s1
|
საკითხი/თემა:
კლასი:
|
გამტართა პარალელური შეერთება
VIII
მასწავლებელი: მაია ჩხიკვაძე
ჩოხატაურის
რაიონი. დაბლაციხის საჯარო სკოლა.
|
2
|
სტანდარტი
საგნობრივი
სტანდარტის შედეგები და ინდიკატორები, რომელზეც გადის დავალება.
|
·
ფიზ.VIII
7. მოსწავლეს შეუძლია მარტივი
ელექტრული და მაგნიტური მოვლენების კვლევა.
·
შედეგი თვალსაჩინოა თუ მოსწავლე:
·
აგებს ელ. წრედს გამტართა პარალელური და მიმდევრობითი შეერთებით, იკვლევს რაოდენობრივ კავშირს ელ. წრედის
მახასიათებელ პარამეტრებს შორის
·
ფიზ.VIII
1. მოსწავლეს შეუძლია განსაზღვროს კვლევის საგანი და კვლევის ეტაპები:
·
შედეგი თვალსაჩინოა , თუ მოსწავლე:
·
გამოთქვამს მოსაზრებას/ ვარაუდს ;
·
არჩევს სათანადო ხელსაწყოებს/ აღჭურვილობას/ინსტრუმენტებს
|
3
|
აქტივობის/გაკვეთილის მიზანი
(რა
ცოდნა და უნარები ,შეიძინონ მოსწავლეებმა)
|
მოსწავლე
შეძლებს ელ. წრედის აგებას გამტართა პარალელური
შეერთებით, გამოთქვამს ვარაუდს: დენის ძალის გამტართა წინაღობაზე დამოკიდებულების შესახებ
პარალელურად შეერთებულ გამტარებში,
5 მაგალითიდან ( დახურული და ღია შეკითხვა) 2 არ
არის სწორად შესრულებული
|
4
|
მოსწავლეზე
ორიენტირებული სწავლების მიდგომა
|
მმმ სტრატეგია
|
5
|
სასწავლო
რესურსები
|
ფიზიკის
VIII-ის სახელმძღვანელო(ავტ.ქ ტატიშვილი).
ამოცანათა კრებული :გ. გედენიძე, ლ,მნათობიშვილი
ფიზიკის
ვირტუალური ლაბორატორია , სიმულაცია circuit-construction kit ,
chemistry.ge (აგრარული უნივერსიტეტის
პროექტი-ის) ფარგლებში, გრანტის ფილმი:გამტართა მიმდევრობითი და პარალელური შეერთება.მულტიმეტრი,
კომპიუტერი,რვეული,
თაბახის ფურცლები, გალვანური ელემენტი 8,
სადენები, საიზოლაციო ლენტი, ამპერმეტრი,
ვოლტმეტრი(ლაბორატორიული)მანიპულატივი(მოდელი).
|
6
|
აქტივბის/გაკვეთილის
განხორციელებისათვის საჭირო დრო
|
1
აქტივობა 8წთ
2-----------25წთ
3-----------12წთ
|
7
|
აქტივობის/
გაკვეთილის აღწერა
|
1--აქტივობა: შესასვლელი ბილეთები(8 წთ)
დაფაზე
ვაკეთებთ ჩანაწერს: რა უნდა ვისწავლოთ?
რა
უპირატესობა აქვს, გამტართა პარალელურ შეერთებას მიმდევრობით შეერთებასთან შედარებით?
(თემის წინასწარ განხილვის საფუძველზე შეკითხვას სვამს მოსწავლეები)
მთელ
კლასთან
აქტივობის
აღწერა: მოსწავლეებს ვურიგებ ბარათებს კითხვარებით:
რას
ეწოდება გამტართა მიმდევრობითი შეერთება? პარალელური შეერთება?
ჩაწერე -- ფორმულები;
ჩამოაყალიბე
ომის კანონი წრედის უბნისათვის ;
დახაზე:ა)გამტართა
მიმდევრობითი შეერთების სქემა;
ბ)--პარალელური შეერთების სქემა;
რას ეწოდება ელ. ძაბვა?
რგორ
არის წრედში ამპერმეტრი ჩართული?
როგორ არის წრედში ვოლტმეტრი ჩართული?
როგორ
ფიქრობ, როგორ არის საკლასო ოთახში/ ან ბინაში
ნათურა თავის ჩამრთველთან ჩართული? მიმდევრობით
თუ პარალელურად?
