четверг, 21 мая 2020 г.

გაკვეთილის გეგმა. თემა: ენერგიის მუდმივობის კანონი


                                                                                                მასწავლებლის სახელი, გვარი, პირადი ნომერი:  მაია ჩხიკვაძე,  
საგანი  : ფიზიკა
სწავლების საფეხური/ კლასი:  საბაზო საფეხური,        IX-კლასი            
მოსწავლეთა რაოდენობა: 4
გაკვეთილის თემა: ენერგიის მუდმივობის კანონი
გაკვეთილის მიზანი:   მოსწავლეს შეუძლია ენერგიის მუდმივობის კანონის გააზრება. კითხვა-პასუხის გზით ფორმულის გამოყვანა.
გაკვეთილი ხელს შეუწყობს მოსწავლეებში ანალიზის უნარის განვითარებას.
მოსწავლე 5 ღია და დახურული შეკითხვიდან სწორად პასუხობს, 3-ს  60%.
N
აქტივობის
აღწერა
გამოყენებული
მეთოდი/მეთოდები

კლასის
ორგანიზების
ფორმა/ფორმები
სასწავლო
რესურსები
დრო(წთ)
1
შესავალი, გამოწვევა




ვერბალური
მთელი
კლასი
სქემა.
სახელმძღვანელო,საპრეზენტაციო პროგრამა pover pointi
5
2
სასწავლო
გაჩერებები

 გაჩერება 1.
ამცანის ამოხსნა
გაჩერება 2.
სურათის ანალიზი

ვერბალური, სივრცითი ინტელექტი


კითხვა-პასუხი, ვერბალური,
ვიზუალური სწავლის სტილი
ინდივიდუალური






წყვილი
სახელმძღვანელო, ისტ-ი,


ფიზიკის
სახელმძღვანელო მე-9--ე კლ.                  
სურ.2. ავტ.ქ.ტატიშვილი.
8







5

3



გაჩერება 3.
ვირტუალური ლაბორატორია

სივრცითი ინტელექტი, აუდიო-
ვიზუალური სწავლის სტილი
ინდივიდუალური, წყვილი
ფიზიკის ვირტუალური ლაბორატორია
12
4

გაჩერება 4.
გასასვლელი ბილეთი



წერითი მეთოდი
ინდივიდუალური
ბარათები
10
5

შეფასება,
ურთიერთშეფასება



ვერბალური
ინდივიდუალური/წყვილი
შეფასების
რუბრიკები
5






გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები:
მიმართულება: მეცნიერული კვლევა-ძიება
კვლ.IX.1. მოსწავლეს შეუძლია  განსაზღვროს კვლევის საგანი და კვლევის ეტაპები.
შედეგი თვალსაჩინოა , თუ მოსწავლე:
      
·         აყალიბებს კვლევის მიზანს;
·         გამოთქვამს მსაზრებას/ ვარაუდს;
·         არჩევს მონაცემების მოპოვების გზებს (მაგ., ცდით, საველე სამუშაოს ჩატარებით, გამოოკითხვით, საკითხის ირგვლივ ლიტერატურის მოძიებით);
·         განარჩევს მოცემული ამოცანისთვის მუდმივ და ცვლად (დამოუკიდებელ,დამოკიდებულ) პარამეტრებს;
·         განსაზღვრავს კვლევითი აქტივობების თანმიმდევრობას;
·         არჩევს სათანადო ხელსაწყოებს/აღჭურვილობას/ინსტრუმენტებს;
·         არჩევს მნაცემების აღრიცხვის ფორმებს(ცხრილები,გრაფიკები,სიები, ფოტოები,                                            ჩანაწერები
კვლ.  IX.   4.მოსწავლეს შეუძლია მონაცემთა ანალიზი და შეფასება.
შედეგი თვალსაჩინოა თუ  მოსწავლე:
·         იყენებს დიაგრამებს,ცხრილებს და გრაფიკებს მონაცემებს  ან ცვლადებს შორის  დამოკიდებულების აღსაწერად;
·         აანალიზებს მონაცემებს და  გამოაქვს დასკვნები; 
·         ადარებს დასკვნებს გათქმულ ვარაუდს.                                                                   
მიმართულება: ფიზიკური მოვლენები

ფიზ.IX.7.  მოსწავლეს შეუძლია  მექანიკური  მუშაობისა და ენერგიის შესახებ მსჯელობა.
შედეგი თვალსაჩინოა , თუ მოსწავლე:
   მარტივი ცდების საშუალებით აკვირდება კინეტიკური და პოტენციური ენერგიების  ერთიდან მეორეში გადასვლას, გამოიტანს შესაბამის დასკვნებს  და რაოდენობრივად გამოსახავს პროცესს.



