჩერება 3. 
ვირტუალური ლაბორატორია | 
სივრცითი ინტელექტი, აუდიო- 
ვიზუალური სწავლის სტილი | 
ინდივიდუალური, წყვილი | 
ფიზიკის ვირტუალური ლაბორატორია | 
12 | 
| 
4 | 
გაჩერება 4. 
გასასვლელი ბილეთი | 
წერითი მეთოდი | 
ინდივიდუალური | 
ბარათები | 
10 | 
| 
5 | 
შეფასება, 
ურთიერთშეფასება | 
ვერბალური | 
ინდივიდუალური/წყვილი | 
შეფასების 
რუბრიკები | 
5 | 
გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები:
მიმართულება: მეცნიერული კვლევა-ძიება
კვლ.IX.1.
მოსწავლეს შეუძლია  განსაზღვროს კვლევის საგანი
და კვლევის ეტაპები.
შედეგი თვალსაჩინოა , თუ მოსწავლე:
·        
აყალიბებს კვლევის მიზანს;
·        
გამოთქვამს მსაზრებას/ ვარაუდს;
·        
არჩევს მონაცემების მოპოვების გზებს (მაგ., ცდით, საველე
სამუშაოს ჩატარებით, გამოოკითხვით, საკითხის ირგვლივ ლიტერატურის მოძიებით);
·        
განარჩევს მოცემული ამოცანისთვის მუდმივ და ცვლად (დამოუკიდებელ,დამოკიდებულ)
პარამეტრებს;
·        
განსაზღვრავს კვლევითი აქტივობების თანმიმდევრობას;
·        
არჩევს სათანადო ხელსაწყოებს/აღჭურვილობას/ინსტრუმენტებს;
·        
არჩევს მნაცემების აღრიცხვის ფორმებს(ცხრილები,გრაფიკები,სიები,
ფოტოები,                                            ჩანაწერები
კვლ.  IX.   4.მოსწავლეს შეუძლია მონაცემთა ანალიზი და შეფასება.
შედეგი თვალსაჩინოა თუ  მოსწავლე:
·        
იყენებს
დიაგრამებს,ცხრილებს და გრაფიკებს მონაცემებს 
ან ცვლადებს შორის  დამოკიდებულების
აღსაწერად;
·        
აანალიზებს მონაცემებს და  გამოაქვს დასკვნები;  
·        
ადარებს დასკვნებს გათქმულ ვარაუდს.                                                                   
მიმართულება: ფიზიკური მოვლენები
ფიზ.IX.7.
 მოსწავლეს შეუძლია  მექანიკური 
მუშაობისა და ენერგიის შესახებ მსჯელობა. 
შედეგი თვალსაჩინოა , თუ მოსწავლე:
   მარტივი ცდების
საშუალებით აკვირდება კინეტიკური და პოტენციური ენერგიების  ერთიდან მეორეში გადასვლას, გამოიტანს შესაბამის
დასკვნებს  და რაოდენობრივად გამოსახავს პროცესს.
შეფასება:
განმავითარებელი და განმსაზღვრელი შეფასება
| 
შეფასების კრიტერიუმები | 
   საშუალოზე დაბალი 
       1ქ | 
საშუალო 
    2ქ | 
კარგი 
       3ქ | 
ძალიან 
კარგი 
    4ქ | 
| 
ამოცანის  ამოხსნის გზით 
მოსწავლეს 
გამოყავს ენერგიის მუდმივობის კანონის ფორმულა, 
ამყარებს დამოკიდებულებას მაქსიმალურ კინეტიკურ ენერგიასა და მაქსიმალურ
  პოტენციურ  ენერგიას შორის | 
ზოგჯერ | 
ძირითადად | 
ხშირად | 
ყოველთვის | 
| 
მოსწავლეს შეუძლია ენერგიის მუდმივობის კანონის გააზრება, ფორმულის ადექვატური   გამოყენება | 
5 ღია და დახურული შეკითხვიდან მხოლოდ 2-ს ასრულებს სწორად | 
5  ღია და დახურული შეკითხვიდან   3-ს ასრულებს სწორად | 
5 ღია და დახურული შეკითხვიდან   
  4-ს ასრულებს სწორად | 
5 ღია    და დახურული შეკითხვიდან
  5-ს ასრულებს სწორად | 
                                                                                               
მასწავლებლის სახელი, გვარი, პირადი ნომერი:  მაია ჩხიკვაძე,  46001005496
საგანი  : ფიზიკა
სწავლების საფეხური/ კლასი:  საბაზო
საფეხური,        IX-კლასი            
მოსწავლეთა რაოდენობა: 4
გაკვეთილის თემა: ენერგიის მუდმივობის კანონი
გაკვეთილის მიზანი:   მოსწავლეს შეუძლია ენერგიის მუდმივობის კანონის
გააზრება. კითხვა-პასუხის გზით ფორმულის გამოყვანა. 