პასუხების
მოსმენის შემდეგ, ბოლო შეკითხვის პასუხებს, ჩამოვწერთ დაფაზე და დავაჯგუფებთ
2--აქტივობა:
მმმ სტრატეგია, 25 წთ
ჯგუფი
ან წყვილი
მოსწავლეები ეცნობიან სახელმძღვანელოში გამტართა პარალელური
შეერთების მაგალითებს,(ნახაზზე ორი გამტარი შეერთებულია პარალელურად C კვანძის წერტილში თავს იყრის გამტართა საწყისები,
ხოლო D წერტილში კი გამტართა ბოლო) ავლებენ
პარალელს წყლის დინებასა(წნევათა სხვაობა არხის ბოლოებზე) და რეზისტორის(გამტარის)
ბოლოებზე ძაბვას შორის.
ჯგუფები აყალიბებენ
დებულებებს
მტკიცება:--1) ძაბვა
პარალელური უბნის ბოლოებზე(მოც.უბნის საერთო
ძაბვა) ტოლი არის პირველი გამტარისა და
მეორე გამტარის უბნის ბოლოებზე ძაბვისა:
U=U1=U2
მტკიცება 2---დენის
ძალა პარალელურად შეერთებულ გამტარებში გამისახება თანაფარდობით , გამტართა წინაღობებთან: I1/I2=R2/R1
მტკიცება 3---დენის ძალა მთელ წრედში პარალელურად შეერთებულ
ცალკეულ გამტარებში გამავალი დენის ძალათა
ჯამის ტოლია; I= I1+I2
მტკიცება 4---წრედის საერთო წინაღობა გამოითვლება ფორმულით:
1/R=1/R1+1/R2 ან R=R1R2/R1+R2
თითოეული ჯგუფები ვირტუალური ლაბორატორიების დახმარებით,
აგებენ წრედს 2 -2 რეზისტორით, გამტარით
, ზომავენ ძაბვის U1, U2, მოცემული უბნის
საერთო ძაბვას, დენის ძალის I1 ,I2 მნიშვნელობებს, ვოლტრმეტრითა და ამპერმეტრებით,
განსაზღვრავენ როგორც ცალკეულ გამტართა წინაღობებს:R1 , R1=U1/I1,
R2, R2=U2/I2 ასევე წრედის სრულ წინაღობას R=U/I გამოთვლების საფუძველძე პოულობენ თითოეული
დებულების ჭეშმარიტობას (ან მცდარობას)
მტკიცებულებებს--- მოც. შემთხვევაში ექსპერიმენტის შედეგები ;
მსჯელობა კეთდება მტკიცებულებაზე
დაყრდნობით
მტკიცებულება 1:
გაზომვების
შედეგად მივიღე ძაბვა პარალელურად ჩართულ(
2 გამტარი) თითოეულ გამტარზე ტოლია ,გამტართა საერთო ძაბვის
მსჯელობა 1:
რადგან
ორივე გამტარი საერთო C და D წერტილებშია
შეერთებული ამიტომ თითოეული გამთარის ბოლოებზე
ძაბვა ერთნაირია( ანალოგია მილში წყალის
დინების დამოკიდებულება წნევათა სხვაობაზე ,,ერთ დონეზე წნევები ერთნაირია)
მტკიცებულება2:
პარალელურად
შეერთებულ გამტარებში გაზომვებით მივიღე რომ დენის ძალათა შეფარდება პირველ და მეორე გამტარის
ბოლოებზე I1 / I2 ტოლია , წინაღობათა შეფარდებისა R2/ R1მეორე გამტარისა პირველთან
მსჯელობა2: ეს
ნიშნავს რომ პარალელურად შეერთებულ გამტარებში გამავალი
დენი ამ გამტარის წინაღობის უკუპროპორციულია
მტკიცებულება 3:
ამპერმეტრის დახმარებით მოსწავლე
ზომავს დენის ძალას პირველ წინაღობაზე, შემდეგ მეორეზე, კრიბავს მნიშვნელობებს
და ადარებს მოც. წრედის საერთო დენის ძალას. მათი მნიშვნელობები ტოლია
მსჯელობა 3:
რადგან C
წერტილში ხდება დენის გაყოფა I1 დენი
გაივლის R1 წინაღობის გამტარში I2 კი R2
წინაღობის გამტარში, ცხადია დენის
ძალა მთელ წრედში(წრედის განუშტოებულ ნაწილში) ტოლია თითოეულ წინაღობაზე დენის ძალათა
ჯამისა
მტკიცებულება 4:
მოსწავლე ზომავს წინაღობებს , წრედის საერთო წინაღობას , სვამს პარალელური შეერთების ფორმულაში სიდიდეებს
და ადარებს ერთმანეთს
მსჯელობა 4:
პარალელურად
შეერთებული გამტარების საერთო წინაღობის
შებრუნებული სიდიდე ცალკეული გამტარის წინაღობების
შებრუნებული სიდიდეების ჯამის ტოლია, ამიტომ თუ წრედში ჩავრთავთ N რაოდენობის ერთნაირ წინაღობებს
წრედის საერთო წინაღობა N -ჯერ შემცირება,
ეს ფაქტი განაპირობებს პარალელური შეერთების უპირატესობას მიმდევრობითთან შედარებით
ბოლოს
ჯგუფები აკეთებს თავიანთი კვლევების პრეზენტაციებს და ამზადებენ მანიპულატივებს ელემენტებითა და
სადენების საშუალებით
3 აქტივობა---გასასვლელი ბილეთები(10წთ)
მთელ
კლასთან(ასრულებენ დამოუკიდებლად)
1.გამტართა
პარალელური შეერთებისას წრედის საერთო წინაღობა... (1ქ)
ა)
მცირდება ბ) იზრდება გ)არ იცვლება
2.ჩაწერე გამტართა პარალელური შეერთების ფორმულები; (1ქ)
3. R1=4
ომი და R2=6ომი წინაღობების
ორი გამტარი შეერთებულია მიმდევრობით. გამტარებში გადის 1 ამპერი დენი. მაშინ
ამპერმეტრისა და ვოლტრმეტრის ჩვენება იქნება
ა) 1ა, 20ვ
ბ)2ა,
20ვ
გ)0,5ა,
10ვ
დ)1ა, 10ვ
პასუხი:დ
(2ქ)
4.
განსაზღვრე სურათზე გამოსახული, პარალელურად
შეერთებულ გამტართა, წრედის უბნის წინაღობა, როდესაც R1=1ომი, R2=3ომი R 3=7ომი
პასუხი:0.68ომი
(2ქ)
5.
ორი ერთნაირი წინაღობის გამტარი შეაერთეს ჯერ მიმდევრობით, შემდეგ პარალელურად.
რამდენჯერ
მეტია მიმდევრობით შეერთებული უბნის საერთო
წინაღობა პარალელურად შეერთებული
უბნის საერთო წინაღობაზე
ა)2-ჯერ ბ) 4-ჯერ
გ)8-ჯერ დ) ერთნაირია
პასუხი:ბ
(4ქ)
საშინაო დავალება:#650 დან 660, მოსწავლეს ვაძლევს არჩევის უფლებას(გ.გედენიძის
კრებული)
|
შეფასების
კრიტერიუმი
|
4
ქულა
|
3
|
2
|
1
|
0
|
მოსწავლეს შეუძლია
წრედის შედგენა
გამტართა პარ.
და მიმდევრბითი შეერთების მიხედვით და აყალიბებს
: მტკიცებებს, მტკიცებულებებს შესაბამისი მსჯელობით
|
მოსწავლე 5 მაგალითიდან
ხუთივეს სწორად
ასრულებს
უშეცდომოდ ადგენს
წრედს,
აყალიბებს მტკიცებებს,
მტკიცებულებებს
და
მსჯელობს და გამოაქვს
დასკვნები
|
5 მაგალითიდან
4 სწორად
ასრულებს
|
5 მაგალითიდან
3 - სწორად ასრულებს
|
5 დან
2- სწორად
ასრულებს
|
არ პასუხობს დავალებას
|
შეფასება: განმავითარებელი
კრიტერიუმები
|
არადამაკმაყოფილებელი
1ქ
|
დამაკმაყფილებელი
2ქ
|
კარგი
3ქ
|
ძალიან კარგი
4ქ
|
მოსწავლე გამოთქვამს ვარაუდს დენის ძაკლის გამტართა წინაღობაზე დამოკიდებულების
შესახებ
|
უჭირს ვარაუდის გამოთქმა
|
ძირითადად სწორად აყალიბებს ვარაუდს
|
უმეტესად სწორად
აყალიბებს ვარაუდს
|
ყოველთვის სწორად
აყალიბებს
ვარაუდს
|
s1
|
საკითხი/თემა:
კლასი:
|
გამტართა პარალელური შეერთება
VIII
მასწავლებელი: მაია ჩხიკვაძე
ჩოხატაურის
რაიონის დაბლაციხის საჯარო სკოლა.
|
2
|
სტანდარტი
საგნობრივი
სტანდარტის შედეგები და ინდიკატორები, რომელზეც გადის დავალება.
|
·
ფიზ.VIII
7. მოსწავლეს შეუძლია მარტივი
ელექტრული და მაგნიტური მოვლენების კვლევა.
