пятница, 22 мая 2020 г.

გაკვეთილის გეგმა: გამტართა პარალელური შეერთება.

s1
საკითხი/თემა:

კლასი:
 გამტართა პარალელური შეერთება

VIII
მასწავლებელი: მაია ჩხიკვაძე

ჩოხატაურის რაიონი. დაბლაციხის საჯარო სკოლა.
2
სტანდარტი
საგნობრივი სტანდარტის შედეგები და ინდიკატორები, რომელზეც გადის დავალება.
·         ფიზ.VIII 7.  მოსწავლეს შეუძლია მარტივი ელექტრული და მაგნიტური მოვლენების კვლევა.
·         შედეგი თვალსაჩინოა თუ მოსწავლე:
·         აგებს ელ. წრედს გამტართა  პარალელური და  მიმდევრობითი  შეერთებით, იკვლევს რაოდენობრივ კავშირს ელ. წრედის მახასიათებელ პარამეტრებს შორის
·         ფიზ.VIII 1.  მოსწავლეს შეუძლია განსაზღვროს  კვლევის საგანი და კვლევის ეტაპები:
·         შედეგი თვალსაჩინოა , თუ მოსწავლე:
·         გამოთქვამს მოსაზრებას/ ვარაუდს  ;
·         არჩევს სათანადო ხელსაწყოებს/ აღჭურვილობას/ინსტრუმენტებს 

3
   აქტივობის/გაკვეთილის მიზანი
(რა ცოდნა და უნარები ,შეიძინონ მოსწავლეებმა)
მოსწავლე შეძლებს ელ. წრედის აგებას  გამტართა პარალელური შეერთებით, გამოთქვამს ვარაუდს: დენის ძალის გამტართა წინაღობაზე დამოკიდებულების  შესახებ  პარალელურად შეერთებულ გამტარებში,
5   მაგალითიდან       ( დახურული და ღია შეკითხვა)         2 არ    არის სწორად შესრულებული
4
მოსწავლეზე ორიენტირებული სწავლების მიდგომა
მმმ    სტრატეგია
5
სასწავლო რესურსები
ფიზიკის VIII-ის სახელმძღვანელო(ავტ.ქ ტატიშვილი). ამოცანათა კრებული :გ. გედენიძე, ლ,მნათობიშვილი
ფიზიკის ვირტუალური ლაბორატორია , სიმულაცია      circuit-construction  kit ,                                                                        chemistry.ge (აგრარული უნივერსიტეტის პროექტი-ის) ფარგლებში, გრანტის ფილმი:გამტართა მიმდევრობითი და პარალელური შეერთება.მულტიმეტრი,
კომპიუტერი,რვეული, თაბახის ფურცლები, გალვანური ელემენტი  8, სადენები, საიზოლაციო ლენტი,  ამპერმეტრი, ვოლტმეტრი(ლაბორატორიული)მანიპულატივი(მოდელი).

6
აქტივბის/გაკვეთილის განხორციელებისათვის საჭირო დრო
1 აქტივობა     8წთ
2-----------25წთ
3-----------12წთ
7
აქტივობის/ გაკვეთილის აღწერა
1--აქტივობა:   შესასვლელი ბილეთები(8 წთ)
დაფაზე ვაკეთებთ  ჩანაწერს: რა უნდა ვისწავლოთ?
რა უპირატესობა აქვს, გამტართა პარალელურ შეერთებას მიმდევრობით შეერთებასთან შედარებით? (თემის წინასწარ განხილვის საფუძველზე შეკითხვას სვამს მოსწავლეები)
მთელ კლასთან
აქტივობის აღწერა:  მოსწავლეებს ვურიგებ ბარათებს კითხვარებით:
რას ეწოდება გამტართა მიმდევრობითი შეერთება? პარალელური შეერთება?
ჩაწერე  -- ფორმულები;
ჩამოაყალიბე ომის კანონი წრედის  უბნისათვის ;   
დახაზე:ა)გამტართა მიმდევრობითი შეერთების სქემა;                                                             ბ)--პარალელური     შეერთების სქემა;                                                                                                    რას ეწოდება  ელ. ძაბვა?
რგორ არის წრედში ამპერმეტრი ჩართული?
როგორ  არის წრედში ვოლტმეტრი ჩართული?