გაკვეთილი ხელს შეუწყობს მოსწავლეებში ანალიზის უნარის
განვითარებას.
მოსწავლე 5 ღია და დახურული შეკითხვიდან სწორად პასუხობს,
3-ს  60%.
| 
N | 
აქტივობის  
აღწერა | 
გამოყენებული 
მეთოდი/მეთოდები | 
კლასის 
ორგანიზების 
ფორმა/ფორმები | 
სასწავლო 
რესურსები | 
დრო(წთ) | 
| 
1 | 
შესავალი, გამოწვევა | 
ვერბალური | 
მთელი 
კლასი | 
სქემა. 
სახელმძღვანელო,საპრეზენტაციო
  პროგრამა pover pointi | 
5 | 
| 
2 | 
სასწავლო 
გაჩერებები 
 გაჩერება 1. 
ამცანის ამოხსნა 
გაჩერება 2. 
სურათის ანალიზი  | 
ვერბალური, სივრცითი ინტელექტი 
კითხვა-პასუხი, ვერბალური, 
ვიზუალური სწავლის სტილი | 
ინდივიდუალური 
წყვილი | 
სახელმძღვანელო, ისტ-ი, 
ფიზიკის 
სახელმძღვანელო მე-9--ე კლ.                    
სურ.2. ავტ.ქ.ტატიშვილი. | 
8 
5 | 
| 
3 | 
გაჩერება 3. 
ვირტუალური ლაბორატორია | 
სივრცითი ინტელექტი, აუდიო- 
ვიზუალური სწავლის სტილი | 
ინდივიდუალური, წყვილი | 
ფიზიკის ვირტუალური ლაბორატორია | 
12 | 
| 
4 | 
გაჩერება 4. 
გასასვლელი ბილეთი | 
წერითი მეთოდი | 
ინდივიდუალური | 
ბარათები | 
10 | 
| 
5 | 
შეფასება, 
ურთიერთშეფასება | 
ვერბალური | 
ინდივიდუალური/წყვილი | 
შეფასების 
რუბრიკები | 
5 | 
გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები:
მიმართულება: მეცნიერული კვლევა-ძიება
კვლ.IX.1.
მოსწავლეს შეუძლია  განსაზღვროს კვლევის საგანი
და კვლევის ეტაპები.
შედეგი თვალსაჩინოა , თუ მოსწავლე:
·        
აყალიბებს კვლევის მიზანს;
·        
გამოთქვამს მსაზრებას/ ვარაუდს;
·        
არჩევს მონაცემების მოპოვების გზებს (მაგ., ცდით, საველე
სამუშაოს ჩატარებით, გამოოკითხვით, საკითხის ირგვლივ ლიტერატურის მოძიებით);
·        
განარჩევს მოცემული ამოცანისთვის მუდმივ და ცვლად (დამოუკიდებელ,დამოკიდებულ)
პარამეტრებს;
·        
განსაზღვრავს კვლევითი აქტივობების თანმიმდევრობას;
·        
არჩევს სათანადო ხელსაწყოებს/აღჭურვილობას/ინსტრუმენტებს;
·        
არჩევს მნაცემების აღრიცხვის ფორმებს(ცხრილები,გრაფიკები,სიები,
ფოტოები,                                            ჩანაწერები
კვლ.  IX.   4.მოსწავლეს შეუძლია მონაცემთა ანალიზი და შეფასება.
შედეგი თვალსაჩინოა თუ  მოსწავლე:
·        
იყენებს
დიაგრამებს,ცხრილებს და გრაფიკებს მონაცემებს 
ან ცვლადებს შორის  დამოკიდებულების
აღსაწერად;
·        
აანალიზებს მონაცემებს და  გამოაქვს დასკვნები;  
·        
ადარებს დასკვნებს გათქმულ ვარაუდს.                                                                   
მიმართულება: ფიზიკური მოვლენები
ფიზ.IX.7.
 მოსწავლეს შეუძლია  მექანიკური 
მუშაობისა და ენერგიის შესახებ მსჯელობა. 