შეფასება:

განმავითარებელი და განმსაზღვრელი შეფასება

შეფასების კრიტერიუმები



   საშუალოზე დაბალი
       1ქ
საშუალო

    2ქ
კარგი

       3ქ
ძალიან
კარგი
    4ქ
ამოცანის  ამოხსნის გზით
მოსწავლეს
გამოყავს ენერგიის მუდმივობის კანონის ფორმულა,
ამყარებს დამოკიდებულებას მაქსიმალურ კინეტიკურ ენერგიასა და მაქსიმალურ პოტენციურ  ენერგიას შორის













ზოგჯერ
ძირითადად
ხშირად
ყოველთვის

მოსწავლეს შეუძლია ენერგიის მუდმივობის კანონის გააზრება, ფორმულის ადექვატური   გამოყენება










5 ღია და დახურული შეკითხვიდან მხოლოდ 2-ს ასრულებს სწორად
5  ღია და დახურული შეკითხვიდან   3-ს ასრულებს სწორად
5 ღია და დახურული შეკითხვიდან    4-ს ასრულებს სწორად
5 ღია    და დახურული შეკითხვიდან 5-ს ასრულებს სწორად
                                                                                                მასწავლებლის სახელი, გვარი, პირადი ნომერი:  მაია ჩხიკვაძე,  46001005496
საგანი  : ფიზიკა
სწავლების საფეხური/ კლასი:  საბაზო საფეხური,        IX-კლასი            
მოსწავლეთა რაოდენობა: 4
გაკვეთილის თემა: ენერგიის მუდმივობის კანონი
გაკვეთილის მიზანი:   მოსწავლეს შეუძლია ენერგიის მუდმივობის კანონის გააზრება. კითხვა-პასუხის გზით ფორმულის გამოყვანა.
გაკვეთილი ხელს შეუწყობს მოსწავლეებში ანალიზის უნარის განვითარებას.
მოსწავლე 5 ღია და დახურული შეკითხვიდან სწორად პასუხობს, 3-ს  60%.
N
აქტივობის
აღწერა
გამოყენებული
მეთოდი/მეთოდები

კლასის
ორგანიზების
ფორმა/ფორმები
სასწავლო
რესურსები
დრო(წთ)
1
შესავალი, გამოწვევა




ვერბალური
მთელი
კლასი
სქემა.
სახელმძღვანელო,საპრეზენტაციო პროგრამა pover pointi
5
2
სასწავლო
გაჩერებები

 გაჩერება 1.
ამცანის ამოხსნა
გაჩერება 2.
სურათის ანალიზი

ვერბალური, სივრცითი ინტელექტი


კითხვა-პასუხი, ვერბალური,
ვიზუალური სწავლის სტილი
ინდივიდუალური






წყვილი
სახელმძღვანელო, ისტ-ი,


ფიზიკის
სახელმძღვანელო მე-9--ე კლ.                  
სურ.2. ავტ.ქ.ტატიშვილი.
8







5

3



გაჩერება 3.
ვირტუალური ლაბორატორია

სივრცითი ინტელექტი, აუდიო-
ვიზუალური სწავლის სტილი
ინდივიდუალური, წყვილი
ფიზიკის ვირტუალური ლაბორატორია
12
4

გაჩერება 4.
გასასვლელი ბილეთი



წერითი მეთოდი
ინდივიდუალური
ბარათები
10
5

შეფასება,
ურთიერთშეფასება



ვერბალური
ინდივიდუალური/წყვილი
შეფასების
რუბრიკები
5






გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები:
მიმართულება: მეცნიერული კვლევა-ძიება
კვლ.IX.1. მოსწავლეს შეუძლია  განსაზღვროს კვლევის საგანი და კვლევის ეტაპები.
შედეგი თვალსაჩინოა , თუ მოსწავლე:
      