როგორ ფიქრობ,  როგორ არის საკლასო ოთახში/ ან ბინაში ნათურა თავის ჩამრთველთან ჩართული? მიმდევრობით  თუ პარალელურად?
პასუხების მოსმენის შემდეგ, ბოლო შეკითხვის პასუხებს, ჩამოვწერთ დაფაზე და დავაჯგუფებთ
2--აქტივობა: მმმ სტრატეგია,  25  წთ
ჯგუფი ან წყვილი
მოსწავლეები  ეცნობიან სახელმძღვანელოში გამტართა პარალელური შეერთების მაგალითებს,(ნახაზზე ორი გამტარი შეერთებულია პარალელურად   C კვანძის წერტილში თავს იყრის გამტართა საწყისები, ხოლო   D წერტილში კი გამტართა ბოლო) ავლებენ პარალელს წყლის დინებასა(წნევათა სხვაობა არხის ბოლოებზე) და რეზისტორის(გამტარის) ბოლოებზე  ძაბვას შორის.
ჯგუფები  აყალიბებენ   დებულებებს
 მტკიცება:--1)   ძაბვა პარალელური უბნის ბოლოებზე(მოც.უბნის    საერთო ძაბვა) ტოლი არის   პირველი გამტარისა და მეორე გამტარის უბნის ბოლოებზე  ძაბვისა: U=U1=U2
მტკიცება  2---დენის ძალა პარალელურად შეერთებულ გამტარებში გამისახება თანაფარდობით ,  გამტართა წინაღობებთან:     I1/I2=R2/R1
ტკიცება 3---დენის ძალა მთელ წრედში პარალელურად შეერთებულ ცალკეულ გამტარებში გამავალი დენის ძალათა  ჯამის ტოლია; I= I1+I2
მტკიცება 4---წრედის საერთო წინაღობა გამოითვლება ფორმულით:
        1/R=1/R1+1/R2 ან R=R1R2/R1+R2
  თითოეული ჯგუფები ვირტუალური ლაბორატორიების დახმარებით, აგებენ წრედს 2 -2 რეზისტორით,  გამტარით , ზომავენ ძაბვის U1, U2,  მოცემული უბნის საერთო ძაბვას, დენის ძალის I1 ,I2   მნიშვნელობებს, ვოლტრმეტრითა და ამპერმეტრებით, განსაზღვრავენ როგორც ცალკეულ გამტართა წინაღობებს:R1 ,  R1=U1/I1,   R2, R2=U2/I2  ასევე წრედის  სრულ წინაღობას  R=U/I გამოთვლების საფუძველძე პოულობენ თითოეული დებულების  ჭეშმარიტობას (ან მცდარობას)
მტკიცებულებებს---   მოც. შემთხვევაში ექსპერიმენტის შედეგები ;
მსჯელობა  კეთდება მტკიცებულებაზე დაყრდნობით
მტკიცებულება 1:
გაზომვების შედეგად მივიღე  ძაბვა პარალელურად ჩართულ( 2 გამტარი)  თითოეულ  გამტარზე ტოლია  ,გამტართა საერთო  ძაბვის
მსჯელობა 1:
რადგან ორივე გამტარი საერთო C და  D  წერტილებშია შეერთებული  ამიტომ თითოეული გამთარის ბოლოებზე ძაბვა  ერთნაირია( ანალოგია მილში წყალის დინების დამოკიდებულება წნევათა სხვაობაზე ,,ერთ დონეზე  წნევები ერთნაირია)
მტკიცებულება2:
პარალელურად შეერთებულ  გამტარებში   გაზომვებით მივიღე რომ  დენის ძალათა შეფარდება პირველ და მეორე გამტარის ბოლოებზე I1 / I2  ტოლია , წინაღობათა შეფარდებისა    R2/ R1მეორე გამტარისა  პირველთან
 მსჯელობა2:   ეს ნიშნავს  რომ  პარალელურად შეერთებულ გამტარებში  გამავალი  დენი  ამ გამტარის  წინაღობის უკუპროპორციულია
მტკიცებულება 3:
ამპერმეტრის დახმარებით მოსწავლე ზომავს დენის ძალას პირველ  წინაღობაზე,   შემდეგ მეორეზე,  კრიბავს მნიშვნელობებს და ადარებს  მოც. წრედის საერთო დენის ძალას. მათი მნიშვნელობები ტოლია                                                                                                         მსჯელობა 3:
 რადგან C   წერტილში ხდება დენის გაყოფა  I1 დენი გაივლის R1  წინაღობის გამტარში   I2  კი   R2    წინაღობის  გამტარში, ცხადია დენის ძალა მთელ წრედში(წრედის განუშტოებულ ნაწილში) ტოლია თითოეულ წინაღობაზე დენის ძალათა ჯამისა
მტკიცებულება 4:
მოსწავლე ზომავს  წინაღობებს , წრედის საერთო წინაღობას ,  სვამს პარალელური შეერთების ფორმულაში სიდიდეებს და  ადარებს  ერთმანეთს
მსჯელობა 4:
პარალელურად შეერთებული გამტარების საერთო წინაღობის  შებრუნებული სიდიდე ცალკეული  გამტარის  წინაღობების  შებრუნებული სიდიდეების ჯამის ტოლია, ამიტომ  თუ წრედში ჩავრთავთ N რაოდენობის ერთნაირ წინაღობებს წრედის საერთო წინაღობა N  -ჯერ შემცირება, ეს ფაქტი განაპირობებს  პარალელური შეერთების  უპირატესობას მიმდევრობითთან შედარებით