შედეგი თვალსაჩინოა , თუ მოსწავლე:
   მარტივი ცდების
საშუალებით აკვირდება კინეტიკური და პოტენციური ენერგიების  ერთიდან მეორეში გადასვლას, გამოიტანს შესაბამის
დასკვნებს  და რაოდენობრივად გამოსახავს პროცესს.
შეფასება:
განმავითარებელი და განმსაზღვრელი შეფასება
| 
შეფასების კრიტერიუმები | 
   საშუალოზე დაბალი 
       1ქ | 
საშუალო 
    2ქ | 
კარგი 
       3ქ | 
ძალიან 
კარგი 
    4ქ | 
| 
ამოცანის  ამოხსნის გზით 
მოსწავლეს 
გამოყავს ენერგიის მუდმივობის კანონის ფორმულა, 
ამყარებს დამოკიდებულებას მაქსიმალურ კინეტიკურ ენერგიასა და მაქსიმალურ
  პოტენციურ  ენერგიას შორის | 
ზოგჯერ | 
ძირითადად | 
ხშირად | 
ყოველთვის | 
| 
მოსწავლეს შეუძლია ენერგიის მუდმივობის კანონის გააზრება, ფორმულის ადექვატური   გამოყენება | 
5 ღია და დახურული შეკითხვიდან მხოლოდ 2-ს ასრულებს სწორად | 
5  ღია და დახურული შეკითხვიდან   3-ს ასრულებს სწორად | 
5 ღია და დახურული შეკითხვიდან   
  4-ს ასრულებს სწორად | 
5 ღია    და დახურული შეკითხვიდან
  5-ს ასრულებს სწორად | 
                                                                                               
მასწავლებლის სახელი, გვარი, პირადი ნომერი:  მაია ჩხიკვაძე,  46001005496
საგანი  : ფიზიკა
სწავლების საფეხური/ კლასი:  საბაზო
საფეხური,        IX-კლასი            
მოსწავლეთა რაოდენობა: 4
გაკვეთილის თემა: ენერგიის მუდმივობის კანონი
გაკვეთილის მიზანი:   მოსწავლეს შეუძლია ენერგიის მუდმივობის კანონის
გააზრება. კითხვა-პასუხის გზით ფორმულის გამოყვანა. 
გაკვეთილი ხელს შეუწყობს მოსწავლეებში ანალიზის უნარის
განვითარებას.
მოსწავლე 5 ღია და დახურული შეკითხვიდან სწორად პასუხობს,
3-ს  60%.
| 
N | 
აქტივობის  
აღწერა | 
გამოყენებული 
მეთოდი/მეთოდები | 
კლასის 
ორგანიზების 
ფორმა/ფორმები | 
სასწავლო 
რესურსები | 
დრო(წთ) | 
| 
1 | 
შესავალი, გამოწვევა | 
ვერბალური | 
მთელი 
კლასი | 
სქემა. 
სახელმძღვანელო,საპრეზენტაციო
  პროგრამა pover pointi | 
5 | 
| 
2 | 
სასწავლო 
გაჩერებები 
 გაჩერება 1. 
ამცანის ამოხსნა 
გაჩერება 2. 
სურათის ანალიზი  | 
ვერბალური, სივრცითი ინტელექტი 
კითხვა-პასუხი, ვერბალური, 
ვიზუალური სწავლის სტილი | 
ინდივიდუალური 
წყვილი | 
სახელმძღვანელო, ისტ-ი, 
ფიზიკის 
სახელმძღვანელო მე-9--ე კლ.                    
სურ.2. ავტ.ქ.ტატიშვილი. | 
8 
5 | 
| 
3 | 
გაჩერება 3. 
ვირტუალური ლაბორატორია | 
სივრცითი ინტელექტი, აუდიო- 
ვიზუალური სწავლის სტილი | 
ინდივიდუალური, წყვილი | 
ფიზიკის ვირტუალური ლაბორატორია | 
12 | 
| 
4 | 
გაჩერება 4. 
გასასვლელი ბილეთი | 
წერითი მეთოდი | 
ინდივიდუალური | 
ბარათები | 
10 | 
| 
5 | 
შეფასება, 
ურთიერთშეფასება | 
ვერბალური | 
ინდივიდუალური/წყვილი | 
შეფასების 
რუბრიკები | 
5 | 
გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები:
მიმართულება: მეცნიერული კვლევა-ძიება
კვლ.IX.1.