·         აყალიბებს კვლევის მიზანს;
·         გამოთქვამს მსაზრებას/ ვარაუდს;
·         არჩევს მონაცემების მოპოვების გზებს (მაგ., ცდით, საველე სამუშაოს ჩატარებით, გამოოკითხვით, საკითხის ირგვლივ ლიტერატურის მოძიებით);
·         განარჩევს მოცემული ამოცანისთვის მუდმივ და ცვლად (დამოუკიდებელ,დამოკიდებულ) პარამეტრებს;
·         განსაზღვრავს კვლევითი აქტივობების თანმიმდევრობას;
·         არჩევს სათანადო ხელსაწყოებს/აღჭურვილობას/ინსტრუმენტებს;
·         არჩევს მნაცემების აღრიცხვის ფორმებს(ცხრილები,გრაფიკები,სიები, ფოტოები,                                            ჩანაწერები
კვლ.  IX.   4.მოსწავლეს შეუძლია მონაცემთა ანალიზი და შეფასება.
შედეგი თვალსაჩინოა თუ  მოსწავლე:
·         იყენებს დიაგრამებს,ცხრილებს და გრაფიკებს მონაცემებს  ან ცვლადებს შორის  დამოკიდებულების აღსაწერად;
·         აანალიზებს მონაცემებს და  გამოაქვს დასკვნები; 
·         ადარებს დასკვნებს გათქმულ ვარაუდს.                                                                   
მიმართულება: ფიზიკური მოვლენები

ფიზ.IX.7.  მოსწავლეს შეუძლია  მექანიკური  მუშაობისა და ენერგიის შესახებ მსჯელობა.
შედეგი თვალსაჩინოა , თუ მოსწავლე:
   მარტივი ცდების საშუალებით აკვირდება კინეტიკური და პოტენციური ენერგიების  ერთიდან მეორეში გადასვლას, გამოიტანს შესაბამის დასკვნებს  და რაოდენობრივად გამოსახავს პროცესს.



შეფასება:

განმავითარებელი და განმსაზღვრელი შეფასება

შეფასების კრიტერიუმები



   საშუალოზე დაბალი
       1ქ
საშუალო

    2ქ
კარგი

       3ქ
ძალიან
კარგი
    4ქ
ამოცანის  ამოხსნის გზით
მოსწავლეს
გამოყავს ენერგიის მუდმივობის კანონის ფორმულა,
ამყარებს დამოკიდებულებას მაქსიმალურ კინეტიკურ ენერგიასა და მაქსიმალურ პოტენციურ  ენერგიას შორის













ზოგჯერ
ძირითადად
ხშირად
ყოველთვის

მოსწავლეს შეუძლია ენერგიის მუდმივობის კანონის გააზრება, ფორმულის ადექვატური   გამოყენება










5 ღია და დახურული შეკითხვიდან მხოლოდ 2-ს ასრულებს სწორად
5  ღია და დახურული შეკითხვიდან   3-ს ასრულებს სწორად
5 ღია და დახურული შეკითხვიდან    4-ს ასრულებს სწორად
5 ღია    და დახურული შეკითხვიდან 5-ს ასრულებს სწორად
                                                                                                მასწავლებლის სახელი, გვარი, პირადი ნომერი:  მაია ჩხიკვაძე,  46001005496
საგანი  : ფიზიკა
სწავლების საფეხური/ კლასი:  საბაზო საფეხური,        IX-კლასი            
მოსწავლეთა რაოდენობა: 4
გაკვეთილის თემა: ენერგიის მუდმივობის კანონი
გაკვეთილის მიზანი:   მოსწავლეს შეუძლია ენერგიის მუდმივობის კანონის გააზრება. კითხვა-პასუხის გზით ფორმულის გამოყვანა.
გაკვეთილი ხელს შეუწყობს მოსწავლეებში ანალიზის უნარის განვითარებას.
მოსწავლე 5 ღია და დახურული შეკითხვიდან სწორად პასუხობს, 3-ს  60%.
N
აქტივობის
აღწერა
გამოყენებული
მეთოდი/მეთოდები

კლასის
ორგანიზების
ფორმა/ფორმები
სასწავლო
რესურსები
დრო(წთ)
1
შესავალი, გამოწვევა




ვერბალური
მთელი
კლასი
სქემა.
სახელმძღვანელო,საპრეზენტაციო პროგრამა pover pointi
5
2
სასწავლო
გაჩერებები