ბოლოს ჯგუფები აკეთებს თავიანთი კვლევების პრეზენტაციებს  და ამზადებენ მანიპულატივებს ელემენტებითა და სადენების საშუალებით
3  აქტივობა---გასასვლელი ბილეთები(10წთ)
მთელ კლასთან(ასრულებენ დამოუკიდებლად)
1.გამტართა პარალელური შეერთებისას წრედის საერთო წინაღობა...               (1ქ)
ა) მცირდება ბ) იზრდება გ)არ იცვლება
 2.ჩაწერე გამტართა პარალელური შეერთების ფორმულები;                               (1ქ)
 3. R1=4   ომი და  R2=6ომი  წინაღობების  ორი გამტარი შეერთებულია მიმდევრობით. გამტარებში გადის 1 ამპერი დენი. მაშინ ამპერმეტრისა და ვოლტრმეტრის ჩვენება იქნება
      ა) 1ა, 20ვ
      ბ)2ა,  20ვ
      გ)0,5ა,  10ვ
      დ)1ა,     10ვ
პასუხი:დ                                                                                                                            (2ქ)
4. განსაზღვრე სურათზე გამოსახული,  პარალელურად შეერთებულ გამტართა, წრედის უბნის წინაღობა, როდესაც   R1=1ომი,     R2=3ომი       R 3=7ომი
პასუხი:0.68ომი                                                                                                                 (2ქ)
5. ორი ერთნაირი წინაღობის გამტარი შეაერთეს ჯერ მიმდევრობით, შემდეგ პარალელურად.
რამდენჯერ მეტია მიმდევრობით შეერთებული    უბნის საერთო წინაღობა  პარალელურად  შეერთებული   უბნის    საერთო წინაღობაზე
ა)2-ჯერ   ბ) 4-ჯერ  გ)8-ჯერ   დ) ერთნაირია
პასუხი:ბ                                                                                                                             (4ქ)
საშინაო  დავალება:#650 დან   660, მოსწავლეს ვაძლევს არჩევის უფლებას(გ.გედენიძის კრებული)

  
შეფასების
კრიტერიუმი
4
ქულა
3
2
1
0
მოსწავლეს შეუძლია წრედის შედგენა
გამტართა პარ. და მიმდევრბითი შეერთების მიხედვით  და აყალიბებს : მტკიცებებს, მტკიცებულებებს შესაბამისი მსჯელობით
მოსწავლე   5 მაგალითიდან
ხუთივეს სწორად ასრულებს
უშეცდომოდ ადგენს წრედს,
აყალიბებს მტკიცებებს,
მტკიცებულებებს და
მსჯელობს და გამოაქვს
დასკვნები
5 მაგალითიდან
4 სწორად
ასრულებს
5 მაგალითიდან
3 -  სწორად ასრულებს
5 დან
2- სწორად
ასრულებს
არ პასუხობს დავალებას

შეფასება: განმავითარებელი
კრიტერიუმები
არადამაკმაყოფილებელი
                    1ქ
დამაკმაყფილებელი
                 2ქ
კარგი
       3ქ
ძალიან კარგი
   4ქ
მოსწავლე გამოთქვამს ვარაუდს დენის ძაკლის გამტართა წინაღობაზე დამოკიდებულების შესახებ
უჭირს ვარაუდის გამოთქმა
ძირითადად სწორად აყალიბებს ვარაუდს
უმეტესად სწორად
აყალიბებს ვარაუდს
ყოველთვის სწორად
აყალიბებს
ვარაუდს
s1
საკითხი/თემა:

კლასი:
 გამტართა პარალელური შეერთება

VIII
მასწავლებელი: მაია ჩხიკვაძე

ჩოხატაურის რაიონის დაბლაციხის საჯარო სკოლა.
2
სტანდარტი
საგნობრივი სტანდარტის შედეგები და ინდიკატორები, რომელზეც გადის დავალება.
·         ფიზ.VIII 7.  მოსწავლეს შეუძლია მარტივი ელექტრული და მაგნიტური მოვლენების კვლევა.
·         შედეგი თვალსაჩინოა თუ მოსწავლე:
·         აგებს ელ. წრედს გამტართა  პარალელური და  მიმდევრობითი  შეერთებით, იკვლევს რაოდენობრივ კავშირს ელ. წრედის მახასიათებელ პარამეტრებს შორის
·         ფიზ.VIII 1.  მოსწავლეს შეუძლია განსაზღვროს  კვლევის საგანი და კვლევის ეტაპები:
·         შედეგი თვალსაჩინოა , თუ მოსწავლე:
·         გამოთქვამს მოსაზრებას/ ვარაუდს  ;
·         არჩევს სათანადო ხელსაწყოებს/ აღჭურვილობას/ინსტრუმენტებს 

3
   აქტივობის/გაკვეთილის მიზანი
(რა ცოდნა და უნარები ,შეიძინონ მოსწავლეებმა)
მოსწავლე შეძლებს ელ. წრედის აგებას  გამტართა პარალელური შეერთებით, გამოთქვამს ვარაუდს: დენის ძალის გამტართა წინაღობაზე დამოკიდებულების  შესახებ  პარალელურად შეერთებულ გამტარებში,
5   მაგალითიდან       ( დახურული და ღია შეკითხვა)         2 არ    არის სწორად შესრულებული
4
მოსწავლეზე ორიენტირებული სწავლების მიდგომა
მმმ    სტრატეგია
5
სასწავლო რესურსები
ფიზიკის VIII-ის სახელმძღვანელო(ავტ.ქ ტატიშვილი). ამოცანათა კრებული :გ. გედენიძე, ლ,მნათობიშვილი
ფიზიკის ვირტუალური ლაბორატორია , სიმულაცია      circuit-construction  kit ,                                                                        chemistry.ge (აგრარული უნივერსიტეტის პროექტი-ის) ფარგლებში, გრანტის ფილმი:გამტართა მიმდევრობითი და პარალელური შეერთება.მულტიმეტრი,
კომპიუტერი,რვეული, თაბახის ფურცლები, გალვანური ელემენტი  8, სადენები, საიზოლაციო ლენტი,  ამპერმეტრი, ვოლტმეტრი(ლაბორატორიული)მანიპულატივი(მოდელი).

6
აქტივბის/გაკვეთილის განხორციელებისათვის საჭირო დრო
1 აქტივობა     8წთ
2-----------25წთ
3-----------12წთ
7
აქტივობის/ გაკვეთილის აღწერა
1--აქტივობა:   შესასვლელი ბილეთები(8 წთ)
დაფაზე ვაკეთებთ  ჩანაწერს: რა უნდა ვისწავლოთ?
რა უპირატესობა აქვს, გამტართა პარალელურ შეერთებას მიმდევრობით შეერთებასთან შედარებით? (თემის წინასწარ განხილვის საფუძველზე შეკითხვას სვამს მოსწავლეები)
მთელ კლასთან
აქტივობის აღწერა:  მოსწავლეებს ვურიგებ ბარათებს კითხვარებით:
რას ეწოდება გამტართა მიმდევრობითი შეერთება? პარალელური შეერთება?
ჩაწერე  -- ფორმულები;
ჩამოაყალიბე ომის კანონი წრედის  უბნისათვის ;   
დახაზე:ა)გამტართა მიმდევრობითი შეერთების სქემა;                                                             ბ)--პარალელური     შეერთების სქემა;                                                                                                    რას ეწოდება  ელ. ძაბვა?
რგორ არის წრედში ამპერმეტრი ჩართული?
როგორ  არის წრედში ვოლტმეტრი ჩართული?

როგორ ფიქრობ,  როგორ არის საკლასო ოთახში/ ან ბინაში ნათურა თავის ჩამრთველთან ჩართული? მიმდევრობით  თუ პარალელურად?
პასუხების მოსმენის შემდეგ, ბოლო შეკითხვის პასუხებს, ჩამოვწერთ დაფაზე და დავაჯგუფებთ
2--აქტივობა: მმმ სტრატეგია,  25  წთ
ჯგუფი ან წყვილი
მოსწავლეები  ეცნობიან სახელმძღვანელოში გამტართა პარალელური შეერთების მაგალითებს,(ნახაზზე ორი გამტარი შეერთებულია პარალელურად   C კვანძის წერტილში თავს იყრის გამტართა საწყისები, ხოლო   D წერტილში კი გამტართა ბოლო) ავლებენ პარალელს წყლის დინებასა(წნევათა სხვაობა არხის ბოლოებზე) და რეზისტორის(გამტარის) ბოლოებზე  ძაბვას შორის.
ჯგუფები  აყალიბებენ   დებულებებს
 მტკიცება:--1)   ძაბვა პარალელური უბნის ბოლოებზე(მოც.უბნის    საერთო ძაბვა) ტოლი არის   პირველი გამტარისა და მეორე გამტარის უბნის ბოლოებზე  ძაბვისა: U=U1=U2
მტკიცება  2---დენის ძალა პარალელურად შეერთებულ გამტარებში გამისახება თანაფარდობით ,  გამტართა წინაღობებთან:     I1/I2=R2/R1
ტკიცება 3---დენის ძალა მთელ წრედში პარალელურად შეერთებულ ცალკეულ გამტარებში გამავალი დენის ძალათა  ჯამის ტოლია; I= I1+I2
მტკიცება 4---წრედის საერთო წინაღობა გამოითვლება ფორმულით:
        1/R=1/R1+1/R2 ან R=R1R2/R1+R2
  თითოეული ჯგუფები ვირტუალური ლაბორატორიების დახმარებით, აგებენ წრედს 2 -2 რეზისტორით,  გამტარით , ზომავენ ძაბვის U1, U2,  მოცემული უბნის საერთო ძაბვას, დენის ძალის I1 ,I2   მნიშვნელობებს, ვოლტრმეტრითა და ამპერმეტრებით, განსაზღვრავენ როგორც ცალკეულ გამტართა წინაღობებს:R1 ,  R1=U1/I1,   R2, R2=U2/I2  ასევე წრედის  სრულ წინაღობას  R=U/I გამოთვლების საფუძველძე პოულობენ თითოეული დებულების  ჭეშმარიტობას (ან მცდარობას)
მტკიცებულებებს---   მოც. შემთხვევაში ექსპერიმენტის შედეგები ;
მსჯელობა  კეთდება მტკიცებულებაზე დაყრდნობით
მტკიცებულება 1:
გაზომვების შედეგად მივიღე  ძაბვა პარალელურად ჩართულ( 2 გამტარი)  თითოეულ  გამტარზე ტოლია  ,გამტართა საერთო  ძაბვის
მსჯელობა 1:
რადგან ორივე გამტარი საერთო C და  D  წერტილებშია შეერთებული  ამიტომ თითოეული გამთარის ბოლოებზე ძაბვა  ერთნაირია( ანალოგია მილში წყალის დინების დამოკიდებულება წნევათა სხვაობაზე ,,ერთ დონეზე  წნევები ერთნაირია)
მტკიცებულება2:
პარალელურად შეერთებულ  გამტარებში   გაზომვებით მივიღე რომ  დენის ძალათა შეფარდება პირველ და მეორე გამტარის ბოლოებზე I1 / I2  ტოლია , წინაღობათა შეფარდებისა    R2/ R1მეორე გამტარისა  პირველთან
 მსჯელობა2:   ეს ნიშნავს  რომ  პარალელურად შეერთებულ გამტარებში  გამავალი  დენი  ამ გამტარის  წინაღობის უკუპროპორციულია
მტკიცებულება 3:
ამპერმეტრის დახმარებით მოსწავლე ზომავს დენის ძალას პირველ  წინაღობაზე,   შემდეგ მეორეზე,  კრიბავს მნიშვნელობებს და ადარებს  მოც. წრედის საერთო დენის ძალას. მათი მნიშვნელობები ტოლია                                                                                                         მსჯელობა 3:
 რადგან C   წერტილში ხდება დენის გაყოფა  I1 დენი გაივლის R1  წინაღობის გამტარში   I2  კი   R2    წინაღობის  გამტარში, ცხადია დენის ძალა მთელ წრედში(წრედის განუშტოებულ ნაწილში) ტოლია თითოეულ წინაღობაზე დენის ძალათა ჯამისა
მტკიცებულება 4:
მოსწავლე ზომავს  წინაღობებს , წრედის საერთო წინაღობას ,  სვამს პარალელური შეერთების ფორმულაში სიდიდეებს და  ადარებს  ერთმანეთს
მსჯელობა 4:
პარალელურად შეერთებული გამტარების საერთო წინაღობის  შებრუნებული სიდიდე ცალკეული  გამტარის  წინაღობების  შებრუნებული სიდიდეების ჯამის ტოლია, ამიტომ  თუ წრედში ჩავრთავთ N რაოდენობის ერთნაირ წინაღობებს წრედის საერთო წინაღობა N  -ჯერ შემცირება, ეს ფაქტი განაპირობებს  პარალელური შეერთების  უპირატესობას მიმდევრობითთან შედარებით










ბოლოს ჯგუფები აკეთებს თავიანთი კვლევების პრეზენტაციებს  და ამზადებენ მანიპულატივებს ელემენტებითა და სადენების საშუალებით
3  აქტივობა---გასასვლელი ბილეთები(10წთ)
მთელ კლასთან(ასრულებენ დამოუკიდებლად)
1.გამტართა პარალელური შეერთებისას წრედის საერთო წინაღობა...               (1ქ)
ა) მცირდება ბ) იზრდება გ)არ იცვლება
 2.ჩაწერე გამტართა პარალელური შეერთების ფორმულები;                               (1ქ)
 3. R1=4   ომი და  R2=6ომი  წინაღობების  ორი გამტარი შეერთებულია მიმდევრობით. გამტარებში გადის 1 ამპერი დენი. მაშინ ამპერმეტრისა და ვოლტრმეტრის ჩვენება იქნება
      ა) 1ა, 20ვ
      ბ)2ა,  20ვ
      გ)0,5ა,  10ვ
      დ)1ა,     10ვ
პასუხი:დ                                                                                                                            (2ქ)
4. განსაზღვრე სურათზე გამოსახული,  პარალელურად შეერთებულ გამტართა, წრედის უბნის წინაღობა, როდესაც   R1=1ომი,     R2=3ომი       R 3=7ომი
პასუხი:0.68ომი                                                                                                                 (2ქ)
5. ორი ერთნაირი წინაღობის გამტარი შეაერთეს ჯერ მიმდევრობით, შემდეგ პარალელურად.
რამდენჯერ მეტია მიმდევრობით შეერთებული    უბნის საერთო წინაღობა  პარალელურად  შეერთებული   უბნის    საერთო წინაღობაზე
ა)2-ჯერ   ბ) 4-ჯერ  გ)8-ჯერ   დ) ერთნაირია
პასუხი:ბ                                                                                                                             (4ქ)
საშინაო  დავალება:#650 დან   660, მოსწავლეს ვაძლევს არჩევის უფლებას(გ.გედენიძის კრებული)
  
შეფასების
კრიტერიუმი
4
ქულა
3
2
1
0
მოსწავლეს შეუძლია წრედის შედგენა
გამტართა პარ. და მიმდევრბითი შეერთების მიხედვით  და აყალიბებს : მტკიცებებს, მტკიცებულებებს შესაბამისი მსჯელობით
მოსწავლე   5 მაგალითიდან
ხუთივეს სწორად ასრულებს
უშეცდომოდ ადგენს წრედს,
აყალიბებს მტკიცებებს,
მტკიცებულებებს და
მსჯელობს და გამოაქვს
დასკვნები
5 მაგალითიდან
4 სწორად
ასრულებს
5 მაგალითიდან
3 -  სწორად ასრულებს
5 დან
2- სწორად
ასრულებს
არ პასუხობს დავალებას

შეფასება: განმავითარებელი
კრიტერიუმები
არადამაკმაყოფილებელი
                    1ქ
დამაკმაყფილებელი
                 2ქ
კარგი
       3ქ
ძალიან კარგი
   4ქ
მოსწავლე გამოთქვამს ვარაუდს დენის ძაკლის გამტართა წინაღობაზე დამოკიდებულების შესახებ
უჭირს ვარაუდის გამოთქმა
ძირითადად სწორად აყალიბებს ვარაუდს
უმეტესად სწორად
აყალიბებს ვარაუდს
ყოველთვის სწორად
აყალიბებს
ვარაუდს

Комментариев нет:

Отправить комментарий