მოსწავლეს შეუძლია  განსაზღვროს კვლევის საგანი
და კვლევის ეტაპები.
შედეგი თვალსაჩინოა , თუ მოსწავლე:
·        
აყალიბებს კვლევის მიზანს;
·        
გამოთქვამს მსაზრებას/ ვარაუდს;
·        
არჩევს მონაცემების მოპოვების გზებს (მაგ., ცდით, საველე
სამუშაოს ჩატარებით, გამოოკითხვით, საკითხის ირგვლივ ლიტერატურის მოძიებით);
·        
განარჩევს მოცემული ამოცანისთვის მუდმივ და ცვლად (დამოუკიდებელ,დამოკიდებულ)
პარამეტრებს;
·        
განსაზღვრავს კვლევითი აქტივობების თანმიმდევრობას;
·        
არჩევს სათანადო ხელსაწყოებს/აღჭურვილობას/ინსტრუმენტებს;
·        
არჩევს მნაცემების აღრიცხვის ფორმებს(ცხრილები,გრაფიკები,სიები,
ფოტოები,                                            ჩანაწერები
კვლ.  IX.   4.მოსწავლეს შეუძლია მონაცემთა ანალიზი და შეფასება.
შედეგი თვალსაჩინოა თუ  მოსწავლე:
·        
იყენებს
დიაგრამებს,ცხრილებს და გრაფიკებს მონაცემებს 
ან ცვლადებს შორის  დამოკიდებულების
აღსაწერად;
·        
აანალიზებს მონაცემებს და  გამოაქვს დასკვნები;  
·        
ადარებს დასკვნებს გათქმულ ვარაუდს.                                                                   
მიმართულება: ფიზიკური მოვლენები
ფიზ.IX.7.
 მოსწავლეს შეუძლია  მექანიკური 
მუშაობისა და ენერგიის შესახებ მსჯელობა. 
შედეგი თვალსაჩინოა , თუ მოსწავლე:
   მარტივი ცდების
საშუალებით აკვირდება კინეტიკური და პოტენციური ენერგიების  ერთიდან მეორეში გადასვლას, გამოიტანს შესაბამის
დასკვნებს  და რაოდენობრივად გამოსახავს პროცესს.
შეფასება:
განმავითარებელი და განმსაზღვრელი შეფასება
| 
შეფასების კრიტერიუმები | 
   საშუალოზე დაბალი 
       1ქ | 
საშუალო 
    2ქ | 
კარგი 
       3ქ | 
ძალიან 
კარგი 
    4ქ | 
| 
ამოცანის  ამოხსნის გზით 
მოსწავლეს 
გამოყავს ენერგიის მუდმივობის კანონის ფორმულა, 
ამყარებს დამოკიდებულებას მაქსიმალურ კინეტიკურ ენერგიასა და მაქსიმალურ
  პოტენციურ  ენერგიას შორის | 
ზოგჯერ | 
ძირითადად | 
ხშირად | 
ყოველთვის | 
| 
მოსწავლეს შეუძლია ენერგიის მუდმივობის კანონის გააზრება, ფორმულის ადექვატური   გამოყენება | 
5 ღია და დახურული შეკითხვიდან მხოლოდ 2-ს ასრულებს სწორად | 
5  ღია და დახურული შეკითხვიდან   3-ს ასრულებს სწორად | 
5 ღია და დახურული შეკითხვიდან   
  4-ს ასრულებს სწორად | 
5 ღია    და დახურული შეკითხვიდან
  5-ს ასრულებს სწორად | 
                                                                                               
მასწავლებლის სახელი, გვარი, პირადი ნომერი:  მაია ჩხიკვაძე,  46001005496
საგანი  : ფიზიკა
სწავლების საფეხური/ კლასი:  საბაზო
საფეხური,        IX-კლასი            
მოსწავლეთა რაოდენობა: 4
გაკვეთილის თემა: ენერგიის მუდმივობის კანონი
გაკვეთილის მიზანი:   მოსწავლეს შეუძლია ენერგიის მუდმივობის კანონის
გააზრება. კითხვა-პასუხის გზით ფორმულის გამოყვანა. 
გაკვეთილი ხელს შეუწყობს მოსწავლეებში ანალიზის უნარის
განვითარებას.
მოსწავლე 5 ღია და დახურული შეკითხვიდან სწორად პასუხობს,
3-ს  60%.
| 
N | 
აქტივობის  
აღწერა | 
გამოყენებული 
მეთოდი/მეთოდები | 
კლასის 
ორგანიზების 
ფორმა/ფორმები | 
სასწავლო 
რესურსები | 
დრო(წთ) | 
| 
1 | 
შესავალი, გამოწვევა | 
ვერბალური | 
მთელი 
კლასი | 
სქემა. 
სახელმძღვანელო,საპრეზენტაციო
  პროგრამა pover pointi | 
5 | 
| 
2 | 
სასწავლო 
გაჩერებები 
 გაჩერება 1. 
ამცანის ამოხსნა 
გაჩერება 2. 
სურათის ანალიზი  | 
ვერბალური, სივრცითი ინტელექტი 
კითხვა-პასუხი, ვერბალური, 
ვიზუალური სწავლის სტილი | 
ინდივიდუალური 
წყვილი | 
სახელმძღვანელო, ისტ-ი, 
ფიზიკის 
სახელმძღვანელო მე-9--ე კლ.                    
სურ.2. ავტ.ქ.ტატიშვილი. | 
8 
5 | 
| 
3 | 
გაჩერება 3. 
ვირტუალური ლაბორატორია | 
სივრცითი ინტელექტი, აუდიო- 
ვიზუალური სწავლის სტილი | 
ინდივიდუალური, წყვილი | 
ფიზიკის ვირტუალური ლაბორატორია | 
12 | 
| 
4 | 
გაჩერება 4. 
გასასვლელი ბილეთი | 
წერითი მეთოდი | 
ინდივიდუალური | 
ბარათები | 
10 | 
| 
5 | 
შეფასება, 
ურთიერთშეფასება | 
ვერბალური | 
ინდივიდუალური/წყვილი | 
შეფასების 
რუბრიკები | 
5 | 
გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები:
მიმართულება: მეცნიერული კვლევა-ძიება
კვლ.IX.1.
მოსწავლეს შეუძლია  განსაზღვროს კვლევის საგანი
და კვლევის ეტაპები.
შედეგი თვალსაჩინოა , თუ მოსწავლე:
·        
აყალიბებს კვლევის მიზანს;
·        
გამოთქვამს მსაზრებას/ ვარაუდს;
·        
არჩევს მონაცემების მოპოვების გზებს (მაგ., ცდით, საველე
სამუშაოს ჩატარებით, გამოოკითხვით, საკითხის ირგვლივ ლიტერატურის მოძიებით);
·        
განარჩევს მოცემული ამოცანისთვის მუდმივ და ცვლად (დამოუკიდებელ,დამოკიდებულ)
პარამეტრებს;
·        
განსაზღვრავს კვლევითი აქტივობების თანმიმდევრობას;
·        
არჩევს სათანადო ხელსაწყოებს/აღჭურვილობას/ინსტრუმენტებს;
·        
არჩევს მნაცემების აღრიცხვის ფორმებს(ცხრილები,გრაფიკები,სიები,
ფოტოები,                                            ჩანაწერები
კვლ.  IX.   4.მოსწავლეს შეუძლია მონაცემთა ანალიზი და შეფასება.
შედეგი თვალსაჩინოა თუ  მოსწავლე:
·        
იყენებს
დიაგრამებს,ცხრილებს და გრაფიკებს მონაცემებს 
ან ცვლადებს შორის  დამოკიდებულების
აღსაწერად;
·        
აანალიზებს მონაცემებს და  გამოაქვს დასკვნები;  
·        
ადარებს დასკვნებს გათქმულ ვარაუდს.                                                                   
მიმართულება: ფიზიკური მოვლენები
ფიზ.IX.7.
 მოსწავლეს შეუძლია  მექანიკური 
მუშაობისა და ენერგიის შესახებ მსჯელობა. 
შედეგი თვალსაჩინოა , თუ მოსწავლე:
   მარტივი ცდების
საშუალებით აკვირდება კინეტიკური და პოტენციური ენერგიების  ერთიდან მეორეში გადასვლას, გამოიტანს შესაბამის
დასკვნებს  და რაოდენობრივად გამოსახავს პროცესს.
შეფასება:
განმავითარებელი და განმსაზღვრელი შეფასება
| 
შეფასების კრიტერიუმები | 
   საშუალოზე დაბალი 
       1ქ | 
საშუალო 
    2ქ | 
კარგი 
       3ქ | 
ძალიან 
კარგი 
    4ქ | 
| 
ამოცანის  ამოხსნის გზით 
მოსწავლეს 
გამოყავს ენერგიის მუდმივობის კანონის ფორმულა, 
ამყარებს დამოკიდებულებას მაქსიმალურ კინეტიკურ ენერგიასა და მაქსიმალურ
  პოტენციურ  ენერგიას შორის | 
ზოგჯერ | 
ძირითადად | 
ხშირად | 
ყოველთვის | 
| 
მოსწავლეს შეუძლია ენერგიის მუდმივობის კანონის გააზრება, ფორმულის ადექვატური   გამოყენება | 
5 ღია და დახურული შეკითხვიდან მხოლოდ 2-ს ასრულებს სწორად | 
5  ღია და დახურული შეკითხვიდან   3-ს ასრულებს სწორად | 
5 ღია და დახურული შეკითხვიდან   
  4-ს ასრულებს სწორად | 
5 ღია    და დახურული შეკითხვიდან
  5-ს ასრულებს სწორად | 
                                                                                               
მასწავლებლის სახელი, გვარი, პირადი ნომერი:  მაია ჩხიკვაძე,  46001005496
საგანი  : ფიზიკა
სწავლების საფეხური/ კლასი:  საბაზო
საფეხური,        IX-კლასი            
მოსწავლეთა რაოდენობა: 4
გაკვეთილის თემა: ენერგიის მუდმივობის კანონი
გაკვეთილის მიზანი:   მოსწავლეს შეუძლია ენერგიის მუდმივობის კანონის
გააზრება. კითხვა-პასუხის გზით ფორმულის გამოყვანა. 
გაკვეთილი ხელს შეუწყობს მოსწავლეებში ანალიზის უნარის
განვითარებას.
მოსწავლე 5 ღია და დახურული შეკითხვიდან სწორად პასუხობს,
3-ს  60%.
| 
N | 
აქტივობის  
აღწერა | 
გამოყენებული 
მეთოდი/მეთოდები | 
კლასის 
ორგანიზების 
ფორმა/ფორმები | 
სასწავლო 
რესურსები | 
დრო(წთ) | 
| 
1 | 
შესავალი, გამოწვევა | 
ვერბალური | 
მთელი 
კლასი | 
სქემა. 
სახელმძღვანელო,საპრეზენტაციო
  პროგრამა pover pointi | 
5 | 
| 
2 | 
სასწავლო 
გაჩერებები 
 გაჩერება 1. 
ამცანის ამოხსნა 
გაჩერება 2. 
სურათის ანალიზი  | 
ვერბალური, სივრცითი ინტელექტი 
კითხვა-პასუხი, ვერბალური, 
ვიზუალური სწავლის სტილი | 
ინდივიდუალური 
წყვილი | 
სახელმძღვანელო, ისტ-ი, 
ფიზიკის 
სახელმძღვანელო მე-9--ე კლ.                    
სურ.2. ავტ.ქ.ტატიშვილი. | 
8 
5 | 
| 
3 | 
გაჩერება 3. 
ვირტუალური ლაბორატორია | 
სივრცითი ინტელექტი, აუდიო- 
ვიზუალური სწავლის სტილი | 
ინდივიდუალური, წყვილი | 
ფიზიკის ვირტუალური ლაბორატორია | 
12 | 
| 
4 | 
გაჩერება 4. 
გასასვლელი ბილეთი | 
წერითი მეთოდი | 
ინდივიდუალური | 
ბარათები | 
10 | 
| 
5 | 
შეფასება, 
ურთიერთშეფასება | 
ვერბალური | 
ინდივიდუალური/წყვილი | 
შეფასების 
რუბრიკები | 
5 | 
გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები:
მიმართულება: მეცნიერული კვლევა-ძიება
კვლ.IX.1.
მოსწავლეს შეუძლია  განსაზღვროს კვლევის საგანი
და კვლევის ეტაპები.
შედეგი თვალსაჩინოა , თუ მოსწავლე:
·        
აყალიბებს კვლევის მიზანს;
·        
გამოთქვამს მსაზრებას/ ვარაუდს;
·        
არჩევს მონაცემების მოპოვების გზებს (მაგ., ცდით, საველე
სამუშაოს ჩატარებით, გამოოკითხვით, საკითხის ირგვლივ ლიტერატურის მოძიებით);
·        
განარჩევს მოცემული ამოცანისთვის მუდმივ და ცვლად (დამოუკიდებელ,დამოკიდებულ)
პარამეტრებს;
·        
განსაზღვრავს კვლევითი აქტივობების თანმიმდევრობას;
·        
არჩევს სათანადო ხელსაწყოებს/აღჭურვილობას/ინსტრუმენტებს;
·        
არჩევს მნაცემების აღრიცხვის ფორმებს(ცხრილები,გრაფიკები,სიები,
ფოტოები,                                            ჩანაწერები
კვლ.  IX.   4.მოსწავლეს შეუძლია მონაცემთა ანალიზი და შეფასება.
შედეგი თვალსაჩინოა თუ  მოსწავლე:
·        
იყენებს
დიაგრამებს,ცხრილებს და გრაფიკებს მონაცემებს 
ან ცვლადებს შორის  დამოკიდებულების
აღსაწერად;
·        
აანალიზებს მონაცემებს და  გამოაქვს დასკვნები;  
·        
ადარებს დასკვნებს გათქმულ ვარაუდს.                                                                   
მიმართულება: ფიზიკური მოვლენები
ფიზ.IX.7.
 მოსწავლეს შეუძლია  მექანიკური 
მუშაობისა და ენერგიის შესახებ მსჯელობა. 
შედეგი თვალსაჩინოა , თუ მოსწავლე:
   მარტივი ცდების
საშუალებით აკვირდება კინეტიკური და პოტენციური ენერგიების  ერთიდან მეორეში გადასვლას, გამოიტანს შესაბამის
დასკვნებს  და რაოდენობრივად გამოსახავს პროცესს.
შეფასება:
განმავითარებელი და განმსაზღვრელი შეფასება
| 
შეფასების კრიტერიუმები | 
   საშუალოზე დაბალი 
       1ქ | 
საშუალო 
    2ქ | 
კარგი 
       3ქ | 
ძალიან 
კარგი 
    4ქ | 
| 
ამოცანის  ამოხსნის გზით 
მოსწავლეს 
გამოყავს ენერგიის მუდმივობის კანონის ფორმულა, 
ამყარებს დამოკიდებულებას მაქსიმალურ კინეტიკურ ენერგიასა და მაქსიმალურ
  პოტენციურ  ენერგიას შორის | 
ზოგჯერ | 
ძირითადად | 
ხშირად | 
ყოველთვის | 
| 
მოსწავლეს შეუძლია ენერგიის მუდმივობის კანონის გააზრება, ფორმულის ადექვატური   გამოყენება | 
5 ღია და დახურული შეკითხვიდან მხოლოდ 2-ს ასრულებს სწორად | 
5  ღია და დახურული შეკითხვიდან   3-ს ასრულებს სწორად | 
5 ღია და დახურული შეკითხვიდან   
  4-ს ასრულებს სწორად | 
5 ღია    და დახურული შეკითხვიდან
  5-ს ასრულებს სწორად | 
                                                                                               
მასწავლებლის სახელი, გვარი, პირადი ნომერი:  მაია ჩხიკვაძე,  46001005496
საგანი  : ფიზიკა
სწავლების საფეხური/ კლასი:  საბაზო
საფეხური,        IX-კლასი            
მოსწავლეთა რაოდენობა: 4
გაკვეთილის თემა: ენერგიის მუდმივობის კანონი
გაკვეთილის მიზანი:   მოსწავლეს შეუძლია ენერგიის მუდმივობის კანონის
გააზრება. კითხვა-პასუხის გზით ფორმულის გამოყვანა. 
გაკვეთილი ხელს შეუწყობს მოსწავლეებში ანალიზის უნარის
განვითარებას.
მოსწავლე 5 ღია და დახურული შეკითხვიდან სწორად პასუხობს,
3-ს  60%.
| 
N | 
აქტივობის  
აღწერა | 
გამოყენებული 
მეთოდი/მეთოდები | 
კლასის 
ორგანიზების 
ფორმა/ფორმები | 
სასწავლო 
რესურსები | 
დრო(წთ) | 
| 
1 | 
შესავალი, გამოწვევა | 
ვერბალური | 
მთელი 
კლასი | 
სქემა. 
სახელმძღვანელო,საპრეზენტაციო
  პროგრამა pover pointi | 
5 | 
| 
2 | 
სასწავლო 
გაჩერებები 
 გაჩერება 1. 
ამცანის ამოხსნა 
გაჩერება 2. 
სურათის ანალიზი  | 
ვერბალური, სივრცითი ინტელექტი 
კითხვა-პასუხი, ვერბალური, 
ვიზუალური სწავლის სტილი | 
ინდივიდუალური 
წყვილი | 
სახელმძღვანელო, ისტ-ი, 
ფიზიკის 
სახელმძღვანელო მე-9--ე კლ.                    
სურ.2. ავტ.ქ.ტატიშვილი. | 
8 
5 | 
| 
3 | 
გაჩერება 3. 
ვირტუალური ლაბორატორია | 
სივრცითი ინტელექტი, აუდიო- 
ვიზუალური სწავლის სტილი | 
ინდივიდუალური, წყვილი | 
ფიზიკის ვირტუალური ლაბორატორია | 
12 | 
| 
4 | 
გაჩერება 4. 
გასასვლელი ბილეთი | 
წერითი მეთოდი | 
ინდივიდუალური | 
ბარათები | 
10 | 
| 
5 | 
შეფასება, 
ურთიერთშეფასება | 
ვერბალური | 
ინდივიდუალური/წყვილი | 
შეფასების 
რუბრიკები | 
5 | 
გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები:
მიმართულება: მეცნიერული კვლევა-ძიება
კვლ.IX.1.
მოსწავლეს შეუძლია  განსაზღვროს კვლევის საგანი
და კვლევის ეტაპები.
შედეგი თვალსაჩინოა , თუ მოსწავლე:
·        
აყალიბებს კვლევის მიზანს;
·        
გამოთქვამს მსაზრებას/ ვარაუდს;
·        
არჩევს მონაცემების მოპოვების გზებს (მაგ., ცდით, საველე
სამუშაოს ჩატარებით, გამოოკითხვით, საკითხის ირგვლივ ლიტერატურის მოძიებით);
·        
განარჩევს მოცემული ამოცანისთვის მუდმივ და ცვლად (დამოუკიდებელ,დამოკიდებულ)
პარამეტრებს;
·        
განსაზღვრავს კვლევითი აქტივობების თანმიმდევრობას;
·        
არჩევს სათანადო ხელსაწყოებს/აღჭურვილობას/ინსტრუმენტებს;
·        
არჩევს მნაცემების აღრიცხვის ფორმებს(ცხრილები,გრაფიკები,სიები,
ფოტოები,                                            ჩანაწერები
კვლ.  IX.   4.მოსწავლეს შეუძლია მონაცემთა ანალიზი და შეფასება.
შედეგი თვალსაჩინოა თუ  მოსწავლე:
·        
იყენებს
დიაგრამებს,ცხრილებს და გრაფიკებს მონაცემებს 
ან ცვლადებს შორის  დამოკიდებულების
აღსაწერად;
·        
აანალიზებს მონაცემებს და  გამოაქვს დასკვნები;  
·        
ადარებს დასკვნებს გათქმულ ვარაუდს.                                                                   
მიმართულება: ფიზიკური მოვლენები
ფიზ.IX.7.
 მოსწავლეს შეუძლია  მექანიკური 
მუშაობისა და ენერგიის შესახებ მსჯელობა. 
შედეგი თვალსაჩინოა , თუ მოსწავლე:
   მარტივი ცდების
საშუალებით აკვირდება კინეტიკური და პოტენციური ენერგიების  ერთიდან მეორეში გადასვლას, გამოიტანს შესაბამის
დასკვნებს  და რაოდენობრივად გამოსახავს პროცესს.
შეფასება:
განმავითარებელი და განმსაზღვრელი შეფასება
| 
შეფასების კრიტერიუმები | 
   საშუალოზე დაბალი 
       1ქ | 
საშუალო 
    2ქ | 
კარგი 
       3ქ | 
ძალიან 
კარგი 
    4ქ | 
| 
ამოცანის  ამოხსნის გზით 
მოსწავლეს 
გამოყავს ენერგიის მუდმივობის კანონის ფორმულა, 
ამყარებს დამოკიდებულებას მაქსიმალურ კინეტიკურ ენერგიასა და მაქსიმალურ
  პოტენციურ  ენერგიას შორის | 
ზოგჯერ | 
ძირითადად | 
ხშირად | 
ყოველთვის | 
| 
მოსწავლეს შეუძლია ენერგიის მუდმივობის კანონის გააზრება, ფორმულის ადექვატური   გამოყენება | 
5 ღია და დახურული შეკითხვიდან მხოლოდ 2-ს ასრულებს სწორად | 
5  ღია და დახურული შეკითხვიდან   3-ს ასრულებს სწორად | 
5 ღია და დახურული შეკითხვიდან   
  4-ს ასრულებს სწორად | 
5 ღია    და დახურული შეკითხვიდან
  5-ს ასრულებს სწორად | 
Комментариев нет:
Отправить комментарий