 გაჩერება 1.
ამცანის ამოხსნა
გაჩერება 2.
სურათის ანალიზი

ვერბალური, სივრცითი ინტელექტი


კითხვა-პასუხი, ვერბალური,
ვიზუალური სწავლის სტილი
ინდივიდუალური






წყვილი
სახელმძღვანელო, ისტ-ი,


ფიზიკის
სახელმძღვანელო მე-9--ე კლ.                  
სურ.2. ავტ.ქ.ტატიშვილი.
8







5

3



გაჩერება 3.
ვირტუალური ლაბორატორია

სივრცითი ინტელექტი, აუდიო-
ვიზუალური სწავლის სტილი
ინდივიდუალური, წყვილი
ფიზიკის ვირტუალური ლაბორატორია
12
4

გაჩერება 4.
გასასვლელი ბილეთი



წერითი მეთოდი
ინდივიდუალური
ბარათები
10
5

შეფასება,
ურთიერთშეფასება



ვერბალური
ინდივიდუალური/წყვილი
შეფასების
რუბრიკები
5






გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები:
მიმართულება: მეცნიერული კვლევა-ძიება
კვლ.IX.1. მოსწავლეს შეუძლია  განსაზღვროს კვლევის საგანი და კვლევის ეტაპები.
შედეგი თვალსაჩინოა , თუ მოსწავლე:
      
·         აყალიბებს კვლევის მიზანს;
·         გამოთქვამს მსაზრებას/ ვარაუდს;
·         არჩევს მონაცემების მოპოვების გზებს (მაგ., ცდით, საველე სამუშაოს ჩატარებით, გამოოკითხვით, საკითხის ირგვლივ ლიტერატურის მოძიებით);
·         განარჩევს მოცემული ამოცანისთვის მუდმივ და ცვლად (დამოუკიდებელ,დამოკიდებულ) პარამეტრებს;
·         განსაზღვრავს კვლევითი აქტივობების თანმიმდევრობას;
·         არჩევს სათანადო ხელსაწყოებს/აღჭურვილობას/ინსტრუმენტებს;
·         არჩევს მნაცემების აღრიცხვის ფორმებს(ცხრილები,გრაფიკები,სიები, ფოტოები,                                            ჩანაწერები
კვლ.  IX.   4.მოსწავლეს შეუძლია მონაცემთა ანალიზი და შეფასება.
შედეგი თვალსაჩინოა თუ  მოსწავლე:
·         იყენებს დიაგრამებს,ცხრილებს და გრაფიკებს მონაცემებს  ან ცვლადებს შორის  დამოკიდებულების აღსაწერად;
·         აანალიზებს მონაცემებს და  გამოაქვს დასკვნები; 
·         ადარებს დასკვნებს გათქმულ ვარაუდს.                                                                   
მიმართულება: ფიზიკური მოვლენები

ფიზ.IX.7.  მოსწავლეს შეუძლია  მექანიკური  მუშაობისა და ენერგიის შესახებ მსჯელობა.
შედეგი თვალსაჩინოა , თუ მოსწავლე:
   მარტივი ცდების საშუალებით აკვირდება კინეტიკური და პოტენციური ენერგიების  ერთიდან მეორეში გადასვლას, გამოიტანს შესაბამის დასკვნებს  და რაოდენობრივად გამოსახავს პროცესს.



შეფასება:

განმავითარებელი და განმსაზღვრელი შეფასება

შეფასების კრიტერიუმები



   საშუალოზე დაბალი
       1ქ
საშუალო

    2ქ
კარგი

       3ქ
ძალიან
კარგი
    4ქ
ამოცანის  ამოხსნის გზით
მოსწავლეს
გამოყავს ენერგიის მუდმივობის კანონის ფორმულა,
ამყარებს დამოკიდებულებას მაქსიმალურ კინეტიკურ ენერგიასა და მაქსიმალურ პოტენციურ  ენერგიას შორის













ზოგჯერ
ძირითადად
ხშირად
ყოველთვის

მოსწავლეს შეუძლია ენერგიის მუდმივობის კანონის გააზრება, ფორმულის ადექვატური   გამოყენება










5 ღია და დახურული შეკითხვიდან მხოლოდ 2-ს ასრულებს სწორად
5  ღია და დახურული შეკითხვიდან   3-ს ასრულებს სწორად
5 ღია და დახურული შეკითხვიდან    4-ს ასრულებს სწორად
5 ღია    და დახურული შეკითხვიდან 5-ს ასრულებს სწორად
                                                                                                მასწავლებლის სახელი, გვარი, პირადი ნომერი:  მაია ჩხიკვაძე,  46001005496
საგანი  : ფიზიკა
სწავლების საფეხური/ კლასი:  საბაზო საფეხური,        IX-კლასი            
მოსწავლეთა რაოდენობა: 4
გაკვეთილის თემა: ენერგიის მუდმივობის კანონი
გაკვეთილის მიზანი:   მოსწავლეს შეუძლია ენერგიის მუდმივობის კანონის გააზრება. კითხვა-პასუხის გზით ფორმულის გამოყვანა.
გაკვეთილი ხელს შეუწყობს მოსწავლეებში ანალიზის უნარის განვითარებას.
მოსწავლე 5 ღია და დახურული შეკითხვიდან სწორად პასუხობს, 3-ს  60%.
N
აქტივობის
აღწერა
გამოყენებული
მეთოდი/მეთოდები

კლასის
ორგანიზების
ფორმა/ფორმები
სასწავლო
რესურსები
დრო(წთ)
1
შესავალი, გამოწვევა




ვერბალური
მთელი
კლასი
სქემა.
სახელმძღვანელო,საპრეზენტაციო პროგრამა pover pointi
5
2
სასწავლო
გაჩერებები

 გაჩერება 1.
ამცანის ამოხსნა
გაჩერება 2.
სურათის ანალიზი

ვერბალური, სივრცითი ინტელექტი


კითხვა-პასუხი, ვერბალური,
ვიზუალური სწავლის სტილი
ინდივიდუალური






წყვილი
სახელმძღვანელო, ისტ-ი,


ფიზიკის
სახელმძღვანელო მე-9--ე კლ.                  
სურ.2. ავტ.ქ.ტატიშვილი.
8







5

3



გაჩერება 3.
ვირტუალური ლაბორატორია

სივრცითი ინტელექტი, აუდიო-
ვიზუალური სწავლის სტილი
ინდივიდუალური, წყვილი
ფიზიკის ვირტუალური ლაბორატორია
12
4

გაჩერება 4.
გასასვლელი ბილეთი



წერითი მეთოდი
ინდივიდუალური
ბარათები
10
5

შეფასება,
ურთიერთშეფასება



ვერბალური
ინდივიდუალური/წყვილი
შეფასების
რუბრიკები
5






გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები:
მიმართულება: მეცნიერული კვლევა-ძიება
კვლ.IX.1. მოსწავლეს შეუძლია  განსაზღვროს კვლევის საგანი და კვლევის ეტაპები.
შედეგი თვალსაჩინოა , თუ მოსწავლე:
      
·         აყალიბებს კვლევის მიზანს;
·         გამოთქვამს მსაზრებას/ ვარაუდს;
·         არჩევს მონაცემების მოპოვების გზებს (მაგ., ცდით, საველე სამუშაოს ჩატარებით, გამოოკითხვით, საკითხის ირგვლივ ლიტერატურის მოძიებით);
·         განარჩევს მოცემული ამოცანისთვის მუდმივ და ცვლად (დამოუკიდებელ,დამოკიდებულ) პარამეტრებს;
·         განსაზღვრავს კვლევითი აქტივობების თანმიმდევრობას;
·         არჩევს სათანადო ხელსაწყოებს/აღჭურვილობას/ინსტრუმენტებს;
·         არჩევს მნაცემების აღრიცხვის ფორმებს(ცხრილები,გრაფიკები,სიები, ფოტოები,                                            ჩანაწერები
კვლ.  IX.   4.მოსწავლეს შეუძლია მონაცემთა ანალიზი და შეფასება.
შედეგი თვალსაჩინოა თუ  მოსწავლე:
·         იყენებს დიაგრამებს,ცხრილებს და გრაფიკებს მონაცემებს  ან ცვლადებს შორის  დამოკიდებულების აღსაწერად;
·         აანალიზებს მონაცემებს და  გამოაქვს დასკვნები; 
·         ადარებს დასკვნებს გათქმულ ვარაუდს.                                                                   
მიმართულება: ფიზიკური მოვლენები

ფიზ.IX.7.  მოსწავლეს შეუძლია  მექანიკური  მუშაობისა და ენერგიის შესახებ მსჯელობა.
შედეგი თვალსაჩინოა , თუ მოსწავლე:
   მარტივი ცდების საშუალებით აკვირდება კინეტიკური და პოტენციური ენერგიების  ერთიდან მეორეში გადასვლას, გამოიტანს შესაბამის დასკვნებს  და რაოდენობრივად გამოსახავს პროცესს.



შეფასება:

განმავითარებელი და განმსაზღვრელი შეფასება

შეფასების კრიტერიუმები



   საშუალოზე დაბალი
       1ქ
საშუალო

    2ქ
კარგი

       3ქ
ძალიან
კარგი
    4ქ
ამოცანის  ამოხსნის გზით
მოსწავლეს
გამოყავს ენერგიის მუდმივობის კანონის ფორმულა,
ამყარებს დამოკიდებულებას მაქსიმალურ კინეტიკურ ენერგიასა და მაქსიმალურ პოტენციურ  ენერგიას შორის













ზოგჯერ
ძირითადად
ხშირად
ყოველთვის

მოსწავლეს შეუძლია ენერგიის მუდმივობის კანონის გააზრება, ფორმულის ადექვატური   გამოყენება










5 ღია და დახურული შეკითხვიდან მხოლოდ 2-ს ასრულებს სწორად
5  ღია და დახურული შეკითხვიდან   3-ს ასრულებს სწორად
5 ღია და დახურული შეკითხვიდან    4-ს ასრულებს სწორად
5 ღია    და დახურული შეკითხვიდან 5-ს ასრულებს სწორად
                                                                                                მასწავლებლის სახელი, გვარი, პირადი ნომერი:  მაია ჩხიკვაძე,  46001005496
საგანი  : ფიზიკა
სწავლების საფეხური/ კლასი:  საბაზო საფეხური,        IX-კლასი            
მოსწავლეთა რაოდენობა: 4
გაკვეთილის თემა: ენერგიის მუდმივობის კანონი
გაკვეთილის მიზანი:   მოსწავლეს შეუძლია ენერგიის მუდმივობის კანონის გააზრება. კითხვა-პასუხის გზით ფორმულის გამოყვანა.
გაკვეთილი ხელს შეუწყობს მოსწავლეებში ანალიზის უნარის განვითარებას.
მოსწავლე 5 ღია და დახურული შეკითხვიდან სწორად პასუხობს, 3-ს  60%.
N
აქტივობის
აღწერა
გამოყენებული
მეთოდი/მეთოდები

კლასის
ორგანიზების
ფორმა/ფორმები
სასწავლო
რესურსები
დრო(წთ)
1
შესავალი, გამოწვევა




ვერბალური
მთელი
კლასი
სქემა.
სახელმძღვანელო,საპრეზენტაციო პროგრამა pover pointi
5
2
სასწავლო
გაჩერებები

 გაჩერება 1.
ამცანის ამოხსნა
გაჩერება 2.
სურათის ანალიზი

ვერბალური, სივრცითი ინტელექტი


კითხვა-პასუხი, ვერბალური,
ვიზუალური სწავლის სტილი
ინდივიდუალური






წყვილი
სახელმძღვანელო, ისტ-ი,


ფიზიკის
სახელმძღვანელო მე-9--ე კლ.                  
სურ.2. ავტ.ქ.ტატიშვილი.
8







5

3



გაჩერება 3.
ვირტუალური ლაბორატორია

სივრცითი ინტელექტი, აუდიო-
ვიზუალური სწავლის სტილი
ინდივიდუალური, წყვილი
ფიზიკის ვირტუალური ლაბორატორია
12
4

გაჩერება 4.
გასასვლელი ბილეთი



წერითი მეთოდი
ინდივიდუალური
ბარათები
10
5

შეფასება,
ურთიერთშეფასება



ვერბალური
ინდივიდუალური/წყვილი
შეფასების
რუბრიკები
5






გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები:
მიმართულება: მეცნიერული კვლევა-ძიება
კვლ.IX.1. მოსწავლეს შეუძლია  განსაზღვროს კვლევის საგანი და კვლევის ეტაპები.
შედეგი თვალსაჩინოა , თუ მოსწავლე:
      
·         აყალიბებს კვლევის მიზანს;
·         გამოთქვამს მსაზრებას/ ვარაუდს;
·         არჩევს მონაცემების მოპოვების გზებს (მაგ., ცდით, საველე სამუშაოს ჩატარებით, გამოოკითხვით, საკითხის ირგვლივ ლიტერატურის მოძიებით);
·         განარჩევს მოცემული ამოცანისთვის მუდმივ და ცვლად (დამოუკიდებელ,დამოკიდებულ) პარამეტრებს;
·         განსაზღვრავს კვლევითი აქტივობების თანმიმდევრობას;
·         არჩევს სათანადო ხელსაწყოებს/აღჭურვილობას/ინსტრუმენტებს;
·         არჩევს მნაცემების აღრიცხვის ფორმებს(ცხრილები,გრაფიკები,სიები, ფოტოები,                                            ჩანაწერები
კვლ.  IX.   4.მოსწავლეს შეუძლია მონაცემთა ანალიზი და შეფასება.
შედეგი თვალსაჩინოა თუ  მოსწავლე:
·         იყენებს დიაგრამებს,ცხრილებს და გრაფიკებს მონაცემებს  ან ცვლადებს შორის  დამოკიდებულების აღსაწერად;
·         აანალიზებს მონაცემებს და  გამოაქვს დასკვნები; 
·         ადარებს დასკვნებს გათქმულ ვარაუდს.                                                                   
მიმართულება: ფიზიკური მოვლენები

ფიზ.IX.7.  მოსწავლეს შეუძლია  მექანიკური  მუშაობისა და ენერგიის შესახებ მსჯელობა.
შედეგი თვალსაჩინოა , თუ მოსწავლე:
   მარტივი ცდების საშუალებით აკვირდება კინეტიკური და პოტენციური ენერგიების  ერთიდან მეორეში გადასვლას, გამოიტანს შესაბამის დასკვნებს  და რაოდენობრივად გამოსახავს პროცესს.



შეფასება:

განმავითარებელი და განმსაზღვრელი შეფასება

შეფასების კრიტერიუმები



   საშუალოზე დაბალი
       1ქ
საშუალო

    2ქ
კარგი

       3ქ
ძალიან
კარგი
    4ქ
ამოცანის  ამოხსნის გზით
მოსწავლეს
გამოყავს ენერგიის მუდმივობის კანონის ფორმულა,
ამყარებს დამოკიდებულებას მაქსიმალურ კინეტიკურ ენერგიასა და მაქსიმალურ პოტენციურ  ენერგიას შორის













ზოგჯერ
ძირითადად
ხშირად
ყოველთვის

მოსწავლეს შეუძლია ენერგიის მუდმივობის კანონის გააზრება, ფორმულის ადექვატური   გამოყენება










5 ღია და დახურული შეკითხვიდან მხოლოდ 2-ს ასრულებს სწორად
5  ღია და დახურული შეკითხვიდან   3-ს ასრულებს სწორად
5 ღია და დახურული შეკითხვიდან    4-ს ასრულებს სწორად
5 ღია    და დახურული შეკითხვიდან 5-ს ასრულებს სწორად
                                                                                                მასწავლებლის სახელი, გვარი, პირადი ნომერი:  მაია ჩხიკვაძე,  46001005496
საგანი  : ფიზიკა
სწავლების საფეხური/ კლასი:  საბაზო საფეხური,        IX-კლასი            
მოსწავლეთა რაოდენობა: 4
გაკვეთილის თემა: ენერგიის მუდმივობის კანონი
გაკვეთილის მიზანი:   მოსწავლეს შეუძლია ენერგიის მუდმივობის კანონის გააზრება. კითხვა-პასუხის გზით ფორმულის გამოყვანა.
გაკვეთილი ხელს შეუწყობს მოსწავლეებში ანალიზის უნარის განვითარებას.
მოსწავლე 5 ღია და დახურული შეკითხვიდან სწორად პასუხობს, 3-ს  60%.
N
აქტივობის
აღწერა
გამოყენებული
მეთოდი/მეთოდები

კლასის
ორგანიზების
ფორმა/ფორმები
სასწავლო
რესურსები
დრო(წთ)
1
შესავალი, გამოწვევა




ვერბალური
მთელი
კლასი
სქემა.
სახელმძღვანელო,საპრეზენტაციო პროგრამა pover pointi
5
2
სასწავლო
გაჩერებები

 გაჩერება 1.
ამცანის ამოხსნა
გაჩერება 2.
სურათის ანალიზი

ვერბალური, სივრცითი ინტელექტი


კითხვა-პასუხი, ვერბალური,
ვიზუალური სწავლის სტილი
ინდივიდუალური






წყვილი
სახელმძღვანელო, ისტ-ი,


ფიზიკის
სახელმძღვანელო მე-9--ე კლ.                  
სურ.2. ავტ.ქ.ტატიშვილი.
8







5

3



გაჩერება 3.
ვირტუალური ლაბორატორია

სივრცითი ინტელექტი, აუდიო-
ვიზუალური სწავლის სტილი
ინდივიდუალური, წყვილი
ფიზიკის ვირტუალური ლაბორატორია
12
4

გაჩერება 4.
გასასვლელი ბილეთი



წერითი მეთოდი
ინდივიდუალური
ბარათები
10
5

შეფასება,
ურთიერთშეფასება



ვერბალური
ინდივიდუალური/წყვილი
შეფასების
რუბრიკები
5






გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები:
მიმართულება: მეცნიერული კვლევა-ძიება
კვლ.IX.1. მოსწავლეს შეუძლია  განსაზღვროს კვლევის საგანი და კვლევის ეტაპები.
შედეგი თვალსაჩინოა , თუ მოსწავლე:
      
·         აყალიბებს კვლევის მიზანს;
·         გამოთქვამს მსაზრებას/ ვარაუდს;
·         არჩევს მონაცემების მოპოვების გზებს (მაგ., ცდით, საველე სამუშაოს ჩატარებით, გამოოკითხვით, საკითხის ირგვლივ ლიტერატურის მოძიებით);
·         განარჩევს მოცემული ამოცანისთვის მუდმივ და ცვლად (დამოუკიდებელ,დამოკიდებულ) პარამეტრებს;
·         განსაზღვრავს კვლევითი აქტივობების თანმიმდევრობას;
·         არჩევს სათანადო ხელსაწყოებს/აღჭურვილობას/ინსტრუმენტებს;
·         არჩევს მნაცემების აღრიცხვის ფორმებს(ცხრილები,გრაფიკები,სიები, ფოტოები,                                            ჩანაწერები
კვლ.  IX.   4.მოსწავლეს შეუძლია მონაცემთა ანალიზი და შეფასება.
შედეგი თვალსაჩინოა თუ  მოსწავლე:
·         იყენებს დიაგრამებს,ცხრილებს და გრაფიკებს მონაცემებს  ან ცვლადებს შორის  დამოკიდებულების აღსაწერად;
·         აანალიზებს მონაცემებს და  გამოაქვს დასკვნები; 
·         ადარებს დასკვნებს გათქმულ ვარაუდს.                                                                   
მიმართულება: ფიზიკური მოვლენები

ფიზ.IX.7.  მოსწავლეს შეუძლია  მექანიკური  მუშაობისა და ენერგიის შესახებ მსჯელობა.
შედეგი თვალსაჩინოა , თუ მოსწავლე:
   მარტივი ცდების საშუალებით აკვირდება კინეტიკური და პოტენციური ენერგიების  ერთიდან მეორეში გადასვლას, გამოიტანს შესაბამის დასკვნებს  და რაოდენობრივად გამოსახავს პროცესს.



შეფასება:

განმავითარებელი და განმსაზღვრელი შეფასება

შეფასების კრიტერიუმები



   საშუალოზე დაბალი
       1ქ
საშუალო

    2ქ
კარგი

       3ქ
ძალიან
კარგი
    4ქ
ამოცანის  ამოხსნის გზით
მოსწავლეს
გამოყავს ენერგიის მუდმივობის კანონის ფორმულა,
ამყარებს დამოკიდებულებას მაქსიმალურ კინეტიკურ ენერგიასა და მაქსიმალურ პოტენციურ  ენერგიას შორის













ზოგჯერ
ძირითადად
ხშირად
ყოველთვის

მოსწავლეს შეუძლია ენერგიის მუდმივობის კანონის გააზრება, ფორმულის ადექვატური   გამოყენება










5 ღია და დახურული შეკითხვიდან მხოლოდ 2-ს ასრულებს სწორად
5  ღია და დახურული შეკითხვიდან   3-ს ასრულებს სწორად
5 ღია და დახურული შეკითხვიდან    4-ს ასრულებს სწორად
5 ღია    და დახურული შეკითხვიდან 5-ს ასრულებს სწორად
ვვ

Комментариев нет:

Отправить комментарий