·
შედეგი თვალსაჩინოა თუ მოსწავლე:
·
აგებს ელ. წრედს გამტართა პარალელური და მიმდევრობითი შეერთებით, იკვლევს რაოდენობრივ კავშირს ელ. წრედის
მახასიათებელ პარამეტრებს შორის
·
ფიზ.VIII
1. მოსწავლეს შეუძლია განსაზღვროს კვლევის საგანი და კვლევის ეტაპები:
·
შედეგი თვალსაჩინოა , თუ მოსწავლე:
·
გამოთქვამს მოსაზრებას/ ვარაუდს ;
·
არჩევს სათანადო ხელსაწყოებს/ აღჭურვილობას/ინსტრუმენტებს
|
3
|
აქტივობის/გაკვეთილის მიზანი
(რა
ცოდნა და უნარები ,შეიძინონ მოსწავლეებმა)
|
მოსწავლე
შეძლებს ელ. წრედის აგებას გამტართა პარალელური
შეერთებით, გამოთქვამს ვარაუდს: დენის ძალის გამტართა წინაღობაზე დამოკიდებულების შესახებ
პარალელურად შეერთებულ გამტარებში,
5 მაგალითიდან ( დახურული და ღია შეკითხვა) 2 არ
არის სწორად შესრულებული
|
4
|
მოსწავლეზე
ორიენტირებული სწავლების მიდგომა
|
მმმ სტრატეგია
|
5
|
სასწავლო
რესურსები
|
ფიზიკის
VIII-ის სახელმძღვანელო(ავტ.ქ ტატიშვილი).
ამოცანათა კრებული :გ. გედენიძე, ლ,მნათობიშვილი
ფიზიკის
ვირტუალური ლაბორატორია , სიმულაცია circuit-construction kit ,
chemistry.ge (აგრარული უნივერსიტეტის
პროექტი-ის) ფარგლებში, გრანტის ფილმი:გამტართა მიმდევრობითი და პარალელური შეერთება.მულტიმეტრი,
კომპიუტერი,რვეული,
თაბახის ფურცლები, გალვანური ელემენტი 8,
სადენები, საიზოლაციო ლენტი, ამპერმეტრი,
ვოლტმეტრი(ლაბორატორიული)მანიპულატივი(მოდელი).
|
6
|
აქტივბის/გაკვეთილის
განხორციელებისათვის საჭირო დრო
|
1
აქტივობა 8წთ
2-----------25წთ
3-----------12წთ
|
7
|
აქტივობის/
გაკვეთილის აღწერა
|
1--აქტივობა: შესასვლელი ბილეთები(8 წთ)
დაფაზე
ვაკეთებთ ჩანაწერს: რა უნდა ვისწავლოთ?
რა
უპირატესობა აქვს, გამტართა პარალელურ შეერთებას მიმდევრობით შეერთებასთან შედარებით?
(თემის წინასწარ განხილვის საფუძველზე შეკითხვას სვამს მოსწავლეები)
მთელ
კლასთან
აქტივობის
აღწერა: მოსწავლეებს ვურიგებ ბარათებს კითხვარებით:
რას
ეწოდება გამტართა მიმდევრობითი შეერთება? პარალელური შეერთება?
ჩაწერე -- ფორმულები;
ჩამოაყალიბე
ომის კანონი წრედის უბნისათვის ;
დახაზე:ა)გამტართა
მიმდევრობითი შეერთების სქემა;
ბ)--პარალელური შეერთების სქემა;
რას ეწოდება ელ. ძაბვა?
რგორ
არის წრედში ამპერმეტრი ჩართული?
როგორ არის წრედში ვოლტმეტრი ჩართული?
როგორ
ფიქრობ, როგორ არის საკლასო ოთახში/ ან ბინაში
ნათურა თავის ჩამრთველთან ჩართული? მიმდევრობით
თუ პარალელურად?
პასუხების
მოსმენის შემდეგ, ბოლო შეკითხვის პასუხებს, ჩამოვწერთ დაფაზე და დავაჯგუფებთ
2--აქტივობა:
მმმ სტრატეგია, 25 წთ
ჯგუფი
ან წყვილი
მოსწავლეები ეცნობიან სახელმძღვანელოში გამტართა პარალელური
შეერთების მაგალითებს,(ნახაზზე ორი გამტარი შეერთებულია პარალელურად C კვანძის წერტილში თავს იყრის გამტართა საწყისები,
ხოლო D წერტილში კი გამტართა ბოლო) ავლებენ
პარალელს წყლის დინებასა(წნევათა სხვაობა არხის ბოლოებზე) და რეზისტორის(გამტარის)
ბოლოებზე ძაბვას შორის.
ჯგუფები აყალიბებენ
დებულებებს
მტკიცება:--1) ძაბვა
პარალელური უბნის ბოლოებზე(მოც.უბნის საერთო
ძაბვა) ტოლი არის პირველი გამტარისა და
მეორე გამტარის უბნის ბოლოებზე ძაბვისა:
U=U1=U2
მტკიცება 2---დენის
ძალა პარალელურად შეერთებულ გამტარებში გამისახება თანაფარდობით , გამტართა წინაღობებთან: I1/I2=R2/R1
მტკიცება 3---დენის ძალა მთელ წრედში პარალელურად შეერთებულ
ცალკეულ გამტარებში გამავალი დენის ძალათა
ჯამის ტოლია; I= I1+I2
მტკიცება 4---წრედის საერთო წინაღობა გამოითვლება ფორმულით:
1/R=1/R1+1/R2 ან R=R1R2/R1+R2
თითოეული ჯგუფები ვირტუალური ლაბორატორიების დახმარებით,
აგებენ წრედს 2 -2 რეზისტორით, გამტარით
, ზომავენ ძაბვის U1, U2, მოცემული უბნის
საერთო ძაბვას, დენის ძალის I1 ,I2 მნიშვნელობებს, ვოლტრმეტრითა და ამპერმეტრებით,
განსაზღვრავენ როგორც ცალკეულ გამტართა წინაღობებს:R1 , R1=U1/I1,
R2, R2=U2/I2 ასევე წრედის სრულ წინაღობას R=U/I გამოთვლების საფუძველძე პოულობენ თითოეული
დებულების ჭეშმარიტობას (ან მცდარობას)
მტკიცებულებებს--- მოც. შემთხვევაში ექსპერიმენტის შედეგები ;
მსჯელობა კეთდება მტკიცებულებაზე
დაყრდნობით
მტკიცებულება 1:
გაზომვების
შედეგად მივიღე ძაბვა პარალელურად ჩართულ(
2 გამტარი) თითოეულ გამტარზე ტოლია ,გამტართა საერთო ძაბვის
მსჯელობა 1:
რადგან
ორივე გამტარი საერთო C და D წერტილებშია
შეერთებული ამიტომ თითოეული გამთარის ბოლოებზე
ძაბვა ერთნაირია( ანალოგია მილში წყალის
დინების დამოკიდებულება წნევათა სხვაობაზე ,,ერთ დონეზე წნევები ერთნაირია)
მტკიცებულება2:
პარალელურად
შეერთებულ გამტარებში გაზომვებით მივიღე რომ დენის ძალათა შეფარდება პირველ და მეორე გამტარის
ბოლოებზე I1 / I2 ტოლია , წინაღობათა შეფარდებისა R2/ R1მეორე გამტარისა პირველთან
მსჯელობა2: ეს
ნიშნავს რომ პარალელურად შეერთებულ გამტარებში გამავალი
დენი ამ გამტარის წინაღობის უკუპროპორციულია
მტკიცებულება 3:
ამპერმეტრის დახმარებით მოსწავლე
ზომავს დენის ძალას პირველ წინაღობაზე, შემდეგ მეორეზე, კრიბავს მნიშვნელობებს
და ადარებს მოც. წრედის საერთო დენის ძალას. მათი მნიშვნელობები ტოლია
მსჯელობა 3:
რადგან C
წერტილში ხდება დენის გაყოფა I1 დენი
გაივლის R1 წინაღობის გამტარში I2 კი R2
წინაღობის გამტარში, ცხადია დენის
ძალა მთელ წრედში(წრედის განუშტოებულ ნაწილში) ტოლია თითოეულ წინაღობაზე დენის ძალათა
ჯამისა
მტკიცებულება 4:
მოსწავლე ზომავს წინაღობებს , წრედის საერთო წინაღობას , სვამს პარალელური შეერთების ფორმულაში სიდიდეებს
და ადარებს ერთმანეთს
მსჯელობა 4:
პარალელურად
შეერთებული გამტარების საერთო წინაღობის
შებრუნებული სიდიდე ცალკეული გამტარის წინაღობების
შებრუნებული სიდიდეების ჯამის ტოლია, ამიტომ თუ წრედში ჩავრთავთ N რაოდენობის ერთნაირ წინაღობებს
წრედის საერთო წინაღობა N -ჯერ შემცირება,
ეს ფაქტი განაპირობებს პარალელური შეერთების უპირატესობას მიმდევრობითთან შედარებით
ბოლოს
ჯგუფები აკეთებს თავიანთი კვლევების პრეზენტაციებს და ამზადებენ მანიპულატივებს ელემენტებითა და
სადენების საშუალებით
3 აქტივობა---გასასვლელი ბილეთები(10წთ)
მთელ
კლასთან(ასრულებენ დამოუკიდებლად)
1.გამტართა
პარალელური შეერთებისას წრედის საერთო წინაღობა... (1ქ)
ა)
მცირდება ბ) იზრდება გ)არ იცვლება
2.ჩაწერე გამტართა პარალელური შეერთების ფორმულები; (1ქ)
3. R1=4
ომი და R2=6ომი წინაღობების
ორი გამტარი შეერთებულია მიმდევრობით. გამტარებში გადის 1 ამპერი დენი. მაშინ
ამპერმეტრისა და ვოლტრმეტრის ჩვენება იქნება
ა) 1ა, 20ვ
ბ)2ა,
20ვ
გ)0,5ა,
10ვ
დ)1ა, 10ვ
პასუხი:დ
(2ქ)
4.
განსაზღვრე სურათზე გამოსახული, პარალელურად
შეერთებულ გამტართა, წრედის უბნის წინაღობა, როდესაც R1=1ომი, R2=3ომი R 3=7ომი
პასუხი:0.68ომი
(2ქ)
5.
ორი ერთნაირი წინაღობის გამტარი შეაერთეს ჯერ მიმდევრობით, შემდეგ პარალელურად.
რამდენჯერ
მეტია მიმდევრობით შეერთებული უბნის საერთო
წინაღობა პარალელურად შეერთებული
უბნის საერთო წინაღობაზე
ა)2-ჯერ ბ) 4-ჯერ
გ)8-ჯერ დ) ერთნაირია
პასუხი:ბ
(4ქ)
საშინაო დავალება:#650 დან 660, მოსწავლეს ვაძლევს არჩევის უფლებას(გ.გედენიძის
კრებული)
|
შეფასების
კრიტერიუმი
|
4
ქულა
|
3
|
2
|
1
|
0
|
მოსწავლეს შეუძლია
წრედის შედგენა
გამტართა პარ.
და მიმდევრბითი შეერთების მიხედვით და აყალიბებს
: მტკიცებებს, მტკიცებულებებს შესაბამისი მსჯელობით
|
მოსწავლე 5 მაგალითიდან
ხუთივეს სწორად
ასრულებს
უშეცდომოდ ადგენს
წრედს,
აყალიბებს მტკიცებებს,
მტკიცებულებებს
და
მსჯელობს და გამოაქვს
დასკვნები
|
5 მაგალითიდან
4 სწორად
ასრულებს
|
5 მაგალითიდან
3 - სწორად ასრულებს
|
5 დან
2- სწორად
ასრულებს
|
არ პასუხობს დავალებას
|
შეფასება: განმავითარებელი
კრიტერიუმები
|
არადამაკმაყოფილებელი
1ქ
|
დამაკმაყფილებელი
2ქ
|
კარგი
3ქ
|
ძალიან კარგი
4ქ
|
მოსწავლე გამოთქვამს ვარაუდს დენის ძაკლის გამტართა წინაღობაზე დამოკიდებულების
შესახებ
|
უჭირს ვარაუდის გამოთქმა
|
ძირითადად სწორად აყალიბებს ვარაუდს
|
უმეტესად სწორად
აყალიბებს ვარაუდს
|
ყოველთვის სწორად
აყალიბებს
ვარაუდს